• Anonym (Lite sugen)

Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?

Skulle vilja lära mug squirting, nån som har något tips. Vill gärna lära mig fontän orgasm också . Kan tillägga att jag är kvinna.

• Svar på tråden Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?
  • Jarfr

Du får läsa sidorna igen då för dom säger faktiskt inte alls samma som den studie de refererar till. Läs igenom dem noggrant. Hoppas du kan engelska så väl att du förstår de distinktioner de gör i sin analys, för det är de som är de betydelsefulla för förståelsen kring detta.

Men TRO är starkt, och vill man inte ta till sig annat än det man tror så kan ingen och inget i världen ändra på det.

• New  Dawn
    Jarfr skrev 2018-06-16 22:34:09 följande:

Squirting, Gushing och Ejacualting...

Ingen av dessa är ren urintömning. Ejakulation har inget urin alls då det kommer från kvinnans körtlar som producerar en mjölkaktig vätska. Det kan mätas minimal mängd urin men det är bara rester som råkar komma med, någon procent bara, precis som det kan finnas något kvar i våra, mäns, penis när vår sperma kommer ut.

Squirting och Gushing är inte heller ren urin utan mest bara en genomskinlig vattnig vätska.

Den undersökning  som alla refererar till som vill att det ska vara ren urin, den från 7 franska kvinnor i studie, säger inte heller att det är ren urin. Den studien och många  andra förklaras bättre i New Scientist och andra källor.

Här är några källor att läsa.

www.newscientist.com/article/dn26772-female-ejaculation-comes-in-two-forms-scientists-find/

www.invitra.com/things-you-didnt-know-about-the-female-ejaculation/

www.netdoctor.co.uk/healthy-living/sex-life/a2295/female-ejaculation/

Det finns fler källor som ger samma svar.

Man bör vara medveten om att kvinnans kropp är så pass mycket mer komplex än mannens, särskilt när det gäller att ha många känslopunkter och inte minst komplexiteten i kvinnans könsorgan som är så komplex att forskningen inte kunnat förklara allt kring denna fantastiska skapelse.

Sen vill jag säga...

Kan någon verkligen vara så känslig eller omanlig av sig att han har något emot att få ta del av dessa fantastiska upplevelser med en kvinna, oavsett om det är lite urin i det?

Jag gillar definitivt inte sex som har med att kissa på varandra och annat, det är för mig äckligt. Men att få lite urin på mig när min kvinna njuter så hon spricker, det har jag inget emot alls, tvärtom. Jag skulle inte bry mig om hon ens råkade tömma blåsan lite på mig, så länge hon var i sjunde himlen och inte kissar på mig  med flit.

Du verkar inte läst studierna... Framför allt inte den första.

Dina uttalanden går helt emot den första länken du delar. (De andra har jag inte läst) Här står det tydligt att det mesta är urin och kommer från urinblåsan, men att det även finns liten mängd vätska från skenes körtlar som innehåller PSA. I studien hade alla kvinnor tömt sina urinblåsor efter att ha fått sin fontänorgasm i studien. Trots att ultraljudet visade urin i blåsan strax före orgasmen.

Du skriver att det är minimalt med urin, men faktum är att det är precis tvärtom, det är framförallt urin. Däremot har man sett att urin produceras snabbt under sexuell stimulans. När man tömmer sig på stor mängd vätska kommer det från urinblåsan. Det är ett faktum.

Du får nog läsa igenom dina länkat igen

Så här står det bla från newscientist :

So this new paper may support the current legal position, since it shows it is essentially involuntary urination.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • New  Dawn
    Jarfr skrev 2018-06-17 16:00:03 följande:

Du får läsa sidorna igen då för dom säger faktiskt inte alls samma som den studie de refererar till. Läs igenom dem noggrant. Hoppas du kan engelska så väl att du förstår de distinktioner de gör i sin analys, för det är de som är de betydelsefulla för förståelsen kring detta.

Men TRO är starkt, och vill man inte ta till sig annat än det man tror så kan ingen och inget i världen ändra på det.

din tro verkar möjligen hindra dig att ta till dig vad det står...
  • Jarfr
    New Dawn skrev 2018-06-17 16:38:30 följande:
    din tro verkar möjligen hindra dig att ta till dig vad det står...
    Va barnsligt av dig. Man hoppas att folk har ett vuxet beteende när de svarar, men det blir ofta svar som denna från dig.
  • Anton Chigurh
    Jarfr skrev 2018-06-17 17:06:08 följande:

Va barnsligt av dig. Man hoppas att folk har ett vuxet beteende när de svarar, men det blir ofta svar som denna från dig.

Är det verkligen SÅ jobbigt att ha fel ideligen....!

Hehe
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • New  Dawn
    Jarfr skrev 2018-06-17 17:06:08 följande:

Jag skrev ju exakt som dig

Du fick ditt eget uttalande tillbaka bara. Du inser tydligen inte det...

Av någon anledning har du inte läst studierna du länkar till.
  • Anonym (Urin)
    Jarfr skrev 2018-06-17 16:00:03 följande:

Jag har läst.
    Jag har kopierat in citat från dina länkar.

Kontenta: Mestadels urin...
  • Anonym (gruesome)

Ok, det här bråket om urin/inte urin i fontänorgasmer uppstår VARJE gång en trpd startas här om fontäner eller squirting. Misstänker att det är samma person tyvärr som ständigt kapar trådarna för att ?utbilda? allmänheten i frågan.

• Anonym (Urin)
    Anonym (gruesome) skrev 2018-06-24 19:20:35 följande:
    Ok, det här bråket om urin/inte urin i fontänorgasmer uppstår VARJE gång en trpd startas här om fontäner eller squirting. Misstänker att det är samma person tyvärr som ständigt kapar trådarna för att utbilda allmänheten i frågan.
    Det borde ju inte vara något bråk, då frågan är ganska klar.
    Sedan är det ju en helt annan sak om man tycker om det eller inte.
  • Anonym (gruesome)
    Anonym (Urin) skrev 2018-06-24 20:40:18 följande:
    Det borde ju inte vara något bråk, då frågan är ganska klar.
    Sedan är det ju en helt annan sak om man tycker om det eller inte.
    Det har ju absolut noll relevans för ämnet, om du läser första inlägget. Frågan borde inte ens avhandlas här.
  • Anonym (Urin)
    Anonym (gruesome) skrev 2018-06-24 22:01:58 följande:
    Det har ju absolut noll relevans för ämnet, om du läser första inlägget. Frågan borde inte ens avhandlas här.

och det har ditt inlägg menar du, eller?

Kanske det är så att diskussioner lever sitt eget liv?

Kanske det finns personer som tycker att rena felaktigheter inte ska stå oemotsagda så vi inte fördummas?

• Anonym (gruesome)
    Anonym (Urin) skrev 2018-06-24 22:12:02 följande:

och det har ditt inlägg menar du, eller?

Kanske det är så att diskussioner lever sitt eget liv?

Kanske det finns personer som tycker att rena felaktigheter inte ska stå oemotsagda så vi inte fördummas?

Men det kanske börjar hända lite väl ofta nu, tycker du inte det?
Svar på tråden Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?