• Anonym (Katastrof)

Värsta dejten.

Hejsan, blev inspirerad av en annan tråd här och nu undrar jag, vad är den värsta dejten du gått på eller vad var det för tok du träffade där?

Jag kan börja:
    Det hade tagit slut med mitt ex efter många år ihop och jag började online dejta..
    Badoo så många skumma typer har man ju pratat med..
    Men allafall, ska berätta om en av killarna.. vi pratade nån vecka sådär och en kväll kände jag att jag behövde lite "närhet", vi träffades och hade sex.. han var ju lite halvt mysko men träffade han några ggr till allafall, det var inte snack om annat än sex för min del allafall.
    Efter några ggr började han prata fetischer och han visade bara mer och mer att han ville att jag skulle ha sex med andra medans han väntade i bilen nedanför och ville knulla mig direkt efter att den andra gjort det..Dessutom kom det fram att han var gift.. han blev inte långvarig i mitt liv kan jag säga..

okej berätta, vad är den värsta du råkat på? 

• Svar på tråden Värsta dejten.
  • MEE83
    Anonym (ska man skratta eller gråta...) skrev 2016-03-13 15:00:27 följande:

Jag har haft många ganska så idiotiska dejter som slutat mer eller mindre lyckat...

Först en läskig (tips träffa alltid killar från nätet på allmän plats!!!!!):

Yikes, han verkar ju ha varit lite utav en predator. Tur att det löste sig! Var inte rädd för att be andra människor om hjälp, t ex väktaren, många människor har trots allt både hjärta och hjärna nog att göra det rätta, t ex följa dig ner i garaget. Andra kvinnor kanske är att föredra, men de flesta av oss snubbar är ju också hyfsat förnuftiga. Glad
  • prospicientia
    Rödtjärnens Anna skrev 2016-03-14 00:37:24 följande:

Hade länge (i flera år) kollar in söt kille och äntligen fick jag till en dejt. Bestämde att vi skulle träffas på stadens torg en lördagseftermiddag. Då brukar det vara folktomt så så ingen specifik plats. Då jag kommer ner på stan är det minst 200 Pers och uppträdande på torget. "Fan". Jag slänger i väg ett sms och berättar att jag står vid statyn på torget. Inget svar... Ringer... Inget svar. Väntar och ringer igen... Efter ett par försök förstår jag att han inte kommit.. börjar surt gå hemmåt och då ser jag honom. Då berättar han att han lämnat telefon hemma för att inte bli störd.

Vi tar en promenad genom hamnområdet i stan och jag pratar kontant, han säger knappt ett pip(tänk er tyst norrlänning). Vi bestämmer oss för att äta en bit utanför stan och vi tar hans bil dit. Jag ställer frågan om vad han gick i gymnasiet och på så sätt kommer vi fram till att han är tremänning med min ex-man och vars släkt såg på när han psykiskt bröt ned mig under 14 år. Jag mådde rätt så dåligt just då. Jag såg sakta det drömslott jag byggt upp rasa.

Vi fick för oss att ta kaffe någon annanstans. Vi hittade inget öppet café utan det fick bli kaffe i pappersmugg på en mack vid E4an. Det snöade i maj den dagen. Jag fortsatte prata och han var mest tyst. Han körde mig hem och satt en stund på parkeringen och ja.. Jag pratade han var mest tyst. Vi skildes åt och sa att vi kanske kunde höras i framtiden.

Vi hördes av och det visade sig att han inte alls var så tyst och "trög" utan bara blyg. Dessutom har han och hans familj ingen kontakt med min ex-mans familj. Han fick också ångest då han fick vet ska vem jag var, han kände till mitt ex och trodde att jag dömde ut alla män. Hans drömslott rasade också på vår dejt. Men det är uppbyggt igen. Vi blev ett par och är idag förlovade och snart sambos. Men vi minns dejten för två år sen med en klump i magen...

