• Anonym (Katastrof)

Värsta dejten.

Hejsan, blev inspirerad av en annan tråd här och nu undrar jag, vad är den värsta dejten du gått på eller vad var det för tok du träffade där?

Jag kan börja:
    Det hade tagit slut med mitt ex efter många år ihop och jag började online dejta..
    Badoo så många skumma typer har man ju pratat med..
    Men allafall, ska berätta om en av killarna.. vi pratade nån vecka sådär och en kväll kände jag att jag behövde lite "närhet", vi träffades och hade sex.. han var ju lite halvt mysko men träffade han några ggr till allafall, det var inte snack om annat än sex för min del allafall.
    Efter några ggr började han prata fetischer och han visade bara mer och mer att han ville att jag skulle ha sex med andra medans han väntade i bilen nedanför och ville knulla mig direkt efter att den andra gjort det..Dessutom kom det fram att han var gift.. han blev inte långvarig i mitt liv kan jag säga..

okej berätta, vad är den värsta du råkat på? 

• Svar på tråden Värsta dejten.
  • Anonym (Lilla jag)

För herrans massa år sedan så dejtade jag en kille och vi hade träffats ett par gånger och haft jättetrevligt. Jag började t.o.m. bli ganska kär i honom. 3:e dejten hade vi bestämt att gå på Gröna Lund och ha 5 kamp. På skoj trodde ju jag. Men det visade sig att han verkligen ville tävla på blodigt allvar och var en riktigt dålig förlorare. Jag ansträngde mig inte särskilt mycket med bollar och allt det var så de första grenarna vann han till sin stora lycka men så skulle vi skjuta med luftgevär på rörligt mål. Ni vet det kommer älgar, rådjur och annat som man ska träffa. Jag visste att jag var ganska bra då jag skjutit mycket under min uppväxt på landet med mina bröder så jag behövde inte anstränga mig för att slå honom med stor marginal. Det klarade inte hans manliga ego alls och han blev som skogstokig. Han tvingade mig att göra om tävlingen 3 gånger för att bli övertygad om att han inte var bättre än mig. Först tänkte jag att jag skulle skjuta dåligt med flit andra gången för att rädda hans ego men insåg att en kille som är som han skulle jag inte vilja ha ändå. Så jag gjorde precis tvärtom och sköt ännu bättre varje gång. Till slut var han högröd i nyllet och såg ut som om han skulle brisera vilken sekund som helst och då sa jag att jag måste gå på toa. Jag gick raka spåret ut från grönan och drog därifrån. Han ringde 100 gånger både på telefonen och dörren de närmaste dagarna men mina känslor hade liksom upphört i samma stund som jag insåg hur han var som människa.

• jeolpeol

Jag var på blinddejt med en tjej, en gemensam vän hade fixat det. Tjejen var söt och trevlig, men jag har aldrig varit så uttråkad och obekväm någonsin.

Vi träffades på café, jag gick fram och hälsade. Hon tittade bort och fnissade, sa inte ens hej eller något. Jag sa att jag heter Joel. Hon sa "jaha" och fnissade ännu mer. "Och du heter Lisa?" frågade jag (egentligen hette hon något annat), hon nickade och fnissade.

Jag beställde kaffe och kaka till oss båda, hon sa ingenting, bara tog koppen och stirrade i golvet. Jag försökte få igång ett samtal, jag tänkte att hon bara var nervös och bara vi började prata så skulle hon känna sig mer bekväm, men det var omöjligt.

Typ såhär:
    - Vad gott kaffe de har här.
    - Mm *fniss*
    - Kakan var också god.
    - *tyst*
    - Gick det bra på jobbet idag?
    - Ja *fniss*
    - Hände det  något roligt idag?
    - Nej *fniss*
    - På mitt jobb hade vi föreläsning om brandsäkerhet, det var intressant.
    - Jaha.
    - Jag drömde om att bli brandman när jag var liten, fast sen fick jag ryggproblem så det gick inte.
    - Jaha.
    - Vad ville du bli när du var liten?
    - Inget särskilt *fniss*
    - Nähä, okej.
    *pinsam tystnad, jag försöker *
    - Vad fin inredning de har här.
    - *tyst*
    - Jag gillar inredning, gör du det?
    - Nää *fniss*
    - Nähä, gillar du nåt annat då? Träning, mode, politik, böcker, resor?
    - Nää alltså jag vet inte, inget särskilt *fniss*

Ungefär så satt vi i en timme. Till slut tröttnade jag och sa att jag var tvungen att gå hem och mata katten eller nåt. Då reste hon sig upp, stoppade in handen innanför mina jeans, försökte trycka in tungan i min mun och viskade "kom hem till mig istället". Då sa jag typ att katten var sjuk och jag hade bråttom hem :D

Jaa... Vad ska man säga? Glad Inte det optimala med två blyga människor på dejt, den ena försöker desperat dra igång ett samtal och den andra sitter och stirrar i golvet och fnissar. Jag vågade inte ens gå tillbaka till caféet på en månad typ, det kändes som att jag skämt ut mig för all framtid.

• sarafamilj
    jeolpeol skrev 2016-03-10 11:24:33 följande:

Jag var på blinddejt med en tjej, en gemensam vän hade fixat det. Tjejen var söt och trevlig, men jag har aldrig varit så uttråkad och obekväm någonsin.

