BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
YES-nu har jag också gjort KUB och fick bästa siffror så utgångsläget är på topp.
Så lättad och glad och BF blev den 2/1 det är KUB datumet som gäller inte RUL vad jag fick reda på.Troligen en liten lillasyster.
Grattis!
Men hur kan du redan gissa könet?
YES-nu har jag också gjort KUB och fick bästa siffror så utgångsläget är på topp.
Så lättad och glad och BF blev den 2/1 det är KUB datumet som gäller inte RUL vad jag fick reda på.Troligen en liten lillasyster.
Grattis:)
Själv ska jag på KUB imorgon:) längtar massor :)
Angående kön så fick jag reda på det i v 14 förra gången med då väntade jag tvillingar fullt möjligt gissar inte själv men de utbildade barnmorskorna som gör dessa UL garderar sig alltid inte heller min första graviditet ganska van att själv kunna se numera!
Ok, vad jag vet är de så lika så tidigt att man inte kan säga eftersom allt är så svullet så tidigt. Men på RUL lär ni kanske se om det stämmer. Jag hoppas inte det syns på vårt RUL, vill ha en överraskning denna gången :)
Angående kön så fick jag reda på det i v 14 förra gången med då väntade jag tvillingar fullt möjligt gissar inte själv men de utbildade barnmorskorna som gör dessa UL garderar sig alltid inte heller min första graviditet ganska van att själv kunna se numera!
Hej! Jag är en väldigt ung mamma! Är i vecka 13, jag har BF i januari, finns det någon/några fler unga eller någon snäll själ som kan lugna mig lite, jag är så himla nervös att inte klara av detta, men jag vill så himla mycket!
Hej! Jag är en väldigt ung mamma! Är i vecka 13, jag har BF i januari, finns det någon/några fler unga eller någon snäll själ som kan lugna mig lite, jag är så himla nervös att inte klara av detta, men jag vill så himla mycket!
Hej
grattis till graviditeten..
Jag var 19 när min dotter föddes.. Hur gammal är du? Att vara nervös är helt normalt, det är man nog oavsett ålder.. Men man klarar av det även som ung, man blir en precis lika bra mamma ändå <3 Jag hade mycket stöd av min familj och dotterns pappas familj, fick mycket råd och hjälp så det är ju bra om du har det.. Kram
Hej grattis till graviditeten.. Jag var 19 när min dotter föddes.. Hur gammal är du? Att vara nervös är helt normalt, det är man nog oavsett ålder.. Men man klarar av det även som ung, man blir en precis lika bra mamma ändå <3 Jag hade mycket stöd av min familj och dotterns pappas familj, fick mycket råd och hjälp så det är ju bra om du har det.. Kram