BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Hej! Jag ansluter här med. Är gravid med andra barnet. Är beräknad till 11/1:).
Hur mår alla?
Allt gick jättebra, liten är 1,37 cm lång och perfekt längd för 7+5, hjärtat slog så fint!
Total lycka!
Allt gick jättebra, liten är 1,37 cm lång och perfekt längd för 7+5, hjärtat slog så fint! Total lycka!
Hej!
Jag är ny i den här tråden. Jag har BF den 5 januari. Dock var jag på VUL i tisdags och fick veta att det är tvillingar vi väntar, så det är ganska troligt att de vill titta ut tidigare och att det kan bli i december.
Jag är nu i vecka 11+3 och har mått toppen hela tiden, inget syns ännu heller, det var därför jag ville ha tidigt UL för att se att det fanns något där inne över huvud taget. Snacka om chock när det då var TVÅ!
Vi får väl se när magen sätter fart o växer
Hej!
Jag är ny i den här tråden. Jag har BF den 5 januari. Dock var jag på VUL i tisdags och fick veta att det är tvillingar vi väntar, så det är ganska troligt att de vill titta ut tidigare och att det kan bli i december.
Jag är nu i vecka 11+3 och har mått toppen hela tiden, inget syns ännu heller, det var därför jag ville ha tidigt UL för att se att det fanns något där inne över huvud taget. Snacka om chock när det då var TVÅ!
Vi får väl se när magen sätter fart o växer
Hej!
Vi får väl se när magen sätter fart o växer ![]()
Välkommen! Vilken överraskning med två!
Jag var lite nojjig idag på vårt första VUL att det skulle vara två...har ju två barn sen innan och hoppades att det skulle vara ett nu, vill ha tid och fokus på denna lilla som förmodligen är min sista...två hade gjort det lite mer kaotiskt men såklart hade vi vart lyckliga ändå. Men hade ju medfört större förändringar, större bilar, större hus än vi tänkt köpa osv...
Tack, känns fantastiskt skönt!!!
Så roligt att allt såg bra ut:)
Allt gick jättebra, liten är 1,37 cm lång och perfekt längd för 7+5, hjärtat slog så fint! Total lycka!
Har du inte ätit levaxin innan. Jag har hypotyreos. Medfött. Alltså låg ämnesomsättning och har fått höjd dos vid graviditet
Hej! Jag har ätit levaxin från jag var 13 år. Är väldigt vanligt att kvinnor får börja med det under graviditet.
Det är ofarligt. :)