En till historia som jag kan bjuda på angående dejting ( dock inte en dålig men ganska söt) .
Jag bodde i Stockholm och och var på väg till ett postkontor för att uträtta några ärenden åt jobbet. När jag ska gå in i entrén så kommer det ut en vansinnigt vacker kille från en sidodörr med arbetarbrallor, T-shirt och nån låda i armarna. Båda bara stirrade på varandra utan att säga ett ord. Jag blev helt betagen av honom ( tänk utseende Orlando Bloom fast med blont hår och blå ögon), jag gick in och gjorde mitt ärende och förbannade mig själv för att jag varit så feg och töntig som inte vågade prata med honom. Hur stor var liksom chansen att jag skulle träffa honom igen? Nån månad gick och plötsligt en natt på bussen på väg hem så ser jag honom och en tjej sitta på bussen ( de ska precis kliva av), båda är ganska berusade, och våra ögon möts, och han känner igen mig också. Jag tänker " Fan, det är klart att han är upptagen " och han ser lite ledsen och urskuldande ut och ler lite försiktigt mot mig innan de kliver av.
Det går ytterligare nån vecka och jag ska åter igen göra ett ärende på postkontoret jag var på första gången jag såg honom. När jag står där i kön så ser jag plötsligt honom bland lådor och kartonger och då fattar jag att sidodörr jag såg honom komma ut genom förut, tillhörde posten, och att han jobbar där!
Mitt i mina tankar så tittar han upp och ser rakt på mig och spricker upp i ett leende och jag gör likadant. Nu börjar folk i kön uppmärksamma att jag och killen flörtar med varandra...Han släpper kartongerna, kliver ut genom en personalgrind, stegar fram till mig och presenterar sig. Jag var helt röd i ansiktet och asnervös. Sen frågar han om jag vill äta middag med honom på kvällen och så lämnar han sitt nummer ( alla står fascinerat och tittar på oss), jag säger ja såklart och jag står kvar när han återvänder till sina arbetssysslor, jätteglad och ler smådumt medan vi fortsätter kika på varandra och le.
Han kom sen hem till mig på kvällen och vi lagade mat tillsammans och hade bra sex och höll sen ihop i några månader. Vi passade inte ihop i det långa loppet, men jäklar vilken attraktion vi kände för varann.