• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • FrökenE1985

När jag tagit ägglossningstest har de aldrig visat positivt på morgonen. De som blivit positiva har jag tagit på kvällen innan jag gått och lagt mig, men jag jag har kunnat se stegring under dagen då. Dagen efter brukar jag få min vanliga ägglossningsvärk.

• Lillatjejen1992
    Jasmin3 skrev 2016-09-13 10:42:18 följande:

Duktig du är som håller dig så länge från att testa, önskar jag kunde låta bli ;)

Man får iaf lite hopp av att höra att det är fler som känner massa symptom men ännu inte plussat :)

Testade ju somsagt igår (bim-4) och fick negativt .. Blev så besviken så nu väntar jag hellre än att få ett neg om det nu är så att en liten flyttat in ;)
  • BonnyBoo

Nu var det min tur! Wooohooo!

Inte ett enda symptom har jag haft! Svettas iförsig som bara den, men det brukar jag göra innan mens också.

Fick ett staaarkt plus igår på bim+1

Vi har försökt i 11 månader! Så jag hade liksom ställt in mig på att kanske behöva söka hjälp och starta en utredning.

Jag har suttit här inne månad efter månad och sett alla andra få plus! Och nu var det äntligen min och sambons tur! Så overkligt ?

• GabriellaH
    BonnyBoo skrev 2016-09-13 15:36:14 följande:

Inte ett enda symptom har jag haft! Svettas iförsig som bara den, men det brukar jag göra innan mens också.

Vi har försökt i 11 månader! Så jag hade liksom ställt in mig på att kanske behöva söka hjälp och starta en utredning.

Jag har suttit här inne månad efter månad och sett alla andra få plus! Och nu var det äntligen min och sambons tur! Så overkligt ?

Wow! Grattis, vilken lycka! ????????????????
  • pimpim78

Kunde inte hålla mig utan testade nu när jag kom hem från jobbet med RFSU testa tidigt test på ÄL + 10 och det var helt NEG.
    Inte ens ett litet spökstreck.
    Ändå har i dag varit första dagen som jag haft ett konstant lätt illamående och har fortfarande. Dock inga vattniga flytningar.

Nu var det ju inte med morgonurin så jag skall pröva ta ett till i morgon på morgonen och hoppas på bättre tur........

vill så gärna slippa insemination nästa månad !!

• livias

Någon med bim i helgen? Har på söndag. Denna väntan! Känner ni något? Jag känner inget särskilt, svagt illamående idag och började även få molvärk idag, mycket flytningar. Men kan ju lika gärna vara pms :p Ni med bim söndag/helgen, när ska ni testa om ni testar innan bim??

• Tussilago6
    BonnyBoo skrev 2016-09-13 15:36:14 följande:

Stort grattis!!
  • Tussilago6

Testade idag igen på bim -2, på eftermiddagsurin denna gång men jag tycker ändå strecket är lite tydligare idag. Vad tror ni, visst kan man räkna detta som ett plus?

• Emmaa90
    livias skrev 2016-09-13 17:26:15 följande:

Någon med bim i helgen? Har på söndag. Denna väntan! Känner ni något? Jag känner inget särskilt, svagt illamående idag och började även få molvärk idag, mycket flytningar. Men kan ju lika gärna vara pms :p Ni med bim söndag/helgen, när ska ni testa om ni testar innan bim??

Har bim på lördag! Tänkte testa på söndag.. Om jag kan hålla mig! Har haft molvärk en vecka nu, stickningar i brösten och idag kom illamåendet på lunchen. Jag som aldrig ens har molvärk innan mens..
    Jag börjar ana att jag e gravid. Dock vågar jag ej testa för tidigt om de skulle bli negativt. När tänkte du testa? :)
Svar på tråden Bim september