• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Josew

Jag hänger gärna på i en fb grupp, skulle man lägga till som vän eller hur va det?

• Vicktess
    Josew skrev 2016-04-03 22:22:27 följande:

Jag hänger gärna på i en fb grupp, skulle man lägga till som vän eller hur va det?

Grattis och välkommen :) sök efter Elin Burström (svartvit profilbild) och lägg till henne så bjuder hon in dig i gruppen :)
  • Josew
    Vicktess skrev 2016-04-03 22:28:51 följande:

Grattis och välkommen :) sök efter Elin Burström (svartvit profilbild) och lägg till henne så bjuder hon in dig i gruppen :)

Tack ???? då ska de va skickat
  • LovisaDec

Halloj! Fick veta idag att jag förmodligen är gravid... Den här fb gruppen, syns det om man går med i den? Det är bara några få kompisar som vet om det här och vill inte chocka föräldrarna ;)

• Fian88
    LovisaDec skrev 2016-04-03 22:55:40 följande:

Halloj! Fick veta idag att jag förmodligen är gravid... Den här fb gruppen, syns det om man går med i den? Det är bara några få kompisar som vet om det här och vill inte chocka föräldrarna ;)

Grattis:). Gruppen är hemlig så ingen ser:)
  • LyCKa55

Nån annan som har/har haft ganska ont i magen? Skulle inte beskriva det som mensvärk direkt. Hade inget sånt med sonen. Funderar på om det antingen är växtvärk eller nåt knas.. hoppas inte!

• Kigor

Plussade igår morse :) är 31 och har två barn innan som är 7 och 10. Vad är det för FB grupp ni pratar om??

• Yem
    Yem skrev 2016-04-02 16:58:04 följande:

Du blir vän med Elin Burström från Nyköping.Svartvitt foto. Hon lägger till dig.

Decembermammor heter gruppen!. Den är hemlig så gör som ovan om ni vill vara med!
  • angelikaa
    LyCKa55 skrev 2016-04-04 12:23:15 följande:

Nån annan som har/har haft ganska ont i magen? Skulle inte beskriva det som mensvärk direkt. Hade inget sånt med sonen. Funderar på om det antingen är växtvärk eller nåt knas.. hoppas inte!

Jag plussade igår.. oplanerat gravid med 3:e barnet. Jag känner precis som dej.. uppsvälld och ont i magen. Mitt magont känns liksom mer ovanför naveln.
    Vincent 100824 - Vide 120926
Svar på tråden BF December 2016