• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Malwa

Virre- det måste inte börja på A,
    börjar få lite panik är ca 5v kvar bara och jag vill inte ha en namnlös bebis!
    Kusinen hette ingenting i tre veckor, så vill jag verkligen inte ha det.

• Nika och Noel

Malwa: då listar jag mina klasslistor då för där finns det några Alexander så kanske du tycker ngt passar ihop

Anton
    Adam
    Erik
    Emil
    Joakim
    Andreas
    Simon
    Christoffer
    Jesper
    Hampus
    Ludwig
    Max
    Jonas

• Nika och Noel

...elever från högstadiet så du tenderar nog att vara ganska ensam om namnet då det var modenamn på tidigt 90-tal.

• Nika och Noel

Jag brukar kolla på www.svenskanman.se och se hur pass vanligt det är samt hur många som fått namnet de senaste åren. Man kan även se vilka namn som listat sig på 100-listan för några år bak. Man får även veta betydelsen.....och namnsdagen.....

• Dessie

GladaVirre: Grattis på namnsdagen!!

• Nika och Noel

Vart skickar man moderskapsintyget? har fått mitt idag...och komemr inte ihåg hur man gjorde....

• Malwa

Nika-Jag lämnade mitt i brevlådan på försäkringskassan. Du kan ju gå in om du vill, men jag var där när de stängt!

• Nika och Noel

Ska man inte skicka det till Östersund och inläsningscentralen då?

• Dessie

Ang. Försäkringskassan och alla papper - det går snabbare om man skickar direkt till Östersund, då kommer det fram dagen efter.
    Om man lämnar in nere på stan o dom skickar så tar det 1 dag längre - det sa dom till mig när jag frågade.

• Nika och Noel

Oki. Kan ni hjälpa mig i denna tråd ang hur vi ska ta ut fp för de timmar N inte går på dagis. Han ska gå 15 och pappan vara hemma någon v. Ni som vet reglerna så tacksma om ni kan hjälpa: www.familjeliv.se/Forum-3-41/m9782265.html

• Malwa

Min bm sa att jag kunde lämmna det direkt till lokalkontoret på stan så jag gjorde det! anta att dom bara skickar dem vidare då?

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!