• Jossaaan

BF januari - 17

Hej!

Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.

Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!

????

• Svar på tråden BF januari - 17
  • fernandasmamma
    Frkmaria skrev 2017-02-04 17:28:58 följande:

Grattis nyblivna mammor!

Jag har varit ifrån några dagar för jag jobbat med planering av flytt och glömt titta in och helt plötsligt 2 bebisar om jag läst tråden rätt!

Visst är det härligt?!

Och vad skönt att allt kändes lugnt och bra trots dramatik och akut kejsarsnitt! :)

Tack <3

Ja det är en underbar fantastisk känsla.

Att denna lilla tjej var den som låg i magen..

Och som man längtade så efter att träffa..

Jag börjar må bättre och bättre efter snittet..

Var tufft första dagarna hemma då sambon fick hjälpa mig upp och ner ur sängen
  • Ivana1988

Hej på er! Nu ligger vi på förlossningen och har börjat med cytotec! Nu hoppas vi på att allt går bra och att vi får våran bebis idag!

• fernandasmamma
    Ivana1988 skrev 2017-02-08 11:28:40 följande:

Hej på er! Nu ligger vi på förlossningen och har börjat med cytotec! Nu hoppas vi på att allt går bra och att vi får våran bebis idag!

Åh vad kul!

Har undrat hur det går för dig.. <3

Lycka till nu och hoppas bebisen kommer idag

Kram <3
  • thecoc

Stort lycka till!! Snart har du också din bebis :)
  • angelikkaj

Spännande!
    *2006*2010*2017*
  • Ivana1988

Inget här.. reagerar inte på cytotec så fick åka hem idag och är nu tillbaka så ska vi köra imorgon... inte som jag tänkt mig:(

• fernandasmamma
    Ivana1988 skrev 2017-02-09 20:20:48 följande:

Inget här.. reagerar inte på cytotec så fick åka hem idag och är nu tillbaka så ska vi köra imorgon... inte som jag tänkt mig:(

Men nej vad segt

Vad ska dom testa med istället då om du inte reagerar på Cytotec??

Hoppas du kan få sova lite i natt och lycka till imorgon igen.. <3

Kram
  • Ivana1988
    fernandasmamma skrev 2017-02-09 22:52:11 följande:

Men nej vad segt

Vad ska dom testa med istället då om du inte reagerar på Cytotec??

Hoppas du kan få sova lite i natt och lycka till imorgon igen.. <3

Kram

Jag har inte öppnat mig mer än 2cm på 48t så dem har möte nu alla och ska bestämma om de börjar om med cytotec eller ballong.. så trött nu och det har inte ens börjat...:/
  • angelikkaj
    Ivana1988 skrev 2017-02-10 08:24:06 följande:

Jag har inte öppnat mig mer än 2cm på 48t så dem har möte nu alla och ska bestämma om de börjar om med cytotec eller ballong.. så trött nu och det har inte ens börjat...:/

Men usch. Ingen rolig start på sin första förlossning. Tänker på er å hoppas det händer något idag <3
    *2006*2010*2017*
  • fernandasmamma
    Ivana1988 skrev 2017-02-10 08:24:06 följande:

Åh din stackare förstår att du är trött

Hoppas det funkar med npgon annan metod då..

Kram
Svar på tråden BF januari - 17