Kul att läsa!
  • prospicientia
    MEE83 skrev 2016-03-14 00:51:08 följande:
    Yikes, han verkar ju ha varit lite utav en predator. Tur att det löste sig! Var inte rädd för att be andra människor om hjälp, t ex väktaren, många människor har trots allt både hjärta och hjärna nog att göra det rätta, t ex följa dig ner i garaget. Andra kvinnor kanske är att föredra, men de flesta av oss snubbar är ju också hyfsat förnuftiga. Glad
    Precis!

"lite av en predator", haha, skojar du, han hade våldtagit henne...
  • Anonym (Katastrof)

Vilka underbara och samtidigt läskiga historier! Gu så glad jag är att jag startade den här tråden så jag får läsa om alla era upplevelser! 
    Fyll på med mer nu!! :)

• Fröken Apelsin
    K grrl skrev 2016-03-13 14:36:18 följande:

Första nätdejten: vi har bestämt oss för att fika, han dyker upp i träningskläder och deklarerar precis efter vi hälsat att han hinner med en kopp kaffe, sedan ska han iväg och träna.

Fortsätter nätdejtandet trots det och har rätt trevligt - träffar bra killar - men en klickar det i skrift förjäkla mycket med. Vi har skitkul när vi skriver till varandra och efter att ha pratat i telefon första gången kan vi konstatera att det inte är någon idé att dra ut på det, för vi gillar varandra skarpt.

Han sätter sig i bilen och kör till mig med en gång.

När jag öppnar dörren står där en kille som är huvudet kortare än mig. Jag blev chockad, han blev chockad, och vi bara stirrar på varandra innan vi hämtar oss. Han var i kortaste laget för min smak, och jag måste ha varit i längsta laget för honom.

Vi käkade pizza och hade trevligt, men det blev inte en andra dejt. Det var verkligen sådär "förlåt, jag gillar dig, men det här kommer vi inte över..."

Det känns mest som att det var du som gjorde bort dig där. Du verkar ha en helt sjuk utseendefixering.
  • Anonym (Groupie)

Jag gjorde bort mig totalt som ung. Arbetade på McDonalds och min chef bjöd ut mig en kväll.

Vågade inte tacka nej då han var min chef och mkt äldre.

Han kommer hem och ringer på och min mamma öppnar.

Jag låser in mig på sovrummet och vägrade gå ut. Mamma försökte på alla sätt "men du måste ju prata med honom, han står ju i hallen..."

Så pinsam tjej och det var riktigt jobbigt att gå till jobbet efter det.

• Anonym (ska man skratta eller gråta...)
    Dr Nail skrev 2016-03-13 15:23:47 följande:
    Den första är ju f-n realityshowmaterial. Dates from Hell!

Jo det var lugnt min läskigaste date någonsin!!! Ryser fortfarande bara jag tänker på det......

MaryM skrev 2016-03-13 20:11:37 följande:
    Jeeez fy fan vad läskigt, tur att du kom undan! Fuck, jag har gjort dumma grejer och träffat killar från nätet hemma, aldrig mer!

De andra två.. Ja ska man skratta eller gråta. Fy faaaan vad elakt av killens ex att säga att han har för liten kuk. Då har man sjunkit lågt.

Jag har alltid varit noga med att träffas på stan, och efter den händelsen är jag glad att jag varit stenhård på det.....

Och jo hans ex hade krossat hans självförtroende helt... Undrar hur han mår idag... Hoppas han hämtat sig... En jättetrevlig och snygg grabb annars, som dessutom var stadd i kassan och ja på papper drömkillen på alla sätt... och så så knäckt....

prospicientia skrev 2016-03-13 22:07:46 följande:
    Hmm ... Psykisk sjukdom? Blivit mycket illa behandlad tidigare? Blivit utsatt för sexuella övergrepp som barn? Det var ju inga små reaktioner direkt!
    Hans ex hade tydligen knäckt honom helt...Det var rent hysteriska reaktioner och jag hoppas verkligen han fick hjälp med sitt mående... Han var annars helt super kille...
    prospicientia skrev 2016-03-13 22:15:01 följande:
    Det där däremot känner jag lite igen hos mig själv. Det är så lätt att börja slå på sig själv och hamna i gamla tankebanor, trots att det inte finns någon rationell anledning till ens katastroftankar. Ganska skrämmande!  ... men många ligger nog för att de har ett behov av tröst innerst inne. Det är ju det jag själv är "ute efter" ...

