BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Hej! Ni som har fått MA osv, har ni känt i kroppen att nåt inte står rätt till eller har brösten fortfarande ömmat eller har ni haft symtom ändå?
Kom precis hem från akuten, var på inskrivning idag och berättade om blödningarna jag haft. Hon skickade oss till akuten för ett vul, enligt sista mens skulle jag vara i v 9+4 men läkaren såg bara en hinnsäck som motsvarade v 6+2. Har fått remisser för hcg mätning men det ser tyvärr inte så ljust ut...
Hej! Ni som har fått MA osv, har ni känt i kroppen att nåt inte står rätt till eller har brösten fortfarande ömmat eller har ni haft symtom ändå?
Hej Allihopa :) jag plussade för några veckor sedan och har bf 27/2.
Väntar andra barnet och är 26 år. Vill gärna vara med i er grupp.
Hej Allihopa :) jag plussade för några veckor sedan och har bf 27/2.
Väntar andra barnet och är 26 år. Vill gärna vara med i er grupp.
Kom precis hem från akuten, var på inskrivning idag och berättade om blödningarna jag haft. Hon skickade oss till akuten för ett vul, enligt sista mens skulle jag vara i v 9+4 men läkaren såg bara en hinnsäck som motsvarade v 6+2. Har fått remisser för hcg mätning men det ser tyvärr inte så ljust ut...
Gravid med andra barnet, 25 år. Har BF 170219. Är gärna med i gruppen:)
Pma om du vill vara med i vår fb grupp :)
Gravid med andra barnet, 25 år. Har BF 170219. Är gärna med i gruppen:)