• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • lisohl

Ca äl+7 och bim-6. Har haft molvärk i en vecka och idag riktigt kraftig. Men det har jag även haft de två senaste månaderna då mensen kommit. Kan dock inte komma ihåg att det var så här innan vi började försöka.

• Jasmin3
    Lillatjejen1992 skrev 2016-09-13 10:08:01 följande:

Samma här , symptom som kommer och går ! :P är på bim -3 och testade negativt igår så tänkte att nu är det kört. Trots det en massa symptom hela kvällen och nu på morgonen. Man blir ju tokig! :)

Ska hålla mig och se om mensen dyker upp , blir att testa nästa vecka om inte mensen behagar att dyka upp i helgen ;P

Duktig du är som håller dig så länge från att testa, önskar jag kunde låta bli ;)

Man får iaf lite hopp av att höra att det är fler som känner massa symptom men ännu inte plussat :)
  • copycat

Yeeey grattis!:!

Iza2011 skrev 2016-09-13 07:43:32 följande:

Testade med sticka som visade lika svagt som igår morse. Testade sen samma med cb digital som visade gravid 1-2!! Åh vad glad jag är nu!

• FyrAAAA

Ingen som testat att ta ett äl-test på dagen då själva äl förmodligen är? Blir det positivt då också eller är det endast dagarna före det visar positivt?

• mamma4ever
    FyrAAAA skrev 2016-09-13 12:49:52 följande:

Ingen som testat att ta ett äl-test på dagen då själva äl förmodligen är? Blir det positivt då också eller är det endast dagarna före det visar positivt?

Mitt visade positivt samma dag den skedde :)
  • mamma4ever

Hej alla 

Dagen idag är rätt jobbigt vaknade tidigt i morse efter 5 timmars sömn 

ständigt kissenödig
    ömma bröst
    molvärk
    lätt irriterad
    illamående

• FyrAAAA
    mamma4ever skrev 2016-09-13 12:52:17 följande:
    Mitt visade positivt samma dag den skedde :)
    Ja ok! Började testa i måndags men fick neg då (trots att jag trodde äl var då, men då kanske den inte var det iaf) man kan bli tokig på dessa tester!
  • FyrAAAA

Har sett att många skriver att man inte ska ta äl test direkt på morgonen men på cb digital står det att man ska göra det... Vad ska man gå på tro?!

Svar på tråden Bim september