Jo visst kan det vara så... Men jag försökte först säga emot honom, förklarade att han inte var gammal i mina ögon... Kläckte även ur mig att jag varit intresserad av honom en herrans massa år... Jag tar för givet att han behövde tröst för själen och sånt var mest det jag ville också, jag var intresserad så var han det också kunde vi träffas mer, vi umgås ju stundtals i samma gäng och på samma fester, men vi är ju inte tonåringar längre med allt vad det innebär...

Men han var verkligen helt hysterisk med att han var för gammal för mig och att jag var ung och oförstörd... Som 30+ (några år) få höra det är ganska så surrealistiskt.... Och ja.... Tror helt enkelt att han inte mår så bra... De är ett större killgäng där många av dem ser bra ut och har välbetalda jobb... Han är lite odd one out då han tjänar mycket mindre än sina polare (helt annat typ av jobb så att säga....) och jag vet att hans kompisar ofta drar hem tjejer som knappt är byxmyndiga, han har alltid varit den mer lugna... Eller ja kanske blyga... I gänget och hans reaktion blev så extra absurd då jag trodde han skippade att ränna efter barn på krogen för att han var lite mer mogen.. och istället så var han helt enkelt bara helt "galen"...... 

Men well well har sambo nu... som är året äldre än den grabben :-P hehe han tycker dock inte att jag är ung och oförstörd... Han tycker visserligen att jag är barnslig ibland men det är inte samma sak :-P 

Jo tack och lov är de flesta förnuftiga Hade det varit mer folk att be om hjälp hade jag ALDRIG gått ner själv... Men väktaren kunde inte lämna sin plats just då vilket jag visste så jag valde att försöka och det gick ju bra Och han kom ju ner med en kollega för att kolla så fort han kunde som tur är... 

prospicientia skrev 2016-03-14 01:05:53 följande:
    Precis!

"lite av en predator", haha, skojar du, han hade våldtagit henne...
    Undrar om det hade räckt... så som han tjatade på mig att lämna bilen och åka iväg ensam med honom.......Tror han hade mördat mig om jag följt med :-S 

• K grrl
    Fröken Apelsin skrev 2016-03-14 11:23:43 följande:
    Det känns mest som att det var du som gjorde bort dig där. Du verkar ha en helt sjuk utseendefixering.
    Jag hade, helt ärligt, inte haft något emot att fortsätta dejta, jag gillade ju honom. Jag har haft pojkvänner som varit kortare än mig, så det har aldrig utgjort något problem för min del om än han var på gränsen för kort. Men HAN var klart obekväm med min längd och var tydligt inte öppen för att träffas igen, och även om han varit det, så vill jag vara med någon som är helt och fullt bekväm med att jag är längre.
  • PennyLane

Captain Obvious;

Som svar på din fråga; Jag var bakfyllekåt och han var hysteriskt snygg.

• Anonym (...)

Gick ut med en kompis men hon var plötsligt tvungen att gå hem. Då börjar jag snacka med ett par killar som är jättetrevliga. Det slutar med att jag och ena killen fortsätter kvällen på ett annat ställe. Han är jättecharmig och sitter och sjunger för mig. Vi pratar lite om tidigare relationer och han berättar att han varit ganska svartsjuk. 
    Efter en stund börjar han att göra konstiga grimaser. Han såg helt sjuk ut och aggressiv. Jag undrade vad det var men han satt bara och nickade med huvudet mot någon bakom mig. Jag tänkte att han kanske hade bråkat med ngt pucko medan jag var på toaletten eller ngt.
    Plötsligt frågar han mig skitarg - Snygg kille va? Och fortsätter att göra skitskumma grimaser. - Vem då? undrar jag, visste inte ens vem han syftade på. Efter en stund förstår jag att han nickar mot en kille som jag frågade efter eld av när jag rökte tidigare, som jag redan glömt bort typ, inte alls särskilt snygg. - Honom skulle du vilja ha va? Hans ansiktsmuskler rycker av ilska medan han tittar på mig som om han vill ha svar.
    Här känner jag hur blodet i ådrorna fryser till is av obehag. Jag säger att jag ska på toan, smyger ut och springer därifrån..