Vi träffades på café, jag gick fram och hälsade. Hon tittade bort och fnissade, sa inte ens hej eller något. Jag sa att jag heter Joel. Hon sa "jaha" och fnissade ännu mer. "Och du heter Lisa?" frågade jag (egentligen hette hon något annat), hon nickade och fnissade.

Jag beställde kaffe och kaka till oss båda, hon sa ingenting, bara tog koppen och stirrade i golvet. Jag försökte få igång ett samtal, jag tänkte att hon bara var nervös och bara vi började prata så skulle hon känna sig mer bekväm, men det var omöjligt.

Typ såhär:
    - Mm *fniss*
    - Kakan var också god.
    - *tyst*
    - Ja *fniss*
    - Nej *fniss*
    - Jaha.
    - Jag drömde om att bli brandman när jag var liten, fast sen fick jag ryggproblem så det gick inte.
    - Jaha.
    - Inget särskilt *fniss*
    - Nähä, okej.
    - *tyst*
    - Nää *fniss*

Ungefär så satt vi i en timme. Till slut tröttnade jag och sa att jag var tvungen att gå hem och mata katten eller nåt. Då reste hon sig upp, stoppade in handen innanför mina jeans, försökte trycka in tungan i min mun och viskade "kom hem till mig istället". Då sa jag typ att katten var sjuk och jag hade bråttom hem :D

Jaa... Vad ska man säga? Glad Inte det optimala med två blyga människor på dejt, den ena försöker desperat dra igång ett samtal och den andra sitter och stirrar i golvet och fnissar. Jag vågade inte ens gå tillbaka till caféet på en månad typ, det kändes som att jag skämt ut mig för all framtid.

Hahahaha, du gjorde verkligen ditt bästa för att rädda situationen hon orsakade i alla fall! :D 
  • sarafamilj
    straw2008 skrev 2016-03-10 09:35:21 följande:

Nätdejtade ett tag o FY vilka människor man träffat på.... 

Minns en kille som visade sig vara MKT tjockare o kortare än vad han sagt. 
    Well vi ses på mariatorget o jag får typ en chock, säger till honom "kan du köpa en korv till mig jag är hungrig så köp den största jag ska bara kolla en sak där borta"
    Han beställer de två största korvarna med alla tillbehör som finns, jag kommer aldrig tillbaka utan står runt ett hörn o gapskrattar. 

Ush hemsk jag är. 

Vad sorgligt att läsa, hoppas han hade/har god självkänsla och kunde lägga detta bakom sig snabbt! 
  • isolande
    jeolpeol skrev 2016-03-10 11:24:33 följande:

Typ såhär:
    - Mm *fniss*
    - Kakan var också god.
    - *tyst*
    - Ja *fniss*
    - Nej *fniss*
    - Jaha.
    - Jaha.
    - Inget särskilt *fniss*
    - Nähä, okej.
    - *tyst*
    - Nää *fniss*

Jag hade nog blivit fly förbannad om jag träffat nån som betedde sig som din dejt! Vad fan man måste ju liksom anstränga sig lite för bådas skull så det blir en dräglig situation.
    Nä, jag hade nog sagt rakt ut att du verkar ju helt blockerad så jag går nu. Hejdå.
  • straw2008
    sarafamilj skrev 2016-03-10 11:56:45 följande:
    Vad sorgligt att läsa, hoppas han hade/har god självkänsla och kunde lägga detta bakom sig snabbt! 
    Vet det var hemskt gjort av mig.
    I kinamockaskogen.....
  • Anonym (Pinsamt)

Jag va på en dejt med en kille och vi skulle se på bio. Först åt vi gott och pratade och hade de jätte trevligt. Allt var liksom bra tills han efter bion skuttade ut med indianhopp och började göra massa konstiga ljud effekter(?) framför alla. Sedan så blev han upphämtad utav sin pappa och frågade om jag ville ha skjuts hem. 
    Tackade nej och gick hela vägen hem, hördes aldrig mer. Aldrig skämts så mycket i hela mitt liv. 

• Anonym (Skor)
    Anonym (Pinsamt) skrev 2016-03-12 17:45:35 följande:

Jag va på en dejt med en kille och vi skulle se på bio. Först åt vi gott och pratade och hade de jätte trevligt. Allt var liksom bra tills han efter bion skuttade ut med indianhopp och började göra massa konstiga ljud effekter(?) framför alla. Sedan så blev han upphämtad utav sin pappa och frågade om jag ville ha skjuts hem. 
    Tackade nej och gick hela vägen hem, hördes aldrig mer. Aldrig skämts så mycket i hela mitt liv. 

Absurt. Hur gamla var ni?
  • prospicientia

Visserligen inte så pinsamt, men ändå ganska dråpligt... Jag råkade ringa upp min dejt när jag kommit hem och hon var på tåget på väg tillbaka till sitt. Jag förstod inte om det var jag eller hon som hade ringt upp så det blev ganska knepigt, haha. 

• Anonym (:))
    Anonym (blue) skrev 2016-03-08 18:44:59 följande:

En annan kille jag träffade bodde i sina föräldrars garage. Vi skulle äta middag hemma hos honom. Jag fick mikrolagad havregrynsgröt gjord på vatten. Nej, inte ens mjölk i gröten kunde han bjuda till med. Efter maten plockade han fram sin porrsamling som han skulle visa för mig. Vet inte vad som slog slint i huvudet på mig men han fick till det med mig. Jag lovade mig själv på heder och samvete att jag aldrig skulle ha att göra med honom igen.

Ååh, skön snubbe haha, inte ens mjölk. Vad fan.
Svar på tråden Värsta dejten.