• Kmora

BF Januari 2017

För alla oss som har BF i januari 2017!

• Svar på tråden BF Januari 2017
  • TrippleM
    Lizzie09 skrev 2016-05-02 17:44:54 följande:

Spännande :D Vilken vecka är du i? Beklagar ditt mf, vilken vecka var du i när du fick det?

Tror jag är i vecka fem. CB säger 2-3 veckor.

Enligt VUL i v. 9 slutade fostert växa v. 6 och kom ut två dagar efter VUL. Så hoppas på det bästa nu.

Vilken vecka är du i?
  • Aurora82

Hej. Hoppar in här. Testade positivt idag. Hade MA ibjanuari och inte haft regelbunden mens sedan dess så lite osäker på hur långt gången jag är, digitalt test säger jag är i v 4-5. Jag födde en liten pojke i v 22 i hostas, han hade ett allvarligt hjärtfel och den grav avbröts så han finns tyvärr inte med oss. Vågar inte ta ut ngt i förskott efter allt som hänt. Men hoppas så innerligt det är min tur nu!

• Lizzie09
    Majanathalie skrev 2016-05-04 10:01:49 följande:

Ja det har jag, men kan inte bjuda in någon utan att veta namn osv :)

Okej, då får du gärna berätta det för mig i pm:et så jag vet om det, haha ;)
  • loveyouu

Halloj :) Hoppar in här.
    Verkar som att jag har BF 2 januari :) 
    Var på VUL igår i vecka 6, 5+0 och läkaren såg en hinnsäck på 9 mm och något som såg ut som en början till en bebis sa han.. fick en ny tid till vul om 3 veckor och hoppas då att få se hjärtat slå <3 

• Aurora82
    Majanathalie skrev 2016-04-30 06:39:02 följande:

Okej, annars är gruppen hemlig också :)

Får jag va med i gruppen? Är den hemlig så att ingen kan se den?
  • Emelieshjärta

Hej...det är så att jag laddade ner äpplen gravid&baby och den visar att jag är i vecka 6 (5+1) men när jag tog clearblue testet så stod det 2-3 veckor? Räknar dom från dagen då man blev befruktad eller hur räknar dom? Vilket ska jag gå efter? Hur räknar mvc?

Svar på tråden BF Januari 2017