• Anonym (Lite sugen)

Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?

Skulle vilja lära mug squirting, nån som har något tips. Vill gärna lära mig fontän orgasm också . Kan tillägga att jag är kvinna.

• Svar på tråden Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?
  • Anonym (Lite sugen)

Vargveum: Tack för tipsen.

• vargveum
    Anonym (Lite sugen) skrev 2016-04-17 21:53:45 följande:

Vargveum: Tack för tipsen.

Vassego och lycka till nu! Tipsa din kille om youtube, bloggar mm. Finns faktiskt instruktionsfilmer i ganska riklig mängd. Och få honom intresserad om han inte redan är det. Få saker är läckrare, inte minst de stående som kommer över din partner... för er båda. Ja, det är min erfarenhet då
  • Mobility
    vargveum skrev 2016-04-17 21:32:53 följande:

Sant. Jag har misslyckats med en, hon trodde själv att det var just det som det handlade om. Just att slappna av då.

Tror man måste vänja sig oftast. Helt annan känsla än annat tycker jag iaf.
  • rio

Det kan funka precis lika bra utan en man också, bara med fingrar eller med sin favorit leksak.
    Att slappna av och känna sig trygg är viktigt. Vill du inte skvätta ner sängen eller soffan så testa i badrummet och kan du stå upp och få orgasmer så kan du ju köra på i duschen. I början räcker oftast en handduk för att ta hand om sprutet. 

När orgasmen börjar byggas upp och man känner att det är på gång testa då med att ta i och krysta som när ni föder barn, då kan det häda grejer.

Lycka till.

• vargveum
    Mobility skrev 2016-04-17 22:26:39 följande:

Tror man måste vänja sig oftast. Helt annan känsla än annat tycker jag iaf.

Ja det är vad jag har hört (brukar fråga för jag är nyfiken). Annorlunda, men också väldigt olika individuella upplevelser.
  • Mobility

[quote=76544788][quote-nick]vargveum skrev 2016-04-17 22:33:29 följande:[/quote-nick]Ja det är vad jag har hört (brukar fråga för jag är nyfiken). Annorlunda, men också väldigt olika individuella upplevelser.[/M

Tror inte alla kan och jag tror inte alla kan med alla. Så är det för mig iaf. Måste vara rätt sorts man som gillar samma grejer som jag sexuellt annars funkar det inte.

• vargveum
    Mobility skrev 2016-04-17 22:40:31 följande:

[quote=76544788][quote-nick]vargveum skrev 2016-04-17 22:33:29 följande:[/quote-nick]Ja det är vad jag har hört (brukar fråga för jag är nyfiken). Annorlunda, men också väldigt olika individuella upplevelser.[/M

Tror inte alla kan och jag tror inte alla kan med alla. Så är det för mig iaf. Måste vara rätt sorts man som gillar samma grejer som jag sexuellt annars funkar det inte.

Alla kan nog (?) i teorin och fysiskt, men det du påpekar måste nog till för att det ska bli så i praktiken ja
  • Voodoodoll
    vargveum skrev 2016-04-17 21:15:11 följande:
    Jag vet ju hur jag gör, men vad gäller råd till kvinnan vet jag inte så mycket. De jag gjort det på, då bara kommer det, utanför deras kontroll. Men jag har hört att det kan försvåra om tjejen känner att hon måste hålla tillbaka för att hon tror att hon ska kissa på sig. Då tror jag du ska göra tvärtom när det känns så - krysta och pressa på istället
    Skriver under på detta råd. Jag brukar se till att jag kissar precis innan sexet så man vet att man inte ska kissa på sig. Det kan nämligen kännas så precis innan man närmar sig en fontänorgasm och då ska man inte hålla emot utan "släppa" och slappna av.
  • Mobility
    Voodoodoll skrev 2016-04-18 09:32:48 följande:
    Skriver under på detta råd. Jag brukar se till att jag kissar precis innan sexet så man vet att man inte ska kissa på sig. Det kan nämligen kännas så precis innan man närmar sig en fontänorgasm och då ska man inte hålla emot utan "släppa" och slappna av.
    Ja, men känslan av att vara väldigt kissnödig finns ju där ändå så det är nåt mentalt man måste vänja sig av med. 
  • fae

Så problematiskt är det nog inte att känna sig lite kissnödig. Poängen med en fontänorgasm är väl att verkligen släppa all kontroll. Let it flow...

Svar på tråden Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?