• Kmora

BF Januari 2017

För alla oss som har BF i januari 2017!

• Svar på tråden BF Januari 2017
  • MFJ

Hej hej!

plussade för en vecka sedan, enligt appen är jag i v. 6 nu.
    Så om allt går som det ska kommer vår 3a i januari..
    Mår så fruktansvärt illa (precis som jag gjorde med 2an) så det är lite svårt att dölja för alla runt i kring, men känner att vi vill avvakta ett tag till. Illamåendet blir ju inte heller bättre av värmen vi haft så idag är jag faktiskt glad att det är lite mulet ;)

• TyckOmMig

En till som har BF den 4/1 ska göra VUL den 16/5 haft en liten blödning för en vecka sedan varit hos gyn då-nu bara lite lite bruna spottings.

• HannaN1
    LillaLady skrev 2016-05-10 05:25:11 följande:
    Härligt! Hoppas du får se lilla räkan! :)

jag mår lite illa, ett humör utan dess like och smått ömma tuttar. Med dottern började jag spy i v7 o foglossningen kom redan i v12 så jag ber att det inte blir likadant denna ggn!
    Taack! :) Hoppas jag med usch, ser knappt fram emot det, har en jobbig känsla, men det har man nog för att skydda sig själv med.

Jag hoppas du slipper foglossningen ;) Samtidigt som jag själv önskade jag hade fler symptom som illamående etc!
  • Iidith

Var ett tag sen jag skrev här nu :) Jag fick ju veta i v 4 att jag var gravid så det var rätt tidigt. Idag är jag i v 6+1 och igår kom ömma bröst som ett brev på posten. Dessutom ont i magen, och illamående till och från. Men värsta symptomen är att jag känner mig helt viljelös att göra något, orkar inte engagera mig på jobbet eller nåt. Så jobbigt! Vill bara sova hela tiden fast jag inte känner mig trött eller sömnig.

Nån som känner igen sig?

• Emelieshjärta

Hej! Jag hittar inte mitt inlägg här inne.

Någon mer som inte får i sig någon mat?

Inte ätit bra sedan 1 vecka tillbaka.

Inte pga illamående utan pga att jag är orolig av privata skäl. Är beräknad 2 januari :)

• HannaN1
    Emelieshjärta skrev 2016-05-11 23:04:37 följande:

Inte pga illamående utan pga att jag är orolig av privata skäl. Är beräknad 2 januari :)

Då antar jag att vi är samma ungefär. När hade du senaste mens? Och hur lång cykel har du? :)
  • TrippleM
    Emelieshjärta skrev 2016-05-11 23:04:37 följande:

Det finns minst tre trådar här inne med bf i januari så kanske du skrev i någon annan? :)
  • Bio
    Majanathalie skrev 2016-05-08 22:24:08 följande:

Har bara fått från lillalady :)

Jag skrev till dig 28 april, vad konstigt att det inte kommer fram!° Skriver igen nu!
Svar på tråden BF Januari 2017