• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Dessie

pipen: vad är det för möbler dom har på Växtriket?

• maras

Dessie:

De har soffor, bord, stolar, skåp m.m på växtriket, en hel del fina saker där faktiskt Min spegel jag köpte där var det även 40% rabatt på

• GladaVirre

hade ingen aning om att det fanns möbler där! När jag var där sist så fanns det blommor och en del prydnader. Ska dit o kika, måste köpa en hylla till sovrummet.
    Jag vill så gärna ha min egna lilla hörna

Idag var vi i Hälla.. letar ny jacka... det är svårt med jackor. Det är hemskt att köpa ny jacka...får kolla på Selmas eller nått.

Tesslita: ska vi åka förbi dig nåndag och hämta bärselet och pengarna då? Men jag vet inte var du bor Va jobbigt att du fått en sån tung graviditet=/.. hoppas det lugnar sig för dig!

dessie: yes! du skrämmde livet ur Alex, haha nä dte var skojj, vi stod vid dörren och klädde på oss när den föll ner i brevlådan. Vi börjar asgarva, och när vi öppnade dörren för att skrämmas tillbaka så var du borta! du försvann så fort!

Maras: hur va priserna? vad kostade spegeln? vad var det för typ av möbler? haha.. du får vara vik. butiksbiträde åt mig

• GladaVirre

Dessie: föresten, va gör Carina nu? Jag pratade med Tessan för ett tag sen, hon helsade till Carina

• Dessie

GladaVirre: det var meningen att skrämma livet ur er *hahahaha*, nä, jag skoja bara. Jag trodde att du var i skolan så därför la jag katalogerna i brevlådan.
    Carina jobbar på nåt café som heter Lotsen tror jag. Det ligger där möbelaffären låg förut (vid Statoil/Skeppsvägen) i Bålsta.
    Hon hälsar tillbaka för jag ringde när jag läste det.

• maras

Glada Virre:

spegeln kostade idag bara 198 kr o den hade kostat 749 kr från början tror dock att möblerna är rätt dyra...men de är fina De har ju mkt rea där uppe tycker jag så ibland kan man ha turen o fynda
    Hoppas du hittar någon fin hylla, stilen där uppe är lite blandat finns lite modernt o lite "gammal" stil, spegeln jag köpte var en stor o bred spegel med mörk bred ram

• tesslita

Gladavirre: ja det kanske vore nått..
    är så trist att inte kunna ta sig någonstans
    men jag hoppas att jag kan komma den 25:e annars kan vi bestämma tid och ses nån annanstans.

• Dessie

Michanna: var du på Magasinet idag vid 13.30-tiden? Jag & Peter (min Peter, inte din *ler*) har vunnit varsin gratis träningsvecka + hälsorådgivning på Magasinet.
    När jag skulle gå därifrån sa tjejen "Hejdå Anna. Nä, det var ju hon efter dig som heter så."
    Och när jag gick efter varit på toa så tyckte jag att det var du som satt därinne i rummet.

• Dessie

Idag skulle min morfar ha fyllt 78 år om han hade levt, han dog juli -95.
    I söndags skulle min mormor ha fyllt 74 år om hon hade levt, hon dog september -01.

SAKNAR DOM!!!!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!