• Kmora

BF Januari 2017

För alla oss som har BF i januari 2017!

• Svar på tråden BF Januari 2017
  • LeyasMamma
    Meyazzz skrev 2016-05-01 13:43:51 följande:

vad har ni för symtom? Jag har haft magknip från äl, det är värre en dag och sen känner jag inget den andra dagen. Bf 3 januari. Mina bröstvårtor har ändrat färg och blivit jätte stora lite små ömma, men just magknipen och lös mage.. Är det normalt??

Jag har oxå en väldig magknip och gasig som inte är utav denna värld! Annars så har jag inte haft så mycket symptom än, kanske något litet illamående någon gång ibland och att benen somnar på nätterna :D sen är jag väldigt trött med och det kommer antagligen bli ett rent helv*te att hålla sig vaken i v8, upplevde förra graviditeten att jag va som tröttast i v8 :)
  • holydiver
    Bio skrev 2016-05-01 16:38:35 följande:
    Jag är v5+0 idag, mf var v 11 så lååångt kvar! :-/

Plutten mår bra, han var tokliten när han föddes (1,2 kg, låg 4 kurvor under medeltalet för sin ålder) men nu är han 3 år och nästan ikapp i storlek. Och har inte haft några men av det vad man kan se. <3
    Va skönt att det gick bra med gossen, tänk vad starka de små liven är.

Ja dessa veckor känns som månader :-/.
  • Lina881

Stort grattis!

Blomman94 skrev 2016-05-01 17:53:58 följande:

Några test senare, jag är gravid!

Lyckligaste dagen i mitt liv, känner ett sånt stort lugn i hela kroppen, äntligen <3

preliminär BF är 6 januari :)

• Trollmamma_2016

Förutom en väldigt svullen mage (REDAN!!!) och gasig så börjar jag må mer ich mer illa på kvällarna och när jag äter. Fyyy gillar inte alls denna första tid

• TrippleM

Grattis alla!

Plussade för en vecka sen och hållar alla tummar att det går vägen denna gången. Hade MF i december och har enligt ÄL-stickor inte haft ÄL sen januari konstigt nog. :P

Kanske finns här fler från Göteborgstrakten?

• LeyasMamma
    TrippleM skrev 2016-05-02 12:20:28 följande:

Grattis alla!

Plussade för en vecka sen och hållar alla tummar att det går vägen denna gången. Hade MF i december och har enligt ÄL-stickor inte haft ÄL sen januari konstigt nog. :P

Kanske finns här fler från Göteborgstrakten?

Grattis till plusset! Hoppas att det går bra denna gången. Visst är de knasigt det där med äl-testerna? Jag hade oxå negativa tester hela april men det tog sig allt ändå :)
  • Lizzie09

Är det någon mer här som har bokat in ett tidigt ultraljud? :) Jag ringde och bokade tid redan idag, så den 1/6 ska vi på ultraljud! Är redan sjukt nervös, hade nämligen ett ma i vecka 10 som upptäcktes på ultraljud för ganska exakt ett år sedan. Bland det värsta jag varit med om..

• mammaN92

Hej!

Jag hoppar gärna in här. Plussade i lördags med ett svagt plus för att idag få ett ännu starkare, vågar börja tro på det nu :) Om uträkningen stämmer så ska jag ha den 6e januari 2017. Följs gärna åt här! Fick barn för 9 år sedan, så detta är helt nytt för mig.

LEIJA - 2007
  • TrippleM
    Lizzie09 skrev 2016-05-02 16:02:09 följande:

Är det någon mer här som har bokat in ett tidigt ultraljud? :) Jag ringde och bokade tid redan idag, så den 1/6 ska vi på ultraljud! Är redan sjukt nervös, hade nämligen ett ma i vecka 10 som upptäcktes på ultraljud för ganska exakt ett år sedan. Bland det värsta jag varit med om..

Grattis! :D

Jag ska till BM om en vecka. Får då veta när jag jag får mitt tidiga UL. Dels för att de ofta ger det på den mottagning jag valt, men också för att exakt tidsbestämma mig då jag har oregelbunden mens. Även för att jag i december fick ett MF/MA.
  • Lizzie09
    TrippleM skrev 2016-05-02 17:37:18 följande:
    Grattis! :D

Jag ska till BM om en vecka. Får då veta när jag jag får mitt tidiga UL. Dels för att de ofta ger det på den mottagning jag valt, men också för att exakt tidsbestämma mig då jag har oregelbunden mens. Även för att jag i december fick ett MF/MA.
    Spännande :D Vilken vecka är du i? Beklagar ditt mf, vilken vecka var du i när du fick det?
Svar på tråden BF Januari 2017