• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Dessie

ekenek: för att messa privat så klickar du på DITT "mitt krypin" och sedan "skicka meddelande" som finns till vänster på sidan och så skriver du "Dessie" om vem du ska skicka till.

Men jag kan messa till dig.

• maras

Hej! (Dessie)

Jag är oxå intresserad av att ev komma på loppisen..jag jobbar då men kanske kan smita iväg en stund..vilken tid ska ni ha loppisen?

Ekenek: jag är intresserad av killkläder stl 122, har du nåt sånt?

//Linda

• Dessie

maras: självklart är du oxå välkommen!! Loppisen är kl: 13.00. Kan du komma då? Isf messar jag min adress privat till dig.

• Sodaspring

jag har en fråga till alla inbitna enköpingsbor Jag har problem med vattnet här, jag gillar inte att det ser ut som att det är partiklar i vattnet och när jag kokar vattnet så blir det kalkavlagringar i kastrullen. Har alla samma eller är jag överkänslig. Jag vågar inte ge Anthony vatten från kranen. Jag köper vatten eller hämtar hos mina föräldrar i salem.

• Dessie

Sodaspring: vi har INGET problem med vattnet. Det enda som vi tycker är problem med kalkvatten är i duschen på "lilla toa" (vi har badrum med badkar + toalett och som sagt "liten toa" med toalett & dusch) - det blir kalkfläckar på golvet.
    Men vatten i t.e.x kökskranen går jättebra att dricka.

• Sodaspring

Klas tycker såklart att jag är "tokig". Har du alltid gett dina barn vatten från kranen?

• Rävelina

Sodaspring: Har oxå problem med vattnet. Tycker det smakar apa och lite till. Men det är nog bara smaklökarna som inte vill vänja sig vid det. Kommer från Orrefors i Småland som inte har lika mycket kalk och inte heller klorerar vattnet.

• GladaVirre

Dessie: min syster och pappa bor nu på vibblabyvägen=) Liten värld!
    Jag är intresserad av sminkträff,. men gärna om den är precis efter den 25-27 så man fått lön.

Maras: enköping är faktiskt känt för sitt "kalkiga vatten".. som sätter sig stenhårt. Men partiklar har jag inte märkt av..här ser det rent och fint ut. Det är kalket som är irriterande,. blir så fult, speciellt i köket hos oss.
    Men det har väl alltid varit så här, jag vart tokig på kalken och hörde mig för. Men men,. det är drickbart

• maras

Hej...Virre:
    Jag har inte nämnt nåt om nåt vatten ...du blandade nog ihop mig, jag vet att vattnet är kalkligt men vi har kalkavhärdare i vårat hus Angående sminkträff...är jag oxå intresserad!

Dessie:
    jag kan nog komma ifrån en stund då, vore kul o komma, jag har ju en kille som är 6 år o en liten tjej på 1 1/2 år så nåt kanske man kan fynda

Trevlig helg till alla

• GladaVirre

aa börjar bli mycket namn

Då blir det nog fler än förra gången KUL!

Trevlig helg!!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!