• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Emlin

Hej! Då provar vi igen! Hade BIM 1 sept och ÄL ska enligt app vara 15/9 på tors och nästa nästa BIM 30 sept. Så nu ska det liggas på lite. Min sambo är ledig tis-tors men tänkte locka med han till sängen redan nu :p

• Ritva
    bebisdags skrev 2016-09-11 21:53:35 följande:

Ville dubbel bekräfta och yey????????

Hade en konstig tanke i huvudet att det skulle stå "ej gravid" men icke:D

Ohh vad kul! :) grattis!
  • bebisdags
    Ritva skrev 2016-09-11 22:34:16 följande:
    Ohh vad kul! :) grattis!
    Tack!! Nu känns det verkligt!:D
  • Lady K

Efter att inte haft några känningar alls fick jag idag molvärk i samband med lätt illamående och yrsel, är idag på bim -3...Vet att det lika gärna kan vara pms men kan inte låta bli att hoppas!

• Ritva

Känner mig nästan lite hoppfull idag. Har så smått börjat få liknande flytningar, som jag hade när jag plussade med dottern. Behöver ju självklart inte betyda något. Men hoppas kan jag ju alltid ;)

• Lady K

Skit också, lätt molvärk fortfarande och liiite ljusrött på pappret när jag kissade...Bådar inte gott.

Räknar med mens under dagen.

• LillaPyret
    Tussilago6 skrev 2016-09-12 05:32:10 följande:

Vad tror ni om det här? Bim -3. Jag tycker mig ana ett svagt streck...

Typ sådär såg mitt test ut på BIM-5. Två dagar senare fick jag plus med PE och testlagret. :)
  • LillaPyret
    bebisdags skrev 2016-09-11 21:53:35 följande:

Ville dubbel bekräfta och yey????????

Hade en konstig tanke i huvudet att det skulle stå "ej gravid" men icke:D

Jag har inte vågat ett digitalt än. Är så jäkla rädd för missfall då jag haft det innan. Tog ett nytt TL idag som såg ut såhär så en helt klