• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • längtar93
    MP88 skrev 2016-04-14 15:16:02 följande:

Äntligen får jag joina denna gruppen. Jag är GRAVID - kan inte fatta det! Vi har inte haft koll på ägglossningen utan mer sagt att blir jag gravid så blir jag. Kanske inte bästa månaden att bli gravid då BF är i december, men vad gör det! Min sambo kommer nog blir lagom chockad när han kommer hem från jobb idag - men jag är helt säker på att han kommer bli glad! 

Tog ett test nu på eftermiddagen när jag kom hem från jobb, hade då hällt mig i tre timmar. Det var ett väldigt tydligt plus, så ingen tvekan här. Nu ska bara lilla pyret stanna kvar där inne i min mage.

Var på BIM+4 idag och har beräknad BF 20 december. 

Grattis vad spännande! Själv plusade jag igår och har oxå bf 20 december
  • busmonstret
    lilsis skrev 2016-04-14 13:32:00 följande:

Nehepp, missfall igen då.

vad tråkigt! Styrkekramar!
  • Fian88

Va??:'(
  • Flygekorre

Beklagar verkligen :( Jag vet hur det känns efter mina 3... Har du testat trombyl och Lutinus? Det är ju det vanligaste "att testa" till nästa gång... Kram <3
  • smörblomma11

Hej på er! Beräknad 12 december, första barnet. Inte alls planerat så lite smått chockad men mycket välkommen chock ????

• Snäckan26
    Snäckan26 skrev 2016-04-15 00:05:51 följande:

Jag har skickat en vänförfrågan till dig Elin ???? .

Och så blev det en massa frågetecken istället för en smiley haha
  • lilsis
    vickan5st skrev 2016-04-14 15:47:46 följande:

Hur många missfall har du haft..jag har haft ett i v12, sen 5 friska barn...

Det här är tredje, andra i år.

Det ligger mycket bakom varje då min äggreserv i princip är slut och mina äggledare inte fungerar. Har en kvar efter två utomkveds.

Så nu måste jag börja om med sprutor och äggplock igen.
  • lilsis
    Flygekorre skrev 2016-04-14 21:54:18 följande:

Beklagar verkligen :( Jag vet hur det känns efter mina 3... Har du testat trombyl och Lutinus? Det är ju det vanligaste "att testa" till nästa gång... Kram <3

Eftersom vi är hänvisade till IVF så är det både Lutinus och progynon.
  • Kilgrave

Oj! Testade positivt idag! Trodde vi hade jättedålig tajming den här månaden men tydligen inte. BF verkar vara 19:e eller 20:e december, men får se vad BM säger när vi kommer dit. :D 

Svar på tråden BF December 2016