BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Ja det har jag, men kan inte bjuda in någon utan att veta namn osv :)
Jag är lite nojjig, önskar jag kunde gömma mig i säkerhet i 8 månader. Men vet jag inte kan styra över vad som sker. Tror jag är lite distanserad än, säkert för att skydda mig själv. Jag hoppas jag kommer kunna njuta av graviditeten men det känns osannolikt. Hoppas det ger med sig. Mår fortfarande väldigt dåligt över vad jag gått igenom. Mkt självförakt mm. Hur är ditt psyke? Hoppas det går bra för oss båda efter våra förluster <3
Negativt gravtest trots BIM +3 (aldrig sen annars) och tidiga symtom. Självklart ledsen att det blev negativt, men samtidigt oerhört förvirrad pga symtomen och utebliven mens. Vad ska jag göra? Vad kan symtomen bero på om jag inte är gravid? Tacksam för svar!
Negativt gravtest trots BIM +3 (aldrig sen annars) och tidiga symtom. Självklart ledsen att det blev negativt, men samtidigt oerhört förvirrad pga symtomen och utebliven mens. Vad ska jag göra? Vad kan symtomen bero på om jag inte är gravid? Tacksam för svar!
Hej alla gravida,
Jag går gärna med i denna grupp, plussade ikväll och enligt appen har vi BF 7/1 :)
Hej hej.. jag har oxå plussat och om allt går bra får jag mitt andra barn runt den 3 januari 2017, har en liten tös på 2.5 år nu.
Är lite orolig för MF men försöker hålla mig lugn och se vad som väntar helt enkelt. Gick in i v 6 idag, så kanske borde ringa barnmorskan snart?
Hej! Har bf 3/1-17! Är 38 år och det här blir mitt tredje barn. Har sedan tidigare en dotter på 16 år och två söner på 14 och 11 år. Så det här barnet blir en riktig sladdis!
Jag har inte fattat att det är sant än och inte min sambo heller.. Men det sjunker nig in snart :) Ser fram emot att följa er allihopa!
Äntligen kan jag hoppa in här efter att ha plussat nu på morgonen :D bf 17/1 enligt appen. Så lycklig och kan inte förstå det riktigt. Första försöket, inget barn sedan tidigare <3 ska bli så roligt att följas åt. Kram och grattis till er alla!
Har börjat noja att jag ska förlora denna bebis också. Idag vaknade jag utan särskilt mycket symptom på att va gravid.
Förra gången sa jag runt v 6 orden "jag känner inte mig gravid längre" Vid VUL i v 9 upptäckte de att bebis slutat växa runt tiden för när mina symtom försvann.
Har börjat noja att jag ska förlora denna bebis också. Idag vaknade jag utan särskilt mycket symptom på att va gravid.
Förra gången sa jag runt v 6 orden "jag känner inte mig gravid längre" Vid VUL i v 9 upptäckte de att bebis slutat växa runt tiden för när mina symtom försvann.