BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Grattis nyblivna mammor!
Jag har varit ifrån några dagar för jag jobbat med planering av flytt och glömt titta in och helt plötsligt 2 bebisar om jag läst tråden rätt!
Visst är det härligt?!
Och vad skönt att allt kändes lugnt och bra trots dramatik och akut kejsarsnitt! :)
Hej på er! Nu ligger vi på förlossningen och har börjat med cytotec! Nu hoppas vi på att allt går bra och att vi får våran bebis idag!
Hej på er! Nu ligger vi på förlossningen och har börjat med cytotec! Nu hoppas vi på att allt går bra och att vi får våran bebis idag!
Inget här.. reagerar inte på cytotec så fick åka hem idag och är nu tillbaka så ska vi köra imorgon... inte som jag tänkt mig:(
Inget här.. reagerar inte på cytotec så fick åka hem idag och är nu tillbaka så ska vi köra imorgon... inte som jag tänkt mig:(
Men nej vad segt
Vad ska dom testa med istället då om du inte reagerar på Cytotec??
Hoppas du kan få sova lite i natt och lycka till imorgon igen.. <3
Kram
Jag har inte öppnat mig mer än 2cm på 48t så dem har möte nu alla och ska bestämma om de börjar om med cytotec eller ballong.. så trött nu och det har inte ens börjat...:/
Jag har inte öppnat mig mer än 2cm på 48t så dem har möte nu alla och ska bestämma om de börjar om med cytotec eller ballong.. så trött nu och det har inte ens börjat...:/