• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • GladaVirre

Dessie: ok Tessan har sånt minne,. glömmer aldrig någon Samma med din syrra va?
    Kan jag ta med 2 vänner på Oriflame träffen??

Maras: det var billigt!! Åker upp dit o kollar.

Tess: du får vila extra mycket och röra dig så lite som möjligt så du orkar men jag har tyvärr inte mer leksaker att sälja..=/ allt är under användning
    Men det är kul när det inte bara är kläder!!

Dessie: hur ska allt få plats den här gången?? Jag kanske har mer plats...Jag tror det kommer bli mer grejjer den här gången... eller ska vi bara fixa ett till bord till dig. Hojta till om du behöver hjälp

• GladaVirre

Hade det varit sommar hade man kunnat "duka upp" det utomhus..lite svårt nu.. Men som sagt.. det löser sig. Blir det för trång hoss dig så kanske det kan vara här..känn efter lite

• tesslita

Gladavirre: åååh sommar...*längtar*
    jo jag har bebiskläder så det räcker och blir över nu i alla storlekar förutom 50 dåra..

• Michanna

tesslita..
    Kan lätt börja rensa ur här hemma.. Men lite mer vad är du ute efter ???
    Har en mobil att ha över sängen med fjärilar.. Leksaker i massor för bebisar...
    Saker att hänga på vagnen...

Ingen som gillar böcker, typ kioskromaner ( harleqiun historiska ?) har ett antall som jag vill bli av med.. Hämtas dock här hemma.. Kan lätt plocka ihop 3 vanliga pappkassar... ( och säljes för typ 20 kr/kassen ?)

• GladaVirre

jag läser typ bara "läskiga" böcker.. Men allt som inte är barnkläder är ju intressant förstås
    Man får försöka packa ner så mycket man kan ta med, av allt möjligt. Alltid någon som saknar nått.
    Har man mycket i bilen får man hojta till om hjälp.
    Det ska bli kul

• Dessie

GladaVirre: du kan gärna ta med ett bord på loppisen (så är du jättegullig).
    Visst kan du ta med kompisar på Oriflameträffen, men jag har inte pratat med min chef ännu, ska göra det.
    Carina kommer nog ihåg de flesta hon har träffat, tror jag.
    Jobbar Tessan nu, eller vad "sysslar" hon med nuförtiden?

• tesslita

Michanna: gärna saker att hänga på vagnen och skallror och speldosor o sånt

• GladaVirre

dessie: yes! Det ordnar jag Ok, ja det är ingen brådska men den, vi tar loppisen först
    Tessan går i skolan på särvux, mest för skojj. Och så går hon på drama 2ggr i veckan och så jobbar hon på ett fik i Kallhäll. Så hon har saker att göra..skönt det. Dem är ju flitiga.. man blir förvånad att dem inte får andra jobb (vanliga), när dem säkerligen skulle göra det bättre än "vanliga" människor.
    Jobbar Carina?, och har hon andra saker också? Jag vill så gärna få hit tessan över en helg iaf, saknar henne, men min far är lite svår.

• GladaVirre

Tesslita: har du nått skojj att ta med?

• Dessie

Michanna: du frågade förut om du skulle baka till loppisen - kladdkaka, är du duktig på det?

GladaVirre: Carina jobbar på ett fik som heter Lotsen (tror jag) som ligger vid gamla möbelaffären i Bålsta. Det jobbet är för dom som har gått i särskolan.
    Hon har sökt flera andra jobb, men får inget eftersom hon har gått i särskolan. En del tycker att hon är "dum" eftersom hon är lite "efter" i utvecklingen - hon fyller 26 i juni men är som typ 15.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!