• Anonym (Lite sugen)

Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?

Skulle vilja lära mug squirting, nån som har något tips. Vill gärna lära mig fontän orgasm också . Kan tillägga att jag är kvinna.

• Svar på tråden Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?
  • Cunnilingus18
    Anonym (Lite sugen) skrev 2016-04-17 19:32:05 följande:

Skulle vilja lära mug squirting, nån som har något tips. Vill gärna lära mig fontän orgasm också . Kan tillägga att jag är kvinna.

Alla kvinnor kan få det är min erfarenhet. Men det gäller att veta vad man gör. Sedan hjälper det om tjejen vågar släppa kontrollen, men oftast går det ändå till slut. Lite bortom eran kontroll :)

Men jag skapade en tråd tidigare här som jag är för mig innehöll ganska mycket information och bra länkar.

www.familjeliv.se/forum/thread/78640494-gillar-du-tjej-att-fa-fontanorgasm

Jag lärde mig genom instruktionsfilmer och fakta på nätet, så är din kille intresserad så kan han också lära sig :)

Lycka till med squirtandet..
  • kåtochlycklig68

Du måste slappna av och andas och känna full närvaro i fittan!

Du kan massage av G-punkten ge dej härliga fontänorgasmer!

• kåtochlycklig68

Du måste slappna av och andas och känna full närvaro i fittan!

Du kan massage av G-punkten ge dej härliga fontänorgasmer!

• honkie
    Voodoodoll skrev 2016-04-18 09:32:48 följande:

Skriver under på detta råd. Jag brukar se till att jag kissar precis innan sexet så man vet att man inte ska kissa på sig. Det kan nämligen kännas så precis innan man närmar sig en fontänorgasm och då ska man inte hålla emot utan "släppa" och slappna av.

Det är ju precis det man gör, kissar på sig. Men det är bra att kissa innan, då kan man iaf vara säker på att det är någorlunda nyproducerat urin så det känns absolut fräschare.
  • Anonym (Naf)

Vet inte varför man skulle vilja göra detta, men men..

1. Drick massa vatten innan sex
    2. Pissa på

• Anonym (Man till underbar kvinna)
    P30 skrev 2016-04-18 12:55:54 följande:

Jag tror att alla kan få. Jag och sambon träffade på ett annat par i Frankrike i nakenstaden i somras där han erbjöd gratis fontänorgasmer till alla som ville prova på.

Vi hade innan provat hemma flera gånger, jag har kollat på youtube och försökt men inte fått till det. Den dagen gav han över 30 kvinnor fontänorgasmer och min sambo fick sin första. Han har senare berättat att han har gett många många hundra kvinnor fontänorgasmer - och att det har fungerat för praktiskt taget alla.

Efter det har vi träffat dem flera gånger, vi blev hembjudna på en praktisk kurs till dem och sedan dess har det lossnat. Det är stor skillnad på hur lätt det är - med en del kvinnor räcker det med fyra-fem tryck och med en del krävs hårt och långt jobb för att det skall fungera. Att få möjlighet att träna på den kvinnan i paret som vet hur det skall vara ett par gånger bygger ju både självförtroende och de praktiska färdigheterna.

Jag tror att det är omöjligt för en del kvinnor att få till det där själva - medan för en del andra är det säkert möjligt.

Sedan i somras är det där en del av min repertoar och har testat med strålande resultat med de jag haft sex med. ;)

Min sambo är extremt orgasmkompetent, med mig har hon fått vaginala, klitoris, bröst- fontän- och full body orgasm. De går att blanda och variera hur som helst.

Coolt, det hade jag vilja se min tjej få. :)
  • Anonym (Mmoman74)
    Anonym (Lite sugen) skrev 2016-04-17 19:32:05 följande:

Jag hittade ett klipp på youtube (nej, det var nog snarare porrtube eller något sådant för ett antal år sedan), och därefter blev det hur lätt som helst för mig att ge kvinnor squirting och fontäner. (Jag är man).

När kvinnan ligger på rygg, så sätter jag mig vid hennes sida, i brösthöjd, på hennes högra sida (jag är högerhänt). Jag böjer mitt ringfinger och långfinger in mot min handflata nästan som ett "djävulstecken", och låter den glida in i henne. Pekfinger och lilfinger är alltså utanför, nedåt.

Därärefter masserar jag g-punkten i mkt hög hastighet i princip rakt in och ut. Pga min ställning blir det inte exakt rakt in och ut, samt att det blir ett visst extra tryck på g-punkten och jag antar att sidoeffekten av detta underlättar.

Att använda en dildo går också, men det har jag bara gjort på en kvinna, med en viss dildo, så jag kan med säkerhet säga att det fungerar för alla kvinnor.

Om det är någon av er som brukar gå på swingerklubb i Malmö eller CPH, så kan jag visa i praktiken. ;)
  • Cunnilingus18
    Anonym (Man till underbar kvinna) skrev 2018-06-02 18:04:14 följande:

Coolt, det hade jag vilja se min tjej få. :)

Ja kan man tekniken så är det väldighet enkelt att få alla tjejer att få fontän ;) Har aldrig misslyckats sedan jag lärde mig den rätta tekniken :)
  • Anonym (gruesome)

Respekterar din ambition, men måste tycka att det är lite besynnerligt att betrakta fontonorgasmen som en färdighet. Själv har mest tänkt på det som en grej som en del får. Är det inte lite som att lära sig få rännsketa?

• Anonym (Ja gärna)

Någon i Uppsala trakten som vill lära ut tekniken?

Svar på tråden Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?