• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Iza2011
    copycat skrev 2016-09-12 15:34:41 följande:

Hm var hittar man galleriet? Ser bara din presentation när jag klickar på ditt namn, klickade på "följ", tänkte att man kanske måste följa för att få se mer men vet inte om det är så:)

Iza2011 skrev 2016-09-12 15:04:15 följande:

Jag tycks ha problem med att ladda upp en bild via mobilen men lyckades lägga till den i mitt galleri. Skulle väldigt gärna vilja ha er åsikt, tycker mig se ett litet litet streck?

Testade nu med clearly digital men det visade "inte gravid" Undrar om det är för tidigt och behöver testas på morgonen ist men man tappar ju både hoppet och humöret...
  • Eniis

Positivt ägglossningstest eller bara nästan? Sjukt svårt att se om det kaaaaanske är lite svagare än kontrollstrecket fortfarande...
  • GabriellaH
    kvinna29årskåne skrev 2016-09-12 16:01:03 följande:

Bim på fredag. frågan är om det är för tidigt att testa sig ännu?

Då har vi samma. Jag vill ju bara testa, men försöker hålla mig så länge som möjligt. Hoppas på plus efter 6 års längtan och väntan.
  • Iza2011
    Iza2011 skrev 2016-09-12 15:04:15 följande:

Jag tycks ha problem med att ladda upp en bild via mobilen men lyckades lägga till den i mitt galleri. Skulle väldigt gärna vilja ha er åsikt, tycker mig se ett litet litet streck?

Provade genom datorn. Någon som ser något?

• Glädje
    Iza2011 skrev 2016-09-12 17:05:49 följande:

Nå kan bara se små rutor där bilden ska va..
  • Glädje
    Glädje skrev 2016-09-12 17:29:59 följande:

Nå kan bara se små rutor där bilden ska va..

Förlåt nej nu ser jag, ja det där e ju plus!!
  • copycat

Japp, ser utan problem! Digitala ger säkert utslag om nån dag med morgonurin:)

Iza2011 skrev 2016-09-12 17:05:49 följande:

• LillaPyret

Hur länge måste man vänta innan digitalt ger utslag på 2-3v? Jag fick svagt plus med PE i fredags och har fått starkare med TL nu. Är på cykeldag 29 idag och v.3+6.

Svar på tråden Bim september