BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Förstår helt å hållet, har också varit fruktansvärt orolig! Vissa dagar riktigt mycket. Å sen blivit sur att alla andra har så mycket symtom men inte jag! Men försöker intala mig själv att det är som det ska :) det tog lite över 1 år för oss inna vi plussade :) så det är verkligen efterlängtat :)
Vad skönt att höra! Jag har varit lite orolig efter som att jag haft så liite symtom:) Medans de känns som alla andra har massor:) Åå vad mysigt att de är så efter längtat av alla? Tog de lång tid för er att plussa? Jag har berättat för min mamma och syster. Men min sambo vill hålla på de lite till inför sin familj:) Jag tänker lite som du. Skulle de gå åt skogen så kommer dom ju få veta i vilket fall:)
Förstår helt å hållet, har också varit fruktansvärt orolig! Vissa dagar riktigt mycket. Å sen blivit sur att alla andra har så mycket symtom men inte jag! Men försöker intala mig själv att det är som det ska :) det tog lite över 1 år för oss inna vi plussade :) så det är verkligen efterlängtat :)
Hej alla! Är i vecka 12 och igår tog mina folsyretabletter slut. Vad hade nu gjort - köpt ny ask? Tycker att rekommendationerna går emot varandra.
Tar ni några andra vitamintillskott?
Hej alla! Är i vecka 12 och igår tog mina folsyretabletter slut. Vad hade nu gjort - köpt ny ask? Tycker att rekommendationerna går emot varandra.
Hej allesammans!
Hoppar också in här, är gravid med andra barnet och har bf 20 januari. Har verkligen inga symptom den här graviditeten, känner mig helt som vanligt förutom lite trötthet..
Grattis!! Vad roligt, väntar också mitt andra barn med BF 20 januari:)
Så skönt med lite symtom, jag har nästan inte några heller lite foglossning men annars inget mer:p
Hej alla!
Någon mer än jag som symtomen typ försvunnit för??? Tröttheten är till och med bättre. Det ända med brösten är att det är större för det gör inte ont längre.
Man blir ju så orolig. Har kub på tisdag och känner mig så nervös. Är v.12, 11+5 idag.
Någon mer?? Hur mår ni?
Hej alla!
Någon mer än jag som symtomen typ försvunnit för??? Tröttheten är till och med bättre. Det ända med brösten är att det är större för det gör inte ont längre.
Man blir ju så orolig. Har kub på tisdag och känner mig så nervös. Är v.12, 11+5 idag.
Någon mer?? Hur mår ni?
Hej alla!
Någon mer?? Hur mår ni?
Du har nog kommit in i spökveckorna, för mig har de varit runt v 12-14 så du ska inte oroa dig. Man känner sig väldigt ogravid, mindre svullen, mår lite bättre, mindre trött osv. Googla så hittar du massor :)