• Oscarsmamma84

Kristallbarn?

Pratade med en vikarie på jobbet Idag o hon sa att jag har ett kristallbarn o att jag väntar ett kristallbarn till. När hon beskrev vad det var så var det precis som hon beskrev min sons personlighet. Så jag blev nyfiken o googlade men hittar inget bra material.

Så jag tänkte någon här kanske kan förklara?

Är alla barn kristallbarn?

Onödiga kommentarer undanbedes

• Svar på tråden Kristallbarn?
  • Coccolina

Hmm Fredag?? Jepp... Fredag....

I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Lady Di
    Oscarsmamma84 skrev 2016-03-11 15:47:30 följande:

Pratade med en vikarie på jobbet Idag o hon sa att jag har ett kristallbarn o att jag väntar ett kristallbarn till. När hon beskrev vad det var så var det precis som hon beskrev min sons personlighet. Så jag blev nyfiken o googlade men hittar inget bra material.

Så jag tänkte någon här kanske kan förklara?

Är alla barn kristallbarn?

Onödiga kommentarer undanbedes

Alla barn som är födda efter 2012 är kristallbarn. De handlar om jordens energier. Efter jag fick veta att min son var kristall o sen fick läsa lite om just deras personligheter så fick jag en helt annan förståelse för vissa grejor som han gör eller säger.
  • Oscarsmamma84
    Lady Di skrev 2016-03-12 03:27:04 följande:

Alla barn som är födda efter 2012 är kristallbarn. De handlar om jordens energier. Efter jag fick veta att min son var kristall o sen fick läsa lite om just deras personligheter så fick jag en helt annan förståelse för vissa grejor som han gör eller säger.

Ok jo har förstått att deras personligheter är lite annorlunda än dem som är födda innan 2012

Men på vilket sätt ökade det din förståelse för honom?
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Så du menar att barn som är födda efter ett visst datum är på ett visst sätt som andra som är födda innan detta datum inte är?

Det skulle ju innebära att födelsedatumet är mer avgörande för personligheten än genetik, uppväxt och geografi. Är det verkligen rimligt?

För övrigt låter det precis som astrologi.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Ordinär Man

Okej.

Vad är jordens energier?

Vad är skillnaden i personlighet?

Vad för förståelse?

Vad för vissa grejer?
  • Drottningen70
    Oscarsmamma84 skrev 2016-03-11 20:00:02 följande:

Nä tyvärr inte men man kan ju drömma att slippa se dig överallt. Du måste ha ett bittert liv eftersom det e så svårt för dig o vara trevlig

Tack för omtanken, men jag mår fin fint :)
  • pyssel

Wow, ingen risk att bli arbetslös alltså - efter indigo kommer kristallerna.

Alla hästar hemma
  • Lady Di
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2016-03-12 08:14:16 följande:
    Så du menar att barn som är födda efter ett visst datum är på ett visst sätt som andra som är födda innan detta datum inte är?

Det skulle ju innebära att födelsedatumet är mer avgörande för personligheten än genetik, uppväxt och geografi. Är det verkligen rimligt?

För övrigt låter det precis som astrologi.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
    Googla kristallbarn. Enkelt...
  • K med lilla E
    pyssel skrev 2016-03-12 11:59:23 följande:

Wow, ingen risk att bli arbetslös alltså - efter indigo kommer kristallerna.

Vi får heller inte glömma foliehattarna..
Svar på tråden Kristallbarn?