Dr Nail skrev 2016-03-13 15:23:47 följande:
Den första är ju f-n realityshowmaterial. Dates from Hell!
Jo det var lugnt min läskigaste date någonsin!!! Ryser fortfarande bara jag tänker på det......
MaryM skrev 2016-03-13 20:11:37 följande:
Jeeez fy fan vad läskigt, tur att du kom undan! Fuck, jag har gjort dumma grejer och träffat killar från nätet hemma, aldrig mer!
De andra två.. Ja ska man skratta eller gråta. Fy faaaan vad elakt av killens ex att säga att han har för liten kuk. Då har man sjunkit lågt.
Jag har alltid varit noga med att träffas på stan, och efter den händelsen är jag glad att jag varit stenhård på det.....
Och jo hans ex hade krossat hans självförtroende helt... Undrar hur han mår idag... Hoppas han hämtat sig... En jättetrevlig och snygg grabb annars, som dessutom var stadd i kassan och ja på papper drömkillen på alla sätt... och så så knäckt....
prospicientia skrev 2016-03-13 22:07:46 följande:
Hmm ... Psykisk sjukdom? Blivit mycket illa behandlad tidigare? Blivit utsatt för sexuella övergrepp som barn? Det var ju inga små reaktioner direkt!
Hans ex hade tydligen knäckt honom helt...Det var rent hysteriska reaktioner och jag hoppas verkligen han fick hjälp med sitt mående... Han var annars helt super kille...
prospicientia skrev 2016-03-13 22:15:01 följande:
Det där däremot känner jag lite igen hos mig själv. Det är så lätt att börja slå på sig själv och hamna i gamla tankebanor, trots att det inte finns någon rationell anledning till ens katastroftankar. Ganska skrämmande! ... men många ligger nog för att de har ett behov av tröst innerst inne. Det är ju det jag själv är "ute efter" ...
Jo visst kan det vara så... Men jag försökte först säga emot honom, förklarade att han inte var gammal i mina ögon... Kläckte även ur mig att jag varit intresserad av honom en herrans massa år... Jag tar för givet att han behövde tröst för själen och sånt var mest det jag ville också, jag var intresserad så var han det också kunde vi träffas mer, vi umgås ju stundtals i samma gäng och på samma fester, men vi är ju inte tonåringar längre med allt vad det innebär...
Men han var verkligen helt hysterisk med att han var för gammal för mig och att jag var ung och oförstörd... Som 30+ (några år) få höra det är ganska så surrealistiskt.... Och ja.... Tror helt enkelt att han inte mår så bra... De är ett större killgäng där många av dem ser bra ut och har välbetalda jobb... Han är lite odd one out då han tjänar mycket mindre än sina polare (helt annat typ av jobb så att säga....) och jag vet att hans kompisar ofta drar hem tjejer som knappt är byxmyndiga, han har alltid varit den mer lugna... Eller ja kanske blyga... I gänget och hans reaktion blev så extra absurd då jag trodde han skippade att ränna efter barn på krogen för att han var lite mer mogen.. och istället så var han helt enkelt bara helt "galen"......
Men well well har sambo nu... som är året äldre än den grabben :-P hehe han tycker dock inte att jag är ung och oförstörd... Han tycker visserligen att jag är barnslig ibland men det är inte samma sak :-P
MEE83 skrev 2016-03-14 00:51:08 följande:
Yikes, han verkar ju ha varit lite utav en predator. Tur att det löste sig! Var inte rädd för att be andra människor om hjälp, t ex väktaren, många människor har trots allt både hjärta och hjärna nog att göra det rätta, t ex följa dig ner i garaget. Andra kvinnor kanske är att föredra, men de flesta av oss snubbar är ju också hyfsat förnuftiga.

Jo tack och lov är de flesta förnuftiga
Hade det varit mer folk att be om hjälp hade jag ALDRIG gått ner själv... Men väktaren kunde inte lämna sin plats just då vilket jag visste så jag valde att försöka och det gick ju bra
Och han kom ju ner med en kollega för att kolla så fort han kunde som tur är...
prospicientia skrev 2016-03-14 01:05:53 följande:
Precis!
"lite av en predator", haha, skojar du, han hade våldtagit henne...
Undrar om det hade räckt... så som han tjatade på mig att lämna bilen och åka iväg ensam med honom.......Tror han hade mördat mig om jag följt med :-S