Hur lär man sig squirting/fontän orgasm?
Skulle vilja lära mug squirting, nån som har något tips. Vill gärna lära mig fontän orgasm också . Kan tillägga att jag är kvinna.
Skulle vilja lära mug squirting, nån som har något tips. Vill gärna lära mig fontän orgasm också . Kan tillägga att jag är kvinna.
Så problematiskt är det nog inte att känna sig lite kissnödig. Poängen med en fontänorgasm är väl att verkligen släppa all kontroll. Let it flow...
Let it flow, let it flow
Don't hold it back anymore...
#frozenhumor
Jag tror att alla kan få. Jag och sambon träffade på ett annat par i Frankrike i nakenstaden i somras där han erbjöd gratis fontänorgasmer till alla som ville prova på.
Vi hade innan provat hemma flera gånger, jag har kollat på youtube och försökt men inte fått till det. Den dagen gav han över 30 kvinnor fontänorgasmer och min sambo fick sin första. Han har senare berättat att han har gett många många hundra kvinnor fontänorgasmer - och att det har fungerat för praktiskt taget alla.
Efter det har vi träffat dem flera gånger, vi blev hembjudna på en praktisk kurs till dem och sedan dess har det lossnat. Det är stor skillnad på hur lätt det är - med en del kvinnor räcker det med fyra-fem tryck och med en del krävs hårt och långt jobb för att det skall fungera. Att få möjlighet att träna på den kvinnan i paret som vet hur det skall vara ett par gånger bygger ju både självförtroende och de praktiska färdigheterna.
Jag tror att det är omöjligt för en del kvinnor att få till det där själva - medan för en del andra är det säkert möjligt.
Sedan i somras är det där en del av min repertoar och har testat med strålande resultat med de jag haft sex med. ;)
Min sambo är extremt orgasmkompetent, med mig har hon fått vaginala, klitoris, bröst- fontän- och full body orgasm. De går att blanda och variera hur som helst.
Jag tror att alla kan få. Jag och sambon träffade på ett annat par i Frankrike i nakenstaden i somras där han erbjöd gratis fontänorgasmer till alla som ville prova på.
Vi hade innan provat hemma flera gånger, jag har kollat på youtube och försökt men inte fått till det. Den dagen gav han över 30 kvinnor fontänorgasmer och min sambo fick sin första. Han har senare berättat att han har gett många många hundra kvinnor fontänorgasmer - och att det har fungerat för praktiskt taget alla.
Efter det har vi träffat dem flera gånger, vi blev hembjudna på en praktisk kurs till dem och sedan dess har det lossnat. Det är stor skillnad på hur lätt det är - med en del kvinnor räcker det med fyra-fem tryck och med en del krävs hårt och långt jobb för att det skall fungera. Att få möjlighet att träna på den kvinnan i paret som vet hur det skall vara ett par gånger bygger ju både självförtroende och de praktiska färdigheterna.
Jag tror att det är omöjligt för en del kvinnor att få till det där själva - medan för en del andra är det säkert möjligt.
Sedan i somras är det där en del av min repertoar och har testat med strålande resultat med de jag haft sex med. ;)
Min sambo är extremt orgasmkompetent, med mig har hon fått vaginala, klitoris, bröst- fontän- och full body orgasm. De går att blanda och variera hur som helst.
P30: Inget du lör ut el vill testa på flera:)
Tesen om att alla kan komma rent fysiologiskt stämmer säkert.
Vad jag har märkt är att de som inte kan övervinna kissnödighetskänslan har väldigt svårt då de spänner sig.
Jag och min flickvän har varit på flera event där jag har fått öva mig. Av ca 20 försök så har ca 15 lyckats komma, 3 kom ej pga kissnödighet och de 2 sista för att det kändes konstigt/obehagligt.
Idag kommer tjejen redan efter ca 20 sek om hon är på humör
Känner man sig trygg med sin partner och är orolig för att kissa på sig så är rådet, prova i badrummet första gångerna. En bra ställning för att partnern ska komma åt smidigt är att stå på knä med särade ben, Se till att rikligt med glidmedel och välklippta naglar...
Lycka till.
hej, ska finnas någon slags kurs att lära sig, har sett på TV, ska googla lite
Är också intresserad att lära mig (är man)
kanske ska vi träna ihop;)
Min man sökte upp filmer på nätet och när vi testade så fick jag på 3:e försöket.
Det handlar mycket om tekniken men också att kvinnan måste slappna av.
Nu har vi båda finslipat och jag kommer efter bara några sekunder.
Många tror att jag har väldigt lätt för att komma när de ser på men det är vår kombo.
Några killar har försökt men faktiskt misslyckats på grund av att de är för försiktig eller har fel teknik.
Min man däremot har tagit fontänorgasmoskulden på några kvinnor :)