• Anonym (Lite sugen)

Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?

Skulle vilja lära mug squirting, nån som har något tips. Vill gärna lära mig fontän orgasm också . Kan tillägga att jag är kvinna.

• Svar på tråden Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?
  • Cunnilingus18
    Anonym (gruesome) skrev 2018-06-05 14:07:48 följande:

Respekterar din ambition, men måste tycka att det är lite besynnerligt att betrakta fontonorgasmen som en färdighet. Själv har mest tänkt på det som en grej som en del får. Är det inte lite som att lära sig få rännsketa?

Nej. Alla tjejer får det, vissa mer, vissa mindre. Men det har nog även mycket med situationen att göra :)
  • Cunnilingus18
    Anonym (Ja gärna) skrev 2018-06-05 20:53:32 följande:

Någon i Uppsala trakten som vill lära ut tekniken?

För långt bort, hade du bott på västkusten så kunde jag lärt dig :)
  • Cunnilingus18
    honkie skrev 2018-06-02 17:08:32 följande:

Det är ju precis det man gör, kissar på sig. Men det är bra att kissa innan, då kan man iaf vara säker på att det är någorlunda nyproducerat urin så det känns absolut fräschare.

Nej det är inte urin. Det kommer från urinblåsan, men själva vätskan är inte urin. Däremot kan det innehålla urin lite beroende på när hon kisssde senast. Detta då allt som finns i blåsan sedan tidigare också kommer med. Men det är bara det första sprutet isåfall, de nästkommande innehåller inte urin och lite urin är inget att vara rädd för.. :)
  • Anonym (Misse)
    honkie skrev 2018-06-02 17:08:32 följande:

Det är ju precis det man gör, kissar på sig. Men det är bra att kissa innan, då kan man iaf vara säker på att det är någorlunda nyproducerat urin så det känns absolut fräschare.

Haha det var det roligaste jag hört på länge.

Det är inte urin! Missade du ett par biologilektioner?
  • Anonym (Misse)
    Anonym (Mmoman74) skrev 2018-06-03 11:33:49 följande:

Jag hittade ett klipp på youtube (nej, det var nog snarare porrtube eller något sådant för ett antal år sedan), och därefter blev det hur lätt som helst för mig att ge kvinnor squirting och fontäner. (Jag är man).

När kvinnan ligger på rygg, så sätter jag mig vid hennes sida, i brösthöjd, på hennes högra sida (jag är högerhänt). Jag böjer mitt ringfinger och långfinger in mot min handflata nästan som ett "djävulstecken", och låter den glida in i henne. Pekfinger och lilfinger är alltså utanför, nedåt.

Därärefter masserar jag g-punkten i mkt hög hastighet i princip rakt in och ut. Pga min ställning blir det inte exakt rakt in och ut, samt att det blir ett visst extra tryck på g-punkten och jag antar att sidoeffekten av detta underlättar.

Att använda en dildo går också, men det har jag bara gjort på en kvinna, med en viss dildo, så jag kan med säkerhet säga att det fungerar för alla kvinnor.

Om det är någon av er som brukar gå på swingerklubb i Malmö eller CPH, så kan jag visa i praktiken. ;)

Det du beskriver är typ den oskönaste jag kan föreställa mig.
  • New  Dawn
    Anonym (Misse) skrev 2018-06-07 12:15:27 följande:

Haha det var det roligaste jag hört på länge.

Det är inte urin! Missade du ett par biologilektioner?

Och vad menar du att det är och kommer ifrån?

Vad sa de på biologilektionen?
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Misse)
    New Dawn skrev 2018-06-07 17:33:12 följande:

Och vad menar du att det är och kommer ifrån?

Vad sa de på biologilektionen?

Det kan du googla på, hur enkelt som helst.

Det kommer från urinblåsan ja, men det är vätska producerat av körtlar som finns intill. Man kissar inte på sig.
  • Anonym (Urin)
    Anonym (Misse) skrev 2018-06-07 19:45:16 följande:
    Det kommer från urinblåsan ja, men det är vätska producerat av körtlar som finns intill. Man kissar inte på sig.
    Återigen, mestadels urin, eller har du gjort egen kemisk analys av det?

www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25545022
  • New  Dawn
    Anonym (Misse) skrev 2018-06-07 19:45:16 följande:

Åhå.

Så kvinnor har alltså körtlar som producerar vätska som går in i urinblåsan.

Det skulle jag vilja se information om. Gärna en anatomisk bild.

Vad händer med vätskan om man inte får fontänorgasm. Alla kvinnor som inte får fontänorgasm, går de omkring med stora blåsor, eller kissar de ut denna vätska efteråt? Hur blir det då?

Hmm ... När jag kissar efter sex kanske jag kissar ut vätska som absolut inte är urin...eller....
    Anyone can hate. It costs to love.
Svar på tråden Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?