• Anonym (Lite sugen)

Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?

Skulle vilja lära mug squirting, nån som har något tips. Vill gärna lära mig fontän orgasm också . Kan tillägga att jag är kvinna.

• Svar på tråden Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?
  • Anonym (Misse)
    New Dawn skrev 2018-06-07 20:36:31 följande:

Åhå.

Så kvinnor har alltså körtlar som producerar vätska som går in i urinblåsan.

Det skulle jag vilja se information om. Gärna en anatomisk bild.

Vad händer med vätskan om man inte får fontänorgasm. Alla kvinnor som inte får fontänorgasm, går de omkring med stora blåsor, eller kissar de ut denna vätska efteråt? Hur blir det då?

Hmm ... När jag kissar efter sex kanske jag kissar ut vätska som absolut inte är urin...eller....

Återigen, sök själv. Är inte så svårt.

Vätskan är inte nåt du går runt med tror jag du förstår själv. Skrev att körtlarna utsöndrar den när man blir upphetsad, vissa mer än andra, därav att vissa får denna typ av orgasm. Googla skenes körtlar så slipper du fråga mig igen.
  • Anonym (Misse)
    Anonym (Urin) skrev 2018-06-07 20:15:24 följande:

Återigen, mestadels urin, eller har du gjort egen kemisk analys av det?

www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25545022

Kan bestå delvis av urin eftersom det kommer från blåsan, det förljer liksom med ut. Har man mer urin i blåsan är det större mängd urin, logiskt? Har man däremot precis urinerat består det knappast av urin utan den vätska jag nämnde.
  • Cunnilingus18
    Anonym (Misse) skrev 2018-06-07 21:09:27 följande:

Kan bestå delvis av urin eftersom det kommer från blåsan, det förljer liksom med ut. Har man mer urin i blåsan är det större mängd urin, logiskt? Har man däremot precis urinerat består det knappast av urin utan den vätska jag nämnde.

Precis, så har jag med fått det till mig att det är, när man nördat ner sig i det!
  • Anonym (Misse)
    Cunnilingus18 skrev 2018-06-07 21:10:35 följande:

Precis, så har jag med fått det till mig att det är, när man nördat ner sig i det!

Det är så. Lite kiss kan följa med ut genom urinröret, men att påstå att man "kissar på sig"....
  • Cunnilingus18
    Anonym (Misse) skrev 2018-06-07 21:20:27 följande:

Det är så. Lite kiss kan följa med ut genom urinröret, men att påstå att man "kissar på sig"....

I know everything about it ;)
  • Anonym (Urin)
    Anonym (Misse) skrev 2018-06-07 21:09:27 följande:
    Förutom att när man undersökt det så finner man att det mestadels är urin. (vilket länken säger)

Har du någonsin undersökt innehållet, eller vet någon som undersökt innehållet, som du kan länka till?
  • Anonym (Misse)
    Anonym (Urin) skrev 2018-06-07 21:43:28 följande:

Förutom att när man undersökt det så finner man att det mestadels är urin. (vilket länken säger)

Har du någonsin undersökt innehållet, eller vet någon som undersökt innehållet, som du kan länka till?

www.google.se/url&source=web&rct=j&url=sv.m.wikipedia.org/wiki/Kvinnlig_ejakulation&ved=2ahUKEwiUz86Ln8LbAhXGa1AKHYsrDcMQFjADegQIABAB&usg=AOvVaw32RUy12JBJzw1fo8ty94mz

www.google.se/url&source=web&rct=j&url=www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undrar/kropp-och-kon/fittfakta/kvinnlig-utlosning/&ved=2ahUKEwiUz86Ln8LbAhXGa1AKHYsrDcMQFjAEegQIBBAB&usg=AOvVaw1xQUq0tPYAnrZOcNSPA5db

www.google.se/url&source=web&rct=j&url=stylecaster.com/what-is-squirting/&ved=2ahUKEwjMy5T9q8LbAhVOJlAKHeRPDl0QFjAJegQIARAB&usg=AOvVaw1G0PVp9oPjhHOaorV00giQ

Mer?
  • New  Dawn
    Anonym (Misse) skrev 2018-06-07 22:02:31 följande:

www.google.se/url&source=web&rct=j&url=sv.m.wikipedia.org/wiki/Kvinnlig_ejakulation&ved=2ahUKEwiUz86Ln8LbAhXGa1AKHYsrDcMQFjADegQIABAB&usg=AOvVaw32RUy12JBJzw1fo8ty94mz

www.google.se/url&source=web&rct=j&url=www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undrar/kropp-och-kon/fittfakta/kvinnlig-utlosning/&ved=2ahUKEwiUz86Ln8LbAhXGa1AKHYsrDcMQFjAEegQIBBAB&usg=AOvVaw1xQUq0tPYAnrZOcNSPA5db

www.google.se/url&source=web&rct=j&url=stylecaster.com/what-is-squirting/&ved=2ahUKEwjMy5T9q8LbAhVOJlAKHeRPDl0QFjAJegQIARAB&usg=AOvVaw1G0PVp9oPjhHOaorV00giQ

Mer?

Jag tror inte du läst dina egna länkar. Här beskrivs att skenes körtlar utsöndrar vätska och sekretion vid upphetsning och orgasm som kan ge allt från några droppar till 5 ml. (Det är en liten mängd dessa körtlar kan innehålla)

... Och det tömmer sig alltså INTE till urinblåsan.

Vidare beskriver dina länkar att man sett att kvinnor också kan tömma blåsan på större mängder urin vid orgasm. Det är urin som producerats trots att kvinnan nyligen kissat och den kommer inte från någon annan mystisk blåsa.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Urin)
    Anonym (Misse) skrev 2018-06-07 22:02:31 följande:
    www.google.se/url?sa=t&source=web&rct...://sv.m.wikipedia.org/wiki/Kvinnlig_ejakulation&am p;ved=2ahUKEwiUz86Ln8LbAhXGa1AKHYsrDcMQFjADegQIABA B&usg=AOvVaw32RUy12JBJzw1fo8ty94mz

www.google.se/url?sa=t&source=web&rct...://www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undr ar/kropp-och-kon/fittfakta/kvinnlig-utlosning/&amp ;ved=2ahUKEwiUz86Ln8LbAhXGa1AKHYsrDcMQFjAEegQIBBAB &usg=AOvVaw1xQUq0tPYAnrZOcNSPA5db

www.google.se/url?sa=t&source=web&rct...://stylecaster.com/what-is-squirting/&ved=2ahU KEwjMy5T9q8LbAhVOJlAKHeRPDl0QFjAJegQIARAB&usg= AOvVaw1G0PVp9oPjhHOaorV00giQ

Mer?
    Så bra att vi är överens då...
  • New  Dawn
    Cunnilingus18 skrev 2018-06-07 21:10:35 följande:

Du har inte nördat ner dig. Då skulle du veta att det inte blir en annan vätska efter ett tag.

Vad är det för vätska?
    Cunnilingus18 skrev 2018-06-07 07:53:37 följande:

Nej det är inte urin. Det kommer från urinblåsan, men själva vätskan är inte urin. Däremot kan det innehålla urin lite beroende på när hon kisssde senast. Detta då allt som finns i blåsan sedan tidigare också kommer med. Men det är bara det första sprutet isåfall, de nästkommande innehåller inte urin och lite urin är inget att vara rädd för.. :)

Anyone can hate. It costs to love.
Svar på tråden Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?