Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?
Skulle vilja lära mug squirting, nån som har något tips. Vill gärna lära mig fontän orgasm också . Kan tillägga att jag är kvinna.
Skulle vilja lära mug squirting, nån som har något tips. Vill gärna lära mig fontän orgasm också . Kan tillägga att jag är kvinna.
Vargveum: Tack för tipsen.
Vargveum: Tack för tipsen.
Sant. Jag har misslyckats med en, hon trodde själv att det var just det som det handlade om. Just att slappna av då.
Det kan funka precis lika bra utan en man också, bara med fingrar eller med sin favorit leksak.
Att slappna av och känna sig trygg är viktigt. Vill du inte skvätta ner sängen eller soffan så testa i badrummet och kan du stå upp och få orgasmer så kan du ju köra på i duschen. I början räcker oftast en handduk för att ta hand om sprutet.
När orgasmen börjar byggas upp och man känner att det är på gång testa då med att ta i och krysta som när ni föder barn, då kan det häda grejer.
Lycka till.
Tror man måste vänja sig oftast. Helt annan känsla än annat tycker jag iaf.
[quote=76544788][quote-nick]vargveum skrev 2016-04-17 22:33:29 följande:[/quote-nick]Ja det är vad jag har hört (brukar fråga för jag är nyfiken). Annorlunda, men också väldigt olika individuella upplevelser.[/M
Tror inte alla kan och jag tror inte alla kan med alla. Så är det för mig iaf. Måste vara rätt sorts man som gillar samma grejer som jag sexuellt annars funkar det inte.
[quote=76544788][quote-nick]vargveum skrev 2016-04-17 22:33:29 följande:[/quote-nick]Ja det är vad jag har hört (brukar fråga för jag är nyfiken). Annorlunda, men också väldigt olika individuella upplevelser.[/M
Tror inte alla kan och jag tror inte alla kan med alla. Så är det för mig iaf. Måste vara rätt sorts man som gillar samma grejer som jag sexuellt annars funkar det inte.
Så problematiskt är det nog inte att känna sig lite kissnödig. Poängen med en fontänorgasm är väl att verkligen släppa all kontroll. Let it flow...