• Anonym (:))
    Anonym (Groupie) skrev 2016-03-14 11:28:41 följande:

Jag gjorde bort mig totalt som ung. Arbetade på McDonalds och min chef bjöd ut mig en kväll.

Vågade inte tacka nej då han var min chef och mkt äldre.

Han kommer hem och ringer på och min mamma öppnar.

Jag låser in mig på sovrummet och vägrade gå ut. Mamma försökte på alla sätt "men du måste ju prata med honom, han står ju i hallen..."

Så pinsam tjej och det var riktigt jobbigt att gå till jobbet efter det.

Han lärde sig något på det
  • Dr Nail
    Anonym (...) skrev 2016-03-14 22:02:39 följande:

Gick ut med en kompis men hon var plötsligt tvungen att gå hem. Då börjar jag snacka med ett par killar som är jättetrevliga. Det slutar med att jag och ena killen fortsätter kvällen på ett annat ställe. Han är jättecharmig och sitter och sjunger för mig. Vi pratar lite om tidigare relationer och han berättar att han varit ganska svartsjuk. 

Efter en stund börjar han att göra konstiga grimaser. Han såg helt sjuk ut och aggressiv. Jag undrade vad det var men han satt bara och nickade med huvudet mot någon bakom mig. Jag tänkte att han kanske hade bråkat med ngt pucko medan jag var på toaletten eller ngt.

Plötsligt frågar han mig skitarg - Snygg kille va? Och fortsätter att göra skitskumma grimaser. - Vem då? undrar jag, visste inte ens vem han syftade på. Efter en stund förstår jag att han nickar mot en kille som jag frågade efter eld av när jag rökte tidigare, som jag redan glömt bort typ, inte alls särskilt snygg. - Honom skulle du vilja ha va? Hans ansiktsmuskler rycker av ilska medan han tittar på mig som om han vill ha svar.

Här känner jag hur blodet i ådrorna fryser till is av obehag. Jag säger att jag ska på toan, smyger ut och springer därifrån..

Där duckade du den kulan. Man har ju hört en del om sådana "han var ju så charmig i början" - situationer. Tur att han avslöjade sig direkt.
  • Anonym (Jahaja)

Min date var enligt mig väldigt konstig.

Snackade med en kille via badoo och vi beslöt oss för att träffas. Första daten började med att vi var hemma hos han och tittade på film. Det var en as tråkig film så vi började kyssas och vi blev plötsligt nakenfisar. På med gummit och juffsa. Bara det att han var väldigt kraftig så jag fick knappt luft så vi fick byta och låta mig rida han. Bara det att allt hans mull gjorde att jag knappt kunde sitta på han.han njöt och när det var klart så stallet han sig upp tog av kondomer och sa "- vet du! Jag tar alltid hem kondomerna efter jag haft ett samlag. Jag slänger dom alltid i min egna soppåse. För man vet inte vad ni brudar kan få för er. Typ plocka upp kondomer och öppna den köra in sperman igen och sen blir ni gravida och kräver pengar!" Jaha ja vilka höga förväntningar han hade om mig tänkte jag. Jag käkade piller och vi hade skyddat sex. Fast jag tyckte att han var konstig så beslöt jag mig för att sova över då jag bodde en bit utanför stan. Aldrig sovit så dåligt i hela mitt liv! Han snarkade högt och han fes och vred o vände på sig hela tiden. Kl 05 väckte han mig och sa att jag var tvungen att åka hem för han skulle göra sig i ordning och dra till sin skola och plugga till en tenta :/ fick vänta 1 timme ute i kylan på min buss hem.

• Anonym (Groupie)
    Anonym (Jahaja) skrev 2016-03-15 18:30:07 följande:

Min date var enligt mig väldigt konstig.

