• Oscarsmamma84

Kristallbarn?

Pratade med en vikarie på jobbet Idag o hon sa att jag har ett kristallbarn o att jag väntar ett kristallbarn till. När hon beskrev vad det var så var det precis som hon beskrev min sons personlighet. Så jag blev nyfiken o googlade men hittar inget bra material.

Så jag tänkte någon här kanske kan förklara?

Är alla barn kristallbarn?

Onödiga kommentarer undanbedes

• Svar på tråden Kristallbarn?
  • Anonym (Indigomamma)

Har inte läst allt i tråden, men mina två barn födda 98 och 04 är Indigobarn. 
    Samtidigt är både jag och 04:an sk HSP:s, High Sensitive Personalities.
    Mina två barn är väldigt krävande på sina speciella sätt och man behöver ofta tänka utanför boxen runt dem.

• Anonym (annat)

Stämmer inte att alla efter 2012 är kristallbarn men är mycket vanligare nu. Finns även regnbågsbarn som är en blandning av indigo o kristallbarn energimässigt. Vi har en av varje :). Vårat kristallbarn är född 2011. Regnbågsbarn är mer fysiska än kristall.

• modsey

Gha hjälp....alltså barn innan då är de vara. ..typ vanliga barn ????!?

• FuckGoggleAskMe
    Oscarsmamma84 skrev 2016-03-12 19:18:04 följande:
    Precis:) har aldrig hört talas om det innan därför blev jag nyfiken o hon var så engagagerad i det. De flesta andra inläggen i denna tråd är bara patetiska o sandlådenivå . Bevisar bara att folk borde skaffa ett liv eller iallafall förbättra sin personlighet. Så lätt o sitta bakom sin skärm o tro man e störst bäst o vackrast men det bevisar bara vilken patetisk liten människa man är när man måste förlöjliga allt. Fast borde inte vara förvånad är FL i ett nötskal

Att man förlöjligar löjliga hitte-på teorier som är helt vansinniga är väl inte så konstigt? Teorier som strider mot vetenskap, forskning och sunt förnuft behöver ingen hjälp att bli förlöjligade, för det är dom redan. Att driva med vansinniga teorier är inte att förlöjliga allt. Fast att resonera logiskt är kanske inte din starkaste sida.
  • Anonym (Synnergier)
    Oscarsmamma84 skrev 2016-03-12 19:18:04 följande:
    Precis:) har aldrig hört talas om det innan därför blev jag nyfiken o hon var så engagagerad i det.

De flesta andra inläggen i denna tråd är bara patetiska o sandlådenivå . Bevisar bara att folk borde skaffa ett liv eller iallafall förbättra sin personlighet. Så lätt o sitta bakom sin skärm o tro man e störst bäst o vackrast men det bevisar bara vilken patetisk liten människa man är när man måste förlöjliga allt. Fast borde inte vara förvånad är FL i ett nötskal
    Läs ditt inlägg ett par gånger, det är för mycket känslor. Jag tror att dina energier kommit i oordning. Det kan hjälpa om du står på ett ben och roterar tre varv motsols vid fullmåne. Då kan entropin balanseras med kristallfluff.
  • Anonym (Synnergier)
    Anonym (annat) skrev 2016-03-12 20:39:00 följande:

Stämmer inte att alla efter 2012 är kristallbarn men är mycket vanligare nu. Finns även regnbågsbarn som är en blandning av indigo o kristallbarn energimässigt. Vi har en av varje :). Vårat kristallbarn är född 2011. Regnbågsbarn är mer fysiska än kristall.

Men om man bara förmår ackumulera tillräckligt med kristallfluff så kan man med precision pejla barnets innersta energier och modifiera dem till den för barnet optimala balansen.

Vårt yngsta barn har flera lager med substrala energier som i synnergisammansättningen innebär att hans abstrala kompetenser maximeras.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym (annat) skrev 2016-03-12 20:39:00 följande:

Hur vet man vem som är vad?

Det är ju förstås fullständigt befängt att det skulle handla om när man är född då skillnaderna inom gruppen (ex. barn födda innan respektive ett visst årtal) är lika stora som mellan grupperna så det kan vi ju utesluta. Så hur vet man?
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Anonym (Synnergier)
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2016-03-12 23:04:43 följande:
    Hur vet man vem som är vad?

Det är ju förstås fullständigt befängt att det skulle handla om när man är född då skillnaderna inom gruppen (ex. barn födda innan respektive ett visst årtal) är lika stora som mellan grupperna så det kan vi ju utesluta. Så hur vet man?
    Ackumulerat kristallfluff är svaret på din fråga. Kristallfluff är det fluidium med vilket man med precision kan avgöra ett barns energisammansättning. Det är också en förenkling att påstå att ett barn enkom är kristall, indigo etcetera, men med kristallfluff kan man inte bara avgöra barnets energivarians utan också modifiera den till den för barnet optimala synnergin.
  • Oscarsmamma84
    FuckGoggleAskMe skrev 2016-03-12 22:38:18 följande:

Att man förlöjligar löjliga hitte-på teorier som är helt vansinniga är väl inte så konstigt? Teorier som strider mot vetenskap, forskning och sunt förnuft behöver ingen hjälp att bli förlöjligade, för det är dom redan. Att driva med vansinniga teorier är inte att förlöjliga allt. Fast att resonera logiskt är kanske inte din starkaste sida.

Får man inte vara nyfiken här i världen? Jag har inte nånstans sagt att jag tror på det jag frågade vad det var o hon trodde ju starkt på det. Om man inte har nåt att tillföra en tråd behöver man inte skriva en massa bara för att man ska förlöjliga. Det visar inte att man e en speciellt bra människa. Visar bara hur löjlig du e
  • Anonym (sicket skämt)
    Oscarsmamma84 skrev 2016-03-11 20:02:53 följande:
    Tack äntligen en som fattade vad jag var ute efter
    Haha, seriöst! Den länken var träff nummer TVÅ på google. Erkänn, du har inte ens prövat googla.
Svar på tråden Kristallbarn?