• Anonym (Lite sugen)

Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?

Skulle vilja lära mug squirting, nån som har något tips. Vill gärna lära mig fontän orgasm också . Kan tillägga att jag är kvinna.

• Svar på tråden Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?
  • Anonym (J)

Squirting och fontänorgasm är väl ändå samma sak?

Träna på att slappna av i hela kroppen just när du känner att du är på väg att komma, det är det bästa tipset jag kan ge. Och så knipövningar så klart. Om du har råd så kan du köpa en Womanizer också, de ger otroliga orgasmer.

Själv började jag inte squirta förrän jag hade fött mitt första barn.

• Anonym (Lite sugen)

J: Tack för många bra tips!

Skulle hörna vilja kunna lära min man sån där massage dom jag har sett på vissa filmer:)

• fae
    Anonym (Lite sugen) skrev 2016-04-17 19:53:40 följande:

Skulle hörna vilja kunna lära min man sån där massage dom jag har sett på vissa filmer:)

Vad är det som hindrar att han lär sig ge sådana här orgasmer? Tror inte jag skulle kunna ge mig själv en, iaf inte den sorten jag är bekant med, men min nuvarande är väldigt duktig på det...
  • vargveum
    Anonym (Lite sugen) skrev 2016-04-17 19:53:40 följande:

Råden du fick ovan är det väl inget fel på, men det räcker inte nödvändigtvis heller. Vet inte vad slags massage du tänker på, men jag har iaf beskrivit min metod utförligt i en annan tråd. Jag tror många tjejer behöver den "mekaniska hjälpen" för att det ska spruta. Gäller givetvis inte alla, men mitt sätt har visat sig vara väldigt pålitligt i alla fall...

Och ja, squirt och fontän är samma sak
  • vargveum
    vargveum skrev 2016-04-17 20:38:40 följande:

Råden du fick ovan är det väl inget fel på, men det räcker inte nödvändigtvis heller. Vet inte vad slags massage du tänker på, men jag har iaf beskrivit min metod utförligt i en annan tråd. Jag tror många tjejer behöver den "mekaniska hjälpen" för att det ska spruta. Gäller givetvis inte alla, men mitt sätt har visat sig vara väldigt pålitligt i alla fall...

Och ja, squirt och fontän är samma sak

Denna tråd var det

www.familjeliv.se/forum/thread/76422432-gillar-du-att-ge-fontanorgasm
  • Blugirl

Vilken tråd är det då? Min pojkvän vill så gärna jag ska komma så.....flera av hans ex har gjort det och han tycker det är supersexigt. Jag kan inte, men skulle så gärna vilja lära mig!

• vargveum
    Blugirl skrev 2016-04-17 20:45:04 följande:

Vilken tråd är det då? Min pojkvän vill så gärna jag ska komma så.....flera av hans ex har gjort det och han tycker det är supersexigt. Jag kan inte, men skulle så gärna vilja lära mig!

Jag vet ju hur jag gör, men vad gäller råd till kvinnan vet jag inte så mycket. De jag gjort det på, då bara kommer det, utanför deras kontroll. Men jag har hört att det kan försvåra om tjejen känner att hon måste hålla tillbaka för att hon tror att hon ska kissa på sig. Då tror jag du ska göra tvärtom när det känns så - krysta och pressa på istället
  • Mobility

Det kräver en man som vet vad han gör, helt klart. Måste ju till en viss teknik och att man som tjej känner sig trygg och kan slappna av.

• vargveum
    Mobility skrev 2016-04-17 21:24:04 följande:

Det kräver en man som vet vad han gör, helt klart. Måste ju till en viss teknik och att man som tjej känner sig trygg och kan slappna av.

Sant. Jag har misslyckats med en, hon trodde själv att det var just det som det handlade om. Just att slappna av då.
Svar på tråden Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?