Snackade med en kille via badoo och vi beslöt oss för att träffas. Första daten började med att vi var hemma hos han och tittade på film. Det var en as tråkig film så vi började kyssas och vi blev plötsligt nakenfisar. På med gummit och juffsa. Bara det att han var väldigt kraftig så jag fick knappt luft så vi fick byta och låta mig rida han. Bara det att allt hans mull gjorde att jag knappt kunde sitta på han.han njöt och när det var klart så stallet han sig upp tog av kondomer och sa "- vet du! Jag tar alltid hem kondomerna efter jag haft ett samlag. Jag slänger dom alltid i min egna soppåse. För man vet inte vad ni brudar kan få för er. Typ plocka upp kondomer och öppna den köra in sperman igen och sen blir ni gravida och kräver pengar!" Jaha ja vilka höga förväntningar han hade om mig tänkte jag. Jag käkade piller och vi hade skyddat sex. Fast jag tyckte att han var konstig så beslöt jag mig för att sova över då jag bodde en bit utanför stan. Aldrig sovit så dåligt i hela mitt liv! Han snarkade högt och han fes och vred o vände på sig hela tiden. Kl 05 väckte han mig och sa att jag var tvungen att åka hem för han skulle göra sig i ordning och dra till sin skola och plugga till en tenta :/ fick vänta 1 timme ute i kylan på min buss hem.

Oj, hela han lät rätt osmaklig.... Blev inget mer där antar jag?  
  • Anonym (Jahaja)
    Anonym (Groupie) skrev 2016-03-15 18:54:19 följande:

Oj, hela han lät rätt osmaklig.... Blev inget mer där antar jag?  

Nej jag struntade i han efter händelsen :P har snackat med han en hel del men inte velat träffa han.
  • prospicientia
    Anonym (ska man skratta eller gråta...) skrev 2016-03-14 17:54:20 följande:

Och jo hans ex hade krossat hans självförtroende helt... Undrar hur han mår idag... Hoppas han hämtat sig... En jättetrevlig och snygg grabb annars, som dessutom var stadd i kassan och ja på papper drömkillen på alla sätt... och så så knäckt....

prospicientia skrev 2016-03-13 22:07:46 följande:
    Hmm ... Psykisk sjukdom? Blivit mycket illa behandlad tidigare? Blivit utsatt för sexuella övergrepp som barn? Det var ju inga små reaktioner direkt!
    Hans ex hade tydligen knäckt honom helt...Det var rent hysteriska reaktioner och jag hoppas verkligen han fick hjälp med sitt mående... Han var annars helt super kille...

Jo visst kan det vara så... Men jag försökte först säga emot honom, förklarade att han inte var gammal i mina ögon... Kläckte även ur mig att jag varit intresserad av honom en herrans massa år... Jag tar för givet att han behövde tröst för själen och sånt var mest det jag ville också, jag var intresserad så var han det också kunde vi träffas mer, vi umgås ju stundtals i samma gäng och på samma fester, men vi är ju inte tonåringar längre med allt vad det innebär...

Men han var verkligen helt hysterisk med att han var för gammal för mig och att jag var ung och oförstörd... Som 30+ (några år) få höra det är ganska så surrealistiskt.... Och ja.... Tror helt enkelt att han inte mår så bra... De är ett större killgäng där många av dem ser bra ut och har välbetalda jobb... Han är lite odd one out då han tjänar mycket mindre än sina polare (helt annat typ av jobb så att säga....) och jag vet att hans kompisar ofta drar hem tjejer som knappt är byxmyndiga, han har alltid varit den mer lugna... Eller ja kanske blyga... I gänget och hans reaktion blev så extra absurd då jag trodde han skippade att ränna efter barn på krogen för att han var lite mer mogen.. och istället så var han helt enkelt bara helt "galen"...... 

