BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Pma om du vill vara med i vår fb grupp :)
Hej Allihopa :) jag plussade för några veckor sedan och har bf 27/2.
Väntar andra barnet och är 26 år. Vill gärna vara med i er grupp.
Pma om du vill vara med i vår fb grupp :)
Nu har jag bokat en tid på MVC. Känns helt overkligt att höra sig själv säga "Jag är gravid" och få ett grattis tillbaks. Jag vågar inte lita på att det kommer gå vägen än... Försökte fråga om man ska på hälsosamtal den här gången också, men hon letade bara efter lämpliga tider. Ska allafall dit nästa onsdag :)
V.9 (8+0) idag. Längtar så till VUL om en vecka, vill se det där lilla hjärtat ticka
Illamåendet kommer och går, är väldigt trött, blev sjukskriven igen igår, har tid hos min behandlande läkare på måndag och måste nog berätta om graviditeten, det lär ju påverka, fast hade helst väntat tills efter ultraljudet såklart. Sist vi träffades hade jag precis plussat och då sa jag inget.
Ja verkligen kul :)
Jag fick missfall i november, men hoppas det ska gå vägen den här gången.
Mår mer illa nu och känns mycket kämpigare att vara gravid nu när man ska ta hand om en liten kille också.
Hur är din graviditet? Du hade väl en jättebesvärlig sist?
Svarat på att privata meddelanden ang fb gruppen :) kul att så många vill dela sin resa tillsammans med oss. Om inte alla mina svar kommit fram så säg till här. Blir lite knas ibland tyvärr :)
Jag plussade för ca en månad sen. Hade sån hemsk yrsel så jag va tvungen att kolla. Är idag gravid i vecka 10. BF 10 februari. Jag fyller år 12e och sambon 23e så det blir en dyr månad xD Första barnet för mig och andra för honom. Jag är 25 och han 34. Han har en grabb som blir 9 snart. Vet inte när vi ska berätta för honom. Men han sa för någon vecka sen att han vill ha ett till lillasyskon så han verkar va okej med det i alla fall. Han har en lillasyster på snart 3 år hos sin mamma.
Hej alla. Väntar 3:an här med beräknad bf 23/2. Har en tjej på 4.5 år och en kille på 8 månader. Har absolut inga tecken alls förutom trötthet. Men det är man ju konstant ändå med en liten knodd :) ser fram emot att följas här :)
Fått två brev efter inskrivningen från barnmorskan.
Det ena om järnvärdet 26ug. Är det bra eller dåligt? Rekommenderades att börja med extra järntillskott i andra halvan av graviditeten. Lika bra att börja nu känner jag rent spontant.
Det andra var om glukosbelastning. De ska ta ett prov i v 24 pga stort barn vid min förra förlossning.
Fått två brev efter inskrivningen från barnmorskan.
Det ena om järnvärdet 26ug. Är det bra eller dåligt? Rekommenderades att börja med extra järntillskott i andra halvan av graviditeten. Lika bra att börja nu känner jag rent spontant.
Det andra var om glukosbelastning. De ska ta ett prov i v 24 pga stort barn vid min förra förlossning.