• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Tess1990

Spydde för första gången igår

Kräktes 8 månader förra gången så får se om de blir samma sak nu, mår illa hela tiden och enda lindringen är att äta, vilket är svårt då det mesta smakar konstigt och jag vill inte börja gå upp i vikt än!

• Tvåbarnsmamman79
    Tess1990 skrev 2016-04-13 22:48:05 följande:

Spydde för första gången igår

Kräktes 8 månader förra gången så får se om de blir samma sak nu, mår illa hela tiden och enda lindringen är att äta, vilket är svårt då det mesta smakar konstigt och jag vill inte börja gå upp i vikt än!

Stackare som spytt!
  • Tösen1989

Jag längtar efter att det ska börja synas att man är gravid. Då kanske jag fattar att det är på riktigt. Hihi XD. Känns så overkligt just nu.

• Knyttan

Tjolahopp då ligger man däckad med kraftigt illamående :( sjukskrev mig i morse för så fort jag reser mig uppkänns det som jag kommer spy... Har inte behövt kräkas än dock...

• Knyttan
    vickan5st skrev 2016-04-13 22:43:12 följande:

Skulle också haft mens i måndags. .testa lö svagt + testa på dagen igår m digital..inte gravid..idag bim+2 antar jag.morgonurin både digitsl o stcka=gravid 1-2

Jag testade bim + 5 med clearblue digital som först visade inte gravid och sen efter flera minuter visade flera olika veckonummer. När jag gick tillbaka till apoteket med testet så sa de att det tydligen är väldigt vanligt att digitaltesten krånglar.. Men grattis till plusset nu iaf!
  • MP88

Äntligen får jag joina denna gruppen. Jag är GRAVID - kan inte fatta det! Vi har inte haft koll på ägglossningen utan mer sagt att blir jag gravid så blir jag. Kanske inte bästa månaden att bli gravid då BF är i december, men vad gör det! Min sambo kommer nog blir lagom chockad när han kommer hem från jobb idag - men jag är helt säker på att han kommer bli glad! 

Tog ett test nu på eftermiddagen när jag kom hem från jobb, hade då hällt mig i tre timmar. Det var ett väldigt tydligt plus, så ingen tvekan här. Nu ska bara lilla pyret stanna kvar där inne i min mage.

Var på BIM+4 idag och har beräknad BF 20 december. 

• Tösen1989
    Ratata skrev 2016-04-13 07:44:47 följande:

Hej alla,
    fick plus idag :) bf 19 eller 20 december!

Då är vi två som är beräknade då!! Grattis!!
Svar på tråden BF December 2016