• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Dessie

Michanna: om du vill kan vi köpa vandrande pinnar nån ggn när vi är i Väsby. Åker som sagt dit eftersom svärfar bor där.

• GladaVirre

Nika: är det du som ska firas?
    Idag är jag trött,. som tusan kan jag tillägga.
    Har äntligen fått en ny kamera, ska sälja min andra. Har börjat fota så mycket så jag behövde en bättre.

Hade föredrag i skolan idag om Down Syndrom, det vart väldigt bra och uppskattat. Kul att berätta om det faktiskt, många som är nyfikna.

Dessie: du får inte HEM produkter från Oriflame nångång?? Eller ser man bara allt via katalog?

• Stargazer

Michanna;
    Jag vet var det finns vandrande pinnar att köpa!
    Det finns en djuraffär i Erikslund i Västerås,du vet där Bauhaus o Nisses ligger?!
    Zoo-affären heter Hundman o dom har haft pinnar varje gång jag varit dit!
    Dom har kackerlackor o larver med,om du vill ha..........Haha.....Nähä inte det...!
    Kramis.

• Dessie

GladaVirre: jag kan beställa hem provprodukter från Oriflame (måste vänta tills jag får pengar eftersom jag får betala för proverna).
    Min "chef" har sagt att hon kan ha visning här hos mig nån gång.

Nån som är intresserad av visning av smink, schampo, mm??
    Finns även herrprodukter + schampo/tvål till barn.

• ekenek

nån som behöver killkläder typ stl 110 och uppåt? isånafall kan jag dyka upp för jag har en hel del jag vill bli av med för 5 kr plagget

• Dessie

ekenek: jag är intresserad av fräscha killkläder i strl. 116, om du har några vår/sommar.
    Du är väldigt välkommen på vår loppis den 25/3. Messa privat så får du adressen.

Såg på din presentation att du är uppvuxen i Jakobsberg. Var då *nyfiken*? Jag & min man bodde på Månadsvägen 1998 - 2000.
    Min mans mormor & morfar har bott på Vibblabyvägen (de har även bott i vår gamla lgh + mannens kusin har även bott i den).

• ekenek

hej dessi, jag bodde på Söderhöjden (frihetsvägen) fram till 1994. sen så vet du vem jag är, vi möttes väl för inte så länge sen vid bussen, och vi jobbade på enögla samtidigt ett tag. och setts på ÖF-låter det bekant?

• Dessie

ekenek: ahaaaaaaaa, då har du väl en flicka som heter Maja (eller nåt sånt)?! Du har väl pojkar oxå.

• Dessie

ekenek: kikade in i ditt bildgalleri och såg att det var du.

• ekenek

försöker hitta mailadress, hur får man din adress. vet ju inte vilket hus du bor i. men jag kan kanske fråga michanna

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!