BF Januari 2017
Okej, ja då får jag ta tag i det och boka en tid istället, för han kommer nog inte göra det..
Hans minne är inte det bästa när han har mycket att tänka på
Är det någon mer än jag som snarkar som tusan? Stackars sambon får inte sova och jag har tom lyckats väcka mig själv några gånger..
Imorgon är det dags för UL för att få ett datum för igångsättning. Det börjar kännas verkligare och läskigare nu...
Ja nu har även vår Nickolaos kommit till världen i v 36+5 fick blödningar mitt i natten men efter halv natt på förlossningen valde jag igångsättning kl 12 och kl 17.07 var han född vägde 3810 gr och var 50 cm lång.
Han mår jättebra ammar suger mkt bra har mest hår av alla sina syskon och jag är helt slut mentalt har kämpat så sen vattenavgången v 31+2!
Det slutade väl tack gode Gud för det!
Ja men alla dessa jäkla okända personer som kan med att jösses du måste väl gått över tiden. Du väntar tvillingar du ja! Nä det är faktiskt i januari det är dags å nä här är bara en! Också lust att ge nästa en rak höger!
Sen går ja ju dåligt å vaggar just pga mitt pajjade ben då är det för att jag är så stor å har kryckor å att det måste vara foglossning.