Har några att bjuda på, kanske inte hysteriskt roliga men så konstiga...
* En kille jag hade träffat ett par gånger bjöd hem mig till sig, vi skulle typ kolla film och ligga (tänkte jag). Vi tittade på film i 30 min, sen skulle ha bara "kolla en grej i sitt spel" (något datorspel, liknande WoW) och sen spelade han i 2 timmar! Filmen hann ta slut och jag somnade i soffan, när jag vaknade spelade han fortfarande så då tog jag på mig skorna och stack hem utan ett ord. Sen ringde han dagen efter och undrade varför jag gick hem... Vi sågs inte mer efter det.
* Hade chattat med en kille som jag träffat på happypancake. Han var skitrolig att chatta med, skrev väldigt bra och underfundigt och såg helt ok ut på sina bilder. Så vi skulle fika på en söndag. För det första är han 20 minuter sen så jag hann dricka upp mitt kaffe som jag redan hade beställt. Han ser ut som han nyss har vaknat och när han öppnar munnen har han världens talfel och stammar något helt otroligt. Kanske var nervositet men det var outhärdligt, gick inte att föra ett samtal alls. Jag stod ut 45 min och skyllde sen på att jag var hungrig och skulle dra och handla. Då följer han med till affären och går efter mig mellan hyllorna. Lyckades sen villa bort honom och betala och sedan vinka och dra. Helgen efter träffade jag på honom ute på krogen. Det var inte superbekvämt.
* En kille dök upp full på en Tinderdejt. Jag försökte dricka ikapp men det gick inte, så när en kompis ringde så sa jag att jag skulle möta upp mina arbetskamrater och att han gärna fick haka på så att jag kunde presentera honom. Det ville han inte. Tur.
(Inte en dejt men ett failat ons)
* Träffade en kille på en klubb i Sthlm, han var rätt snygg och en jävel på att hångla visade det sig. Åkte hem till honom, och när vi kommer in genom porten säger han att han "delar lägenhet". Det visade sig vara med sin mamma. Han bodde alltså hemma, snart 33 år gammal, och hade sitt pojkrum tapetserat med OKEJ- planscher, tog av sig kläderna direkt och hade världens minsta kuk. Den var så liten att jag inte visste hur jag skulle göra med den. Han verkade dock totalt omedveten och började snacka snusk och jag blev otroligt avtänd. Skyllde på att jag måste åka hem till min kompis för jag hade lovat att jag skulle komma dit efter krogen, så jag slet på mig jackan och stack. Dagen efter hade han letat upp mig på fb och började skriva om att han ville ses igen, att jag var så fin etc. Som att han inte alls förstod att jag drog för att han var helobehaglig? Sa att jag redan dejtade någon och att jag inte tyckte att vi riktigt klickade... Eh.