• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Dessie

Rävelina: har läst nu, svarar nån dag. Har du kanske fel på din "postlåda"? I höstas hade jag fått 3 nya mess men INGET syntes "däruppe".

• GladaVirre

Jag tycker att den nya familjeliv är bra,. men lite irriterande när man inte kommer in på allas länkar/billdgalleri och så vidare längre. Man kan ju ställa in vad andra ska få gå in på.

undrar vad jag ska ta med den här gången..hehe.
    Det var kul att det inte bara va barnkläder som såldes utan även för vuxna, jag fyndade ju lite allt möjligt.=)

• puhbear

Hej!

Halkade in här via min granne maras! hehe!
    Jo, jag följde efter dig...
    Såg att det är så att ni ska ha loppis. Nice. Jag kommer gärna då. Här hos oss går det oxå bra att ha det om det är så. (I Fanna)

Maras: Vi kommer förbi på måndag fm!

Glada Virre: Hej där, det var ett tag sen! Hoppas ni mår bra! Hur är det med Alex??

• maras

Hej puhbear
    kul att ni kommer förbi!
    Jag sa vid 11 till Jeanette...tänkte bjuda på ngn lunch då, du är inte allergisk mot nåt? Skickar ett inlägg privat istället

• Dessie

puhbear: du är oxå välkommen på loppisen!!

• GladaVirre

dessie: Kommer Katarina på loppisen? (Din granne) Jag måste gå hem o morsa på henne snart. ska du börja plugga föresten??

Idag ska jag jobba natt igen, Så nu har jag sovit ut ordentligt!

Puhbear: hej, här e allt toppen, hoppas det är bra med er också!

Va hette den andra tjejen som skrev här innan, hon som skulle komma på loppisen, men dök inte upp.. jag glömmer bort hennes namn! Hon har en son, vi träffade henne på ängen. Nån som vet?

• Dessie

GladaVirre: jag frågade Katarina igår om hon kommer på loppisen. Om hon är ledig så kommer hon - har fått schema bara för nästa vecka än så länge. Hon har börjat jobba på Coop Forum här i Enköping.
    Jag ska till syo Mona Sjösteen den 21/3 ang plugga till undersköterska på distans.

• Dessie

GladaVirre: är det glasfisken du menar? Hon skulle komma på loppisen men kom aldrig.

• GladaVirre

Dessie: jo jag stötte på henne, hon va väldigt glad för jobbet Jag skulle ha kommit förbi henne en fredag med då hade jag både prov i HTLM och PS.. får ta igen det.

Ja,. glasfisken är det ja. Tack hehe

Mona är helt underbar!!! Hon hjälpte till med allt och man kommer sååå bra överens med henne, du har fått rätt syo

Nu ska jag snart vila lite till i natt, vi har kört några vändor Chicago (eller hur det stavas)

• maras

Gokväll!

Någon här som vet vart man kan hitta en stor spegel...med mörk ram...eller en stor spegel i furu som man kan betsa mörk?

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!