BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Är jag ensam om att ha plussat med inga symtom förutom utebliven mens? Nu är jag i V10 och mår illa varje dag utan att spy, har ingen aptit äter knappt, molande värk och är trött hela tiden.
Idag har vi fått se ett litet hjärta slå för första gången <3 Vi var sjukt nervösa o stressade då förr tidiga vul ( idag 7+3 tror jag) visade MA. Grät innan av nervositet o när jag fick se hjärtat grät jag av glädje :)
Nej haha ursäkta mig tror du missförstod det hela. Menade att innan jag plussade så hade jag inga symtom alls men så fort jag plussade så kom alla symtom..
Nej haha ursäkta mig tror du missförstod det hela. Menade att innan jag plussade så hade jag inga symtom alls men så fort jag plussade så kom alla symtom..
Är jag ensam om att ha plussat med inga symtom förutom utebliven mens? Nu är jag i V10 och mår illa varje dag utan att spy, har ingen aptit äter knappt, molande värk och är trött hela tiden.
Remiss för kub i Stockholm gällde enbart förra året, iallafall för oss, från och med i år görs kub i Nyköping! Vet inte så mycket mer om det dock...
Idag har vi fått se ett litet hjärta slå för första gången <3 Vi var sjukt nervösa o stressade då förr tidiga vul ( idag 7+3 tror jag) visade MA. Grät innan av nervositet o när jag fick se hjärtat grät jag av glädje :)
Jag vet inte riktigt vad som hänt, men jag har inte alls mått bra de senaste dagarna, har visserligen en lätt förkylning men undrar om det verkligen spelar så stor roll. Illamåendet ligger på lur hela tiden, sug i magen och som en klump i halsen. Dålig aptit, ingen lust att äta någonting men blir plötsligt jättesugen på något särskilt. Orkeslös, får hjärtklappning och blir yr när jag ställer mig upp.
Precis som många säger är det väldigt lätt att klaga både när man känner för lite och när man känner mycket. Jag kanske helt enkelt bara är lite gravid :)
Vi ringde Stockholm och dom skrev remissen för oss även då vi bor Sörmland. Inget konstigt. Hårt inskrivning 25 juli och kub 2 augusti så att det bara skulle gälla förra året stämmer inte. Eller jag vet inte riktigt vad du menar. Vi ringde liksom privat.
Hur ser era magar ut? Tidigare var jag jättesvullen men nu ser det verkligen ut som en gravidmage, alltså bara stor feån naveln och lite ner. Är i vecka 8+4 nu och magen är större än när jag fick missfall i vecka 18 förrra gången. Börjar bli orolig att det är två;)
Hur ser era magar ut? Tidigare var jag jättesvullen men nu ser det verkligen ut som en gravidmage, alltså bara stor feån naveln och lite ner. Är i vecka 8+4 nu och magen är större än när jag fick missfall i vecka 18 förrra gången. Börjar bli orolig att det är två;)