BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
vad har ni för symtom? Jag har haft magknip från äl, det är värre en dag och sen känner jag inget den andra dagen. Bf 3 januari. Mina bröstvårtor har ändrat färg och blivit jätte stora lite små ömma, men just magknipen och lös mage.. Är det normalt??
Stort grattis!
Några test senare, jag är gravid!
Lyckligaste dagen i mitt liv, känner ett sånt stort lugn i hela kroppen, äntligen <3
preliminär BF är 6 januari :)
Förutom en väldigt svullen mage (REDAN!!!) och gasig så börjar jag må mer ich mer illa på kvällarna och när jag äter. Fyyy gillar inte alls denna första tid
Grattis alla!
Plussade för en vecka sen och hållar alla tummar att det går vägen denna gången. Hade MF i december och har enligt ÄL-stickor inte haft ÄL sen januari konstigt nog. :P
Kanske finns här fler från Göteborgstrakten?
Grattis alla!
Plussade för en vecka sen och hållar alla tummar att det går vägen denna gången. Hade MF i december och har enligt ÄL-stickor inte haft ÄL sen januari konstigt nog. :P
Kanske finns här fler från Göteborgstrakten?
Är det någon mer här som har bokat in ett tidigt ultraljud? :) Jag ringde och bokade tid redan idag, så den 1/6 ska vi på ultraljud! Är redan sjukt nervös, hade nämligen ett ma i vecka 10 som upptäcktes på ultraljud för ganska exakt ett år sedan. Bland det värsta jag varit med om..
Hej!
Jag hoppar gärna in här. Plussade i lördags med ett svagt plus för att idag få ett ännu starkare, vågar börja tro på det nu :) Om uträkningen stämmer så ska jag ha den 6e januari 2017. Följs gärna åt här! Fick barn för 9 år sedan, så detta är helt nytt för mig.
Är det någon mer här som har bokat in ett tidigt ultraljud? :) Jag ringde och bokade tid redan idag, så den 1/6 ska vi på ultraljud! Är redan sjukt nervös, hade nämligen ett ma i vecka 10 som upptäcktes på ultraljud för ganska exakt ett år sedan. Bland det värsta jag varit med om..