BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Jag har inte öppnat mig mer än 2cm på 48t så dem har möte nu alla och ska bestämma om de börjar om med cytotec eller ballong.. så trött nu och det har inte ens börjat...:/
Men jösses vilken envis graviditet! Jag hoppas att försök nr 2 gör susen.
Nu har vi varit hemma en vecka och det börjar kännas lite mindre kaosartat, nu ligger vi i fas med både disk och tvätt och jag har tom duschat idag :D Men bebisen är en riktig nattuggla, hon är vaken 01-06 och vill äta om vartannat, sedan sover hon hela förmiddagen, så då gör vi det också. Maken går tillbaka till jobbet på tisdag, då väntar nytt kaos :p
Igår kom våran son Vilde! Gud vilken känsla. 17 dagar över tiden, 3445g/51cm och helt perfekt.
Det blev tufft, fick ballong kl 10 kl 2 var den ute och då började värkar från helvete.. öppnade mig 3-7cm på en timme, fixk epidural men krystvärkarna kom efter en timme.. tyvärr hade jag feber hela tiden och frossa, kräktes som galen under krystningen och fick avsluta med sugklockan och blev klippt men personalen var helt underbar jag skulle aldrig klara detta utan dem!!
Lycka till alla!!
Kämpe! Stort grattis till familjen.
Igår kom våran son Vilde! Gud vilken känsla. 17 dagar över tiden, 3445g/51cm och helt perfekt.
Det blev tufft, fick ballong kl 10 kl 2 var den ute och då började värkar från helvete.. öppnade mig 3-7cm på en timme, fixk epidural men krystvärkarna kom efter en timme.. tyvärr hade jag feber hela tiden och frossa, kräktes som galen under krystningen och fick avsluta med sugklockan och blev klippt men personalen var helt underbar jag skulle aldrig klara detta utan dem!!
Lycka till alla!!
Hurraa Ivana! Stort grattis och så du fått kämpa!!
Lycka till alla!!
Hej!
Nu har vi landat lite hemma... tufft sov inget inatt haha men det får bli så ibland.. har en riktig hungrig kille med gaser som ville suga hela natten... provade amma med bröstvårtsskydd som funkar lite bättre...ni som ammar hur går det? Hur var det l början?
Hej!
Nu har vi landat lite hemma... tufft sov inget inatt haha men det får bli så ibland.. har en riktig hungrig kille med gaser som ville suga hela natten... provade amma med bröstvårtsskydd som funkar lite bättre...ni som ammar hur går det? Hur var det l början?
Hej!