Men well well har sambo nu... som är året äldre än den grabben :-P hehe han tycker dock inte att jag är ung och oförstörd... Han tycker visserligen att jag är barnslig ibland men det är inte samma sak :-P 

Undrar om det hade räckt... så som han tjatade på mig att lämna bilen och åka iväg ensam med honom.......Tror han hade mördat mig om jag följt med :-S 

Ja, jag menade såklart inte att verka dömande mot dig. :) Tack för dina fina svar. Förstår. :)

Vi är alla glada att det slutade bra för dig! :)
  • anonym Bitteli

Min absolut värsta dejt alla kategorier:

Vi träffades på nätet, han bodde 30 mil från mej så vi bestämde att han skulle få sova över eftersom det var så långt för honom att åka fram och tillbaka samma dag. Vi hade pratat i säkert 3 veckor innan varje kväll så det kändes som om vi kände varandra väl. Kille dyker upp och ser hemsk ut. Kortet han visade var på lite avstånd och där syntes inte hans dåliga hy. Men eftersom jag hade lovat att han skulle få sova hos mej så fick han följa med mej hem. När vi kom hem ville han duscha och jag börjar laga mat. Han kommer ut från badrummet i kalsonger och börjar "posera" för mej och frågar vad jag tycker om hans kropp. Visst han var vältränad men jag ville inte att han skulle sitta i kalsonger och käka. Efter mycket tjat tar hand på sej kläderna och vi äter.
    Sen ska vi se på tv. Jag sätter mej så långt bort från honom som möjligt. Då frågar han om han får kyssa mej! Jag svarar nej och då säger han att han vill prata om sex. Jag säger nej igen!
    Då kläcker han ur sej att han är så vig så han han kan suga på sej själv!!!!
    Det var droppen. Klockan var bara halv nio men jag sa till honom att nu skulle jag lägga mej att att han var tvungen att var ute ur lägenheten klockan 7 nästa morgon för jag väntade besök då. Sen gick jag in i mitt sovrum och låste dörren. Dan därpå fick jag ett sms från honom där hon "gjorde slut med mej"!!!

• Småmynt

Min sjukaste dejt/ONS - vad man nu vill kalla det var en kille jag träffade online på helgon (ja, där hängde jag istället för lunarstorm) när jag bara slängt ut en random och väldigt oseriös fråga om någon ville se på film med mig en fredag eller lördagkväll. 

Tydligen så nappade den här killen, han bodde hemma hos sina föräldrar - trots att han var närmare 30 år gammal, och närmare 30 mil ifrån mig och mitt boende. Han satte sig i bilen i varje fall och åkte hem till mig - tilläggas ska att jag precis fyllt 18 vid den här tidpunkten, så åldersskillnaden var en hel del och jag har länge undrat vad fan han tänkte egentligen. 

Han kommer hem till mig, är väldigt skum, har ett skumt beteende och utseende (inte riktigt samma som på bilderna mao) och jag känner honom ju inte över huvud taget, eftersom vi aldrig pratat innan han bestämde sig för att nappa på min "förfrågan". 

Vi går i varje fall till den lokala puben - där han betalar för sin öl med småmynt. Alltså enkronor, femmor och ett fåtal tior... Här skäms jag. Betalar för min egen öl och tänker att "ja, alla är vi olika, han kanske hade jäääkligt mycket växel han ville bli av med". 

Vi har ingenting att prata om, så vi går hem till mig och har sex, där drar han fram den största jäkla penisen jag sett. Vi hade sex en stund och sedan avbryter jag - dels för att han var kass i sängen och dels för att det gjorde ont, han var på tok för stor för mig. Jag låtsas somna men han väcker då mig för att köra "round two" eftersom han inte fått komma än. Pinsamt som det är så ställer jag upp och jag kommer inte ihåg om han faktiskt kom sen eller om jag avbröt. 

I varje fall så väcker jag honom tidigt på morgonen och säger att han får åka hem nu - vilken ursäkt jag hade eller om jag bara sa rätt ut att nu får du fan åka, det kommer jag inte ihåg. Den här kvällen försöker jag förtränga sååå mycket jag bara kan.

Haha, han hörde av sig en hel del efteråt men jag lät det rinna ut i sanden. 

Svar på tråden Värsta dejten.