BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Hej! Plussade i måndags. Ska enligt mina egna beräkningar vara i 7+2 o bf är 1 mars men tänkte gå med här ändå. Ska på mvc om 1,5 vecka o är min första graviditet och jag är så fantastiskt glad! Går gärna med i fbgruppen :)
Grattis alla till era plus :)
Usch!
Jag är så trött och energilös. Totalt omotiverad. Och då har jag en del beställningsjobb som jag måste sy. Typ inom någon vecka då de ska vara klara vid BF för beställarna och de kan ju komma tidigare också. Sen några beställningar som behöver göras klart. Och jag blir stressad av detta, och blir illamående och får mer magproblem och blir ännu tröttare
Tog dessutom på mig ett panikuppdrag innan helgen, som blev klart på ca 8 timmar effektiv sömmersketid. Kände mig väldigt duktig som klarade det, samtidigt som jag var jätte besviken på mig själv som inte sa nej till det, visste dock att det inte fanns någon annan de skulle få tag på att fixa det med så kort varsel, då en måttbeställd klänning till ett bröllop blivit rejält försenad och nu anlände ca 2-3 storlekar för stor. Det var jätte skönt när det var klart, men usch vad trött jag var hela dagen igår.
Saker som inte gjorde mig trött alla förut, lämnar mig utslagen/utmattad i dagar
Usch!
Jag är så trött och energilös. Totalt omotiverad. Och då har jag en del beställningsjobb som jag måste sy. Typ inom någon vecka då de ska vara klara vid BF för beställarna och de kan ju komma tidigare också. Sen några beställningar som behöver göras klart. Och jag blir stressad av detta, och blir illamående och får mer magproblem och blir ännu tröttare
Tog dessutom på mig ett panikuppdrag innan helgen, som blev klart på ca 8 timmar effektiv sömmersketid. Kände mig väldigt duktig som klarade det, samtidigt som jag var jätte besviken på mig själv som inte sa nej till det, visste dock att det inte fanns någon annan de skulle få tag på att fixa det med så kort varsel, då en måttbeställd klänning till ett bröllop blivit rejält försenad och nu anlände ca 2-3 storlekar för stor. Det var jätte skönt när det var klart, men usch vad trött jag var hela dagen igår.
Saker som inte gjorde mig trött alla förut, lämnar mig utslagen/utmattad i dagar
Hej! Jag är beräknade till slutet av februari/början på mars. Jag vill gärna vara med i FB gruppen också, har skickat meddelande.
Känner igen mig! Vill helst bara ligga i soffan eller sängen hela dagarna och göra ingenting. Är så glad att jag har semester. Märks så att man är trött när inte ens roliga saker lockar.
Bestämmer du själv hur mkt jobb du tar på dig och har du möjlighet att göra lite mindre framöver när du är klar med nuvarande åtagande?
Någon här som haft mindre symtom i vecka 9? Jag gick på semester i fredags och upplever att illamåendet minskat en aning. Visserligen har jag inte gått upp så tidigt som när jag jobbar och har vilat ganska mkt. Men kan ju inte låta bli att oroa mig ;)
Jag blev tillbaka flyttad , var in på vul som enligt sista mens skulle jag vara i v 7+3 , men jag var i v 5+5. Och hjärtat slog och de såg bra ut för mig med.. visst är de knäppt att de endå inte stämmer in med äl eller från sista mens :) nu är jag i v 9+2 idag!
jag är också jätte jätte jätte orolig för att barnet ska vara för litet, mitt var 4.1 mm på vul då!
Borde ha växt på sig rejält nu isf, men man är bra sugen på att försöka få ett till vul för å se vad som hänt och vad dom skulle säga :)
Det är kanske skillnad när det är så litet, men sist på ul blev jag flyttad från 6e enligt mensen till 18de så kom ungen 27de. Helt frisk :)
Någon här som haft mindre symtom i vecka 9? Jag gick på semester i fredags och upplever att illamåendet minskat en aning. Visserligen har jag inte gått upp så tidigt som när jag jobbar och har vilat ganska mkt. Men kan ju inte låta bli att oroa mig ;)
Någon mer som har problem med brist på symptom? Har konstant paranoia att fostret är dött för jag har så dåligt med symptom. Illamående någon gång ibland och trött. Men jobbar mycket så tröttheten kan lika gärna bero på det. De konstaterade hjärtaktivitet i vecka 8. Är idag i vecka 11+0 och inga blödningar men tänker hela tiden ändå att något är fel.