• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Helena 383

Hej,
    Jag plussade i förrgår, är 39 snart 40 och har två barn sedan innan 13 år och 10 år. Har försökt i 2½ år att bli gravida men nu efter tredje dosen Letrozol så blev det plus. Håller tummarna att jag får stanna kvar!

• Pumpalens

Hej,

Jag hoppar in här, fick plus i måndags. Efter två års försök verkar det äntligen bli vår tur! Enda tecknet jag har haft är att magen och höften har lagt på sig endel även trötthet mitt på dagen/kvällen. Brösten har nog växt men inget jag kände ömmar.

Hoppas att detta går bra för i såfall är det beräknat till 1 december???? Grattis till Er alla andra!

• Fian88
    Helena 383 skrev 2016-03-30 08:05:44 följande:

Hej,
    Jag plussade i förrgår, är 39 snart 40 och har två barn sedan innan 13 år och 10 år. Har försökt i 2½ år att bli gravida men nu efter tredje dosen Letrozol så blev det plus. Håller tummarna att jag får stanna kvar!

Grattis och välkommen hit!:)
  • Fian88
    Pumpalens skrev 2016-03-30 08:10:16 följande:

Hej,

Jag hoppar in här, fick plus i måndags. Efter två års försök verkar det äntligen bli vår tur! Enda tecknet jag har haft är att magen och höften har lagt på sig endel även trötthet mitt på dagen/kvällen. Brösten har nog växt men inget jag kände ömmar.

Hoppas att detta går bra för i såfall är det beräknat till 1 december???? Grattis till Er alla andra!

Grattis och välkommen!:)
  • Helena 383
    Fian88 skrev 2016-03-30 08:16:07 följande:
    Grattis och välkommen hit!:)
    Tack så mycket :)
  • Flygekorre

Hej!

Grattis alla! :) Och vad tråkigt att höra att det är flera som drababts av MF/MA

Jag fick också + med bf troligtvis 8 december. Är livrädd, har försökt 3 år och är gravid genom IVF, 2 mf och 1 MA i ryggen så känns inget bra alls, men ska försöka att denna gång njuta av tiden jag är gravid! Har tidigare varit så fruktansvärt negativ och inte vågat kännas vid att jag är gravid, så jag har alltså provat att inte jinxa men det har uppenbarligen inte fungerat ;)

Nu ska det gå hela vägen! <3 

Ska ringa kliniken på måndag och boka tid för ultraljud! :) 

• Jack2014

Hej hej

? idag

Beräknad F är den 2 dec ????????

Jag har en son som är 9 år, så det är ett glapp emellan dem.

Men jag har haft missfall och bröstcancer så det har inte funnits möjlighet.

Bf 2016-12-03 Bf 2007-05-31
  • Michaela94
    Clementin skrev 2016-03-29 17:41:21 följande:
    Jag hittade två olika appar som säger olika dagar, dvs 3 och 4 december.
    Men jag fick en tid till bm redan nu på torsdag, vet inte om de inte har senare tider kvar eller om de har väldigt lugnt på sitt jobb. Jag ska fråga mer exakt hur man räknar ut, men hon jag pratade med i tele sa att det blir i början av december iaf :)
    Jag kände igen ditt namn, var du med i Marsbebisar 2016 eller februaribebisar 2014?
Svar på tråden BF December 2016