• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • Svansjön
    BjörkW skrev 2016-07-11 20:37:20 följande:
    Ja! Men vad häftigt att vi prickar lika denna gången med :D 
    Hur har det gått sen sist då? ;)
    Ja verkligen kul :)
    Jag fick missfall i november, men hoppas det ska gå vägen den här gången.
    Mår mer illa nu och känns mycket kämpigare att vara gravid nu när man ska ta hand om en liten kille också.
    Hur är din graviditet? Du hade väl en jättebesvärlig sist?
  • Cykeltratt

Hej! Ni som har fått MA osv, har ni känt i kroppen att nåt inte står rätt till eller har brösten fortfarande ömmat eller har ni haft symtom ändå?

• olgaisback
    Malliball skrev 2016-07-11 19:17:56 följande:

Kom precis hem från akuten, var på inskrivning idag och berättade om blödningarna jag haft. Hon skickade oss till akuten för ett vul, enligt sista mens skulle jag vara i v 9+4 men läkaren såg bara en hinnsäck som motsvarade v 6+2. Har fått remisser för hcg mätning men det ser tyvärr inte så ljust ut...

Nej! Gud va tråkigt att höra. Så var min ofostriga. Gick till v.12 men den stannade i v.6. Lider med er ?
  • olgaisback
    Cykeltratt skrev 2016-07-11 22:47:23 följande:

Hej! Ni som har fått MA osv, har ni känt i kroppen att nåt inte står rätt till eller har brösten fortfarande ömmat eller har ni haft symtom ändå?

Jag kände att något va konstigt. Eller jag visste det på något konstigt sätt. Symptomen blåste iväg och jag fick känna efter så jag tror jag inbillade mig. Men brösten höll i längst. Men jag kände det i kroppen och jag hade rätt. Hoppas du inte känner så och att det är så. Jag tänkte för mycket. Oroade mig varje dag. Sa till alla att den inte levde innan jag ens varit på första vul.. Och det gjorde den inte heller. Håller tummarna!
  • pigggen

Hej Allihopa :) jag plussade för några veckor sedan och har bf 27/2.

Väntar andra barnet och är 26 år. Vill gärna vara med i er grupp.

• stor grön drake
    pigggen skrev 2016-07-12 03:46:41 följande:

Hej Allihopa :) jag plussade för några veckor sedan och har bf 27/2.

Väntar andra barnet och är 26 år. Vill gärna vara med i er grupp.

Välkommen
  • hoppas 2014
    Malliball skrev 2016-07-11 19:17:56 följande:

Kom precis hem från akuten, var på inskrivning idag och berättade om blödningarna jag haft. Hon skickade oss till akuten för ett vul, enligt sista mens skulle jag vara i v 9+4 men läkaren såg bara en hinnsäck som motsvarade v 6+2. Har fått remisser för hcg mätning men det ser tyvärr inte så ljust ut...

Håller tummarna att de sett fel. Kram
  • hoppas 2014
    Cykeltratt skrev 2016-07-11 22:47:23 följande:

Hej.

Vissa symtom hade jag men de Hade blivit mycket svagare. Jag kände på mig att det inte gått bra.
  • Juleli

Gravid med andra barnet, 25 år. Har BF 170219. Är gärna med i gruppen:)

• Micki88

Pma om du vill vara med i vår fb grupp :)

Juleli skrev 2016-07-12 08:40:14 följande:

Gravid med andra barnet, 25 år. Har BF 170219. Är gärna med i gruppen:)

Svar på tråden BF Februari 2017