• Oscarsmamma84

Kristallbarn?

Pratade med en vikarie på jobbet Idag o hon sa att jag har ett kristallbarn o att jag väntar ett kristallbarn till. När hon beskrev vad det var så var det precis som hon beskrev min sons personlighet. Så jag blev nyfiken o googlade men hittar inget bra material.

Så jag tänkte någon här kanske kan förklara?

Är alla barn kristallbarn?

Onödiga kommentarer undanbedes

• Svar på tråden Kristallbarn?
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Lady Di skrev 2016-03-12 12:05:11 följande:

Googla kristallbarn. Enkelt...

Det har jag redan gjort, när det började komma i new age-kretsar för några år sedan. Men det svarar inte på mina frågor, det gör ju visserligen inte du heller men jag hade hoppats på att du kunde det.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • pyssel
    K med lilla E skrev 2016-03-12 12:36:29 följande:

Vi får heller inte glömma foliehattarna..

Kan man ha en sån på jobbet månne?
    Alla hästar hemma
  • Ordinär Man
    Lady Di skrev 2016-03-12 12:05:11 följande:

Googla kristallbarn. Enkelt...

Vilken disciplin på universitetet forskar på detta?
  • Anonym (Dravel)
    Lady Di skrev 2016-03-12 03:27:04 följande:
    Alla barn som är födda efter 2012 är kristallbarn. De handlar om jordens energier. Efter jag fick veta att min son var kristall o sen fick läsa lite om just deras personligheter så fick jag en helt annan förståelse för vissa grejor som han gör eller säger.
    Alltså. Jag brukar vara tolerant mot människors olika trosuppfattningar och sätt att se på livet och döden. Men hur någon kan tro på detta övergår mitt förstånd (som inte är så klent som man kan tro.) Flört
    Förlåt, men det är ju rent dravel. Eller vänta. Jag undrar om inte alla som är födda år 1973 är osedvanligt snygga, intelligenta, trevliga och ödmjuka. Men oj. Det är ju det året jag råkar vara född! Vilket sammanträffande!
  • Hypnotica

Jaha, jag skulle alltså vara ett indigobarn. Jag håller inte med alls :D

Jag är ett kvarkbarn och hör sen!

Jag är inte bitter - jag är välhumlad.
  • Anonym (G)

Jag tycker att det är så roligt att läsa om saker som t ex kristallbarn och indigobarn så jag förstår att du vill veta mer ts :)

Jag tolkar det som att du bara vill veta mer och är nyfiken men inte tror på det? Precis som mig, tycker det är kul att läsa om det bara. Fattar inte vad allas problem i tråden är egentligen :p hur kan det bli tjafs om en sådan här grej??

• K med lilla E
    pyssel skrev 2016-03-12 13:04:44 följande:

Kan man ha en sån på jobbet månne?

Jadå! När som helst!
  • Anonym (x)

Efter att ha läst alla inlägg i tråden så har jag bara en sak att säga......

Som man frågar får man svar.......

• Oscarsmamma84
    Anonym (G) skrev 2016-03-12 16:52:28 följande:

Jag tycker att det är så roligt att läsa om saker som t ex kristallbarn och indigobarn så jag förstår att du vill veta mer ts :)

Jag tolkar det som att du bara vill veta mer och är nyfiken men inte tror på det? Precis som mig, tycker det är kul att läsa om det bara. Fattar inte vad allas problem i tråden är egentligen :p hur kan det bli tjafs om en sådan här grej??

Precis:) har aldrig hört talas om det innan därför blev jag nyfiken o hon var så engagagerad i det.

De flesta andra inläggen i denna tråd är bara patetiska o sandlådenivå . Bevisar bara att folk borde skaffa ett liv eller iallafall förbättra sin personlighet. Så lätt o sitta bakom sin skärm o tro man e störst bäst o vackrast men det bevisar bara vilken patetisk liten människa man är när man måste förlöjliga allt. Fast borde inte vara förvånad är FL i ett nötskal
Svar på tråden Kristallbarn?