angelikkaj skrev 2017-01-03 11:12:28 följande:
Det är inte långt kvar nu ju! Ju jäklar är det mer verkligt å pirrigt. Snart får man snusa bebis igen <3 känns som längesedan, min yngsta är 6.5år så lite är det som att börja om på nytt. Å.min äldsta blev 11år igår.
Händer inget här innan så är det 17dagar kvar för min del för snitt.
Haft en dunderförkylning under nyår å är fortfarande men den börjar gå åt annat håll. Skönt att man får det nu innan bebis iaf. Men jäklar va ont det gör att hosta. Har typ sträckt mig vid ena sidan under revbenen å träningsvärk i magen haha.
Hur känns det för er andra nu? Jag tycker det är jobbigt nu att röra på sig allt för mycket. Nu är jag verkligen som en knubbsäl rent ut sagt fast de rör sig nog tom smidigare än mig. 
Usch för att vara förkyld, speciellt när man är gravid..
Min sambos familj och sambon är förkyld nu, hoppas VERKLIGEN att jag klarar mig *peppar peppar*..
Hoppas du slipper att vara förkyld resten av tiden nu då <3
Jag känner mig vansinnigt osmidig nu, typ svårt att ta sig upp från soffan, vänder och vrider mig i sängen på nätterna, och måste gå upp på toa och så halsbränna såklart
Och till och med ett av gravidplaggen börjar bli för litet haha går inte ens ner över magen
Det är 19 dagar kvar till bf, tänk om magen växer ännu mer? :-O
Jag tror jag har typ sammandragningar lite då och då, men det slutar efter en stund, mest känner jag det när jag är ute och går eller bär upp saker från bilen typ..