• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • GladaVirre

Hälla: jaja ju fler destu bättre Det är bara bra=)

Soda: ska se hur jag ska betala,. det är ju smidigt med hemtelefonen! Nu får du stila om din perss lite mer ju.
    Jag har precis haft prov i HTML koder, så jag ska nog lyckas få ihop nått sen

• Sodaspring
    gladavirre:  Jag är inte så haj på det här med datorer, jag ska be en kompis om hjälp när hon hälsar på från sthlm någon dag nästa vecka.....
  • tesslita

Dessie: Lördag den 25/3 låter superbra för min del

• GladaVirre

Soda: ok Du kan även fråga mig om du vill ha hjölp med nått!
    Grunderna är rätt enkla,. iaf nu när man råpluggat allt. Hade prov nu i veckan på HTML,. skulle göra en hemsida UTAN att kolla på nått facit för koderna.. så jääklans svårt att komma ihåg..Men nu är jag stolt Trodde inte jag skulle fixa det.
    Man kan göra mucket kul=)

• tesslita

nu vill jag ha min bebis.
    är less på detta!!!

66 dagar kvar känns som en evighet...

• GladaVirre

mucket *asg* menar ju mYcket

• GladaVirre

66 dagar går sååååååå fort... snart är hon 1år och du "saknar" tiden innan,. fast det finns ju inget bätter än att se sitt barn växa. Får du göra kejarsnitt?? Det borde vara bestämt snart va?

• tesslita

gladavirre: har jag tur får jag svar på det om 2 veckor.
    hoppas att jag får det beviljat.

• Malwa

Äntligen har jag hittat er igen!!!! funderade på vad som hade hänt när ingen skrivit sen 27/2????
    Var det ngn som var på folketshus och kollade barnkläderna? vi skulle gå men blev sjuka, undrade bara om jag missat ngt bra+

• Nika och Noel

Jag hade tänk gå på Folkets Hsu men hade totalt glömt bort det tills du nu skrev om det här..... Också nyfiken på hur det var?

NOel är hemmaidag. Vägrade sova inatt, vakande av och an sen upp kl 5 trots att han somnade kl 21:30. Han är uppe ännu, trot eller ej, han ska bar ainte sova. Han vägrar äta allt utom välling, så jag kikade och där håller en hörntand på att titta fram.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!