BF December 2016
Var en så jäkla konstig dag igår!
Inte kräkts på 5 veckor men så efter frukosten, istället för att känna mig pigg så började jag känna mig matt och yr
Sen fruktansvärt illamående, kräktes strax efter :(
Samtidigt fick jag som "ljusmaskar" som föll framför ögonen i 15-20 sekunder.. var illamående några timmar sen men de gick över
Men så på kvällen så fick jag som mensvärk långt ner i magen och smärta i ländryggen.. tog alvedon och en varm dusch och de hjälpte men känner mig lite öm och konstig fortfarande..
Hen sparkar och håller på som vanligt, fortfarande i säte
Hade lite högre blodtryck förra veckan på kontrollen (brukar ha 120/80 men hade 131/85) vet inte om de var för att sonen var med eller om de är något på gång
Ska på kontroll imorrn igen, ja om inget mer händer inatt :/
Hatar verkligen sånt här! Vill inte bli avfärdad och få höra att de inte är nåt, jag överreagerar eller typ inte vet nåt och är nojig. men samtidigt så kanske något är fel ju eller håller på att hända.. litar inte på mitt eget omdöme men de är ju bara jag som kan säga hur de känns då vi inte kan ta blodtryck eller analysera urin/blod hemma..
Om de skulle vara nåt tydligare som massa fostervatten eller rent blod så skulle de ju vara lättare, då måste vi ju in direkt, men nu? Jobbigt att dra upp sonen mitt i natten och försöka hitta barnpassning och så kanske de inte ens är nåt.. fasen ska man inte bli säkrare på sånt här när de är andra barnet?
Som sagt ska jag på kontroll om bara typ 10 timmar, och de känns inte som nåt akut just nu, men känns konstigt!