• Anonym (Katastrof)

Värsta dejten.

Hejsan, blev inspirerad av en annan tråd här och nu undrar jag, vad är den värsta dejten du gått på eller vad var det för tok du träffade där?

Jag kan börja:
    Det hade tagit slut med mitt ex efter många år ihop och jag började online dejta..
    Badoo så många skumma typer har man ju pratat med..
    Men allafall, ska berätta om en av killarna.. vi pratade nån vecka sådär och en kväll kände jag att jag behövde lite "närhet", vi träffades och hade sex.. han var ju lite halvt mysko men träffade han några ggr till allafall, det var inte snack om annat än sex för min del allafall.
    Efter några ggr började han prata fetischer och han visade bara mer och mer att han ville att jag skulle ha sex med andra medans han väntade i bilen nedanför och ville knulla mig direkt efter att den andra gjort det..Dessutom kom det fram att han var gift.. han blev inte långvarig i mitt liv kan jag säga..

okej berätta, vad är den värsta du råkat på? 

• Svar på tråden Värsta dejten.
  • Anonym (ew)

Jag blev bjuden på dejt av en kille som verkade väldigt snäll och fin. Han jobbade som assistent till en högstadieelev och var omtyckt av alla. Han älskade barn och ville bli lärare, sa han.

Han bjöd på middag och vi pratade och hade trevligt. Sen, helt plötsligt, bestämde han sig för att visa en massa porrnoveller han hade sparat från någon fetishsida. Nu är jag inte så pryd av mig, och jag dömer inte folk för att de har lite udda fetisher, jag gillar själv en del bdsm och rollspel, men den här killens fetish gjorde mig illamående.

Alla noveller beskrev typ medelålders män som hade sex med minderåriga tjejer, styvdöttrar, skolflickor, sina döttrars kompisar... Tjejerna beskrevs som att de nyss kommit i puberteten, att de grät och blödde när de hade sex, hur männen hotade dem och slog dem... Sen ville han rollspela att han var min pappa och jag hans dotter. Då tackade jag för middagen, slet åt mig min jacka och handväska, snörde på mig skorna snabbt som attan och blockerade hans nummer så fort jag kommit ut ur hans hus.

• Anonym (fyfan)
    Anonym (ew) skrev 2016-03-09 22:12:42 följande:

Jag blev bjuden på dejt av en kille som verkade väldigt snäll och fin. Han jobbade som assistent till en högstadieelev och var omtyckt av alla. Han älskade barn och ville bli lärare, sa han.

Han bjöd på middag och vi pratade och hade trevligt. Sen, helt plötsligt, bestämde han sig för att visa en massa porrnoveller han hade sparat från någon fetishsida. Nu är jag inte så pryd av mig, och jag dömer inte folk för att de har lite udda fetisher, jag gillar själv en del bdsm och rollspel, men den här killens fetish gjorde mig illamående.

Alla noveller beskrev typ medelålders män som hade sex med minderåriga tjejer, styvdöttrar, skolflickor, sina döttrars kompisar... Tjejerna beskrevs som att de nyss kommit i puberteten, att de grät och blödde när de hade sex, hur männen hotade dem och slog dem... Sen ville han rollspela att han var min pappa och jag hans dotter. Då tackade jag för middagen, slet åt mig min jacka och handväska, snörde på mig skorna snabbt som attan och blockerade hans nummer så fort jag kommit ut ur hans hus.

Men fy fan vad vidrigt! Ännu vidrigare att han då jobbar på skola och vill bli lärare när han tänder på våldtäkt av barn!! Finns det ingen man kan göra åt en sån innan han lever ut sina vidriga fantasier på någon stackars elev? Varna föräldrarna eller något?!?
  • Anonym (ew)
    Anonym (fyfan) skrev 2016-03-09 22:58:51 följande:
    Men fy fan vad vidrigt! Ännu vidrigare att han då jobbar på skola och vill bli lärare när han tänder på våldtäkt av barn!! Finns det ingen man kan göra åt en sån innan han lever ut sina vidriga fantasier på någon stackars elev? Varna föräldrarna eller något?!?
    Jag ångrar nu att jag inte gjorde något. Fast då hade jag fyllt arton bara några veckor tidigare, han var nästan tio år äldre, jag ville aldrig mer ha kontakt med honom och jag var rädd att om jag skulle anmäla honom eller nåt skulle han fatta att det var jag som gjort det och försöka hämnas... Jag skämdes också och kände mig utsatt, som att han valt ut mig för att jag var ung och naiv och jag antar att jag påminde om tjejerna han fantiserade om :/ Sen ville jag inte att mina vänner och min familj skulle få veta att jag varit på dejt med en nästan tio år äldre kille med pedofil/incest/våldtäkts-fantasier. Dessutom, om jag anmälde honom kanske han skulle förlora jobbet, inte för att det skulle göra något för mig, bara bra att barnen slipper ett sånt äckel, men jag tänkte att han kanske skulle anklaga mig för att ha förstört hans liv...

Nu är detta 7 år sedan och jag tror han förlorade jobbet pga att han helt enkelt inte var särskilt duktig som assistent och har typ börjat jobba på ett varuhus istället, jag har inte pratat med honom sen dejten men jag har hört från bekanta som känner honom ytligt.
  • Anonym (Skor)

Det finns olika sätt att vinna någons hjärta på. Här är ett som inte riktigt räckte ända fram:

En kille skjutsade mig hem efter vår första dejt. Jag hade på mig Birkenstocksandaler (tänk 90-tal, helt ok modemässigt då ;) ).

När vi gått ur bilen började han kittla mig så att jag vek mig dubbel (är verkligen jättekittlig) och då passade han på att ta mina sandaler, slänga in dem i bilen, låsa bilen och sedan vägra lämna tillbaks dem om jag inte blev ihop med honom. 

• Anonym (fyfan)
    Anonym (ew) skrev 2016-03-09 23:24:29 följande:
    Jag ångrar nu att jag inte gjorde något. Fast då hade jag fyllt arton bara några veckor tidigare, han var nästan tio år äldre, jag ville aldrig mer ha kontakt med honom och jag var rädd att om jag skulle anmäla honom eller nåt skulle han fatta att det var jag som gjort det och försöka hämnas... Jag skämdes också och kände mig utsatt, som att han valt ut mig för att jag var ung och naiv och jag antar att jag påminde om tjejerna han fantiserade om :/ Sen ville jag inte att mina vänner och min familj skulle få veta att jag varit på dejt med en nästan tio år äldre kille med pedofil/incest/våldtäkts-fantasier. Dessutom, om jag anmälde honom kanske han skulle förlora jobbet, inte för att det skulle göra något för mig, bara bra att barnen slipper ett sånt äckel, men jag tänkte att han kanske skulle anklaga mig för att ha förstört hans liv...

Nu är detta 7 år sedan och jag tror han förlorade jobbet pga att han helt enkelt inte var särskilt duktig som assistent och har typ börjat jobba på ett varuhus istället, jag har inte pratat med honom sen dejten men jag har hört från bekanta som känner honom ytligt.
    Jo, man förstår ju att det är svårt som ung att veta vad man kan göra, för man är rädd för konsekvenserna och vill bara gå vidare :(

Skönt att höra att han inte längre jobbar med barn iallafall... Usch vilket äckel!
  • Anonym (cilla)

Jag bor i ett litet samhälle där det inte händer så mycket. Det enda som finns här är ett ställe där det är dans och bar på sommaren ( tänk lite "logdans"). Dit kommer "halvkända" dansband och andra och spelar på lördagarna.

För massor med av år sedan träffade jag en kille på en privat fest och han verkade väldigt gullig, lite blyg. Vi bestämde att vi skulle gå på logen tillsammans dagen efter.

Jag klädde upp mig lite extra och han kom och hämtade mig. Vi hade trevligt, satt i baren och lyssnade på trubaduren och sedan började alltså dansen.

Jag hade ingen aning om vem som skulle spela den kvällen, tycker mest att det är kul att dansa. Det visade sig att det var Friends som spelade. Ni vet det där halvdåliga bandet från Melodifestivalen ("Lyssna till ditt hjärta...."). Inte mina favoriter men gick helt klart att dansa till.

Det visade sig dock att min dejt inte var där för att dansa. Friends var tydligen den bästa grupp han visste och resten av kvällen stod han framme vid scenen (ensam kan tilläggas, alla andra var där för att dansa) och skrek att han älskade dem. En gång varannan minut fotade han dem med sin spritt nya digitalkamera. Oerhört pinsamt och jag höll mig långt i från honom.

Något gott hade kvällen ändå, jag träffade mannen som jag numera varit gift med i massor av år.

• Anonym (Awkwardness)

Har några att bjuda på, kanske inte hysteriskt roliga men så konstiga... 

* En kille jag hade träffat ett par gånger bjöd hem mig till sig, vi skulle typ kolla film och ligga (tänkte jag). Vi tittade på film i 30 min, sen skulle ha bara "kolla en grej i sitt spel" (något datorspel, liknande WoW) och sen spelade han i 2 timmar! Filmen hann ta slut och jag somnade i soffan, när jag vaknade spelade han fortfarande så då tog jag på mig skorna och stack hem utan ett ord. Sen ringde han dagen efter och undrade varför jag gick hem... Vi sågs inte mer efter det.

* Hade chattat med en kille som jag träffat på happypancake. Han var skitrolig att chatta med, skrev väldigt bra och underfundigt och såg helt ok ut på sina bilder. Så vi skulle fika på en söndag. För det första är han 20 minuter sen så jag hann dricka upp mitt kaffe som jag redan hade beställt. Han ser ut som han nyss har vaknat och när han öppnar munnen har han världens talfel och stammar något helt otroligt. Kanske var nervositet men det var outhärdligt, gick inte att föra ett samtal alls. Jag stod ut 45 min och skyllde sen  på att jag var hungrig och skulle dra och handla. Då följer han med till affären och går efter mig mellan hyllorna. Lyckades sen villa bort honom och betala och sedan vinka och dra. Helgen efter träffade jag på honom ute på krogen. Det var inte superbekvämt.

* En kille dök upp full på en Tinderdejt. Jag försökte dricka ikapp men det gick inte, så när en kompis ringde så sa jag att jag skulle möta upp mina arbetskamrater och att han gärna fick haka på så att jag kunde presentera honom. Det ville han inte. Tur.

(Inte en dejt men ett failat ons)

* Träffade en kille på en klubb i Sthlm, han var rätt snygg och en jävel på att hångla visade det sig. Åkte hem till honom, och när vi kommer in genom porten säger han att han "delar lägenhet". Det visade sig vara med sin mamma. Han bodde alltså hemma, snart 33 år gammal, och hade sitt pojkrum tapetserat med OKEJ- planscher, tog av sig kläderna direkt och hade världens minsta kuk. Den var så liten att jag inte visste hur jag skulle göra med den. Han verkade dock totalt omedveten och började snacka snusk och jag blev otroligt avtänd. Skyllde  på att jag måste åka hem till min kompis för jag hade lovat att jag skulle komma dit efter krogen, så jag slet på mig jackan och stack. Dagen efter hade han letat upp mig på fb och började skriva om att han ville ses igen, att jag var så fin etc. Som att han inte alls förstod att jag drog för att han var helobehaglig? Sa att jag redan dejtade någon och att jag inte tyckte att vi riktigt klickade... Eh.

• straw2008

Nätdejtade ett tag o FY vilka människor man träffat på.... 

Minns en kille som visade sig vara MKT tjockare o kortare än vad han sagt. 
    Well vi ses på mariatorget o jag får typ en chock, säger till honom "kan du köpa en korv till mig jag är hungrig så köp den största jag ska bara kolla en sak där borta"
    Han beställer de två största korvarna med alla tillbehör som finns, jag kommer aldrig tillbaka utan står runt ett hörn o gapskrattar. 

Ush hemsk jag är. 

I kinamockaskogen.....
  • straw2008

Har även träffat en klle som visad sig ha 3cm lång snorre.... pinsamt för jag hittade den typ inte. Han fick sova över men såg han aldrig mer sen. 

I kinamockaskogen.....
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Cissi) skrev 2016-03-09 10:42:23 följande:

Fy vad lågt!! Hoppas du haft bättre tur sedan. Utgår från att tjejerna var väldigt unga för nåt mer omoget har jag sällan hört.

Nej, har inte lyckats sen dess.
Svar på tråden Värsta dejten.