BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Hej! Det bli inte januaribebis för mig. Vid ultraljudet för kub idag fick vi se ett foster som endast var stort som i v 9 trots att det borde vara v 12. Dessutom hittades inga hjärtslag. Lycka till alla ni andra!
Hej! Det bli inte januaribebis för mig. Vid ultraljudet för kub idag fick vi se ett foster som endast var stort som i v 9 trots att det borde vara v 12. Dessutom hittades inga hjärtslag. Lycka till alla ni andra!
Tack alla
Nej fy...beklagar det djupaste. Hade du varit på något VUL innan eller var detta första gången ni skulle se er bäbis? Det är ju verkligen det värsta man föreställer sig att mötas av på KUB många tröstkramar
Åh nej!!! :(( stackars dig och din partner! Beklagar verkligen! Kom det som en chock eller hade du "anat" det innan? Min arbetskamrat fick samma besked på sitt KUB-ultraljud och därför är det lite av en milstolpe för mig. Hoppas verkligen ni snabbt hamnar på banan igen och får en bebis 2017!
Usch så hemskt...kan bara föreställa mig. Skickar över massor med tröstkramar <3
Tack alla
Vi hade inte gjort Vul så detta var första titten.Nej det var inget som jag anade. Hade en positiv känsla inför ul:et.
Vad tråkigt att höra. Styrkekramar till er!
En fråga!
Är v.13 imorgon
Tyckte precis jag kände som ett litet pick pick.pick sen inget mer. Kan det var den lille??? Har ni känt något?
Åh fy beklagar verkligen ![]()
Jag var med om ett ma i December, det var hemskt, man kände ju sig lurad av sin egen kropp som inte hade fattat ![]()
Skickar kramar och omtanke <3
En fråga!
Är v.13 imorgon
Tyckte precis jag kände som ett litet pick pick.pick sen inget mer. Kan det var den lille??? Har ni känt något?
Med andra barnet kände jag som en liten fisk från v 14. Nu är jag bara i v 10 i morgon så för tidigt att känna nåt här.
Är det ditt första barn?
Spännande! :)
Mitt andra barn oxå!
Med andra barnet kände jag som en liten fisk från v 14. Nu är jag bara i v 10 i morgon så för tidigt att känna nåt här.
Är det ditt första barn?
En fråga!
Är v.13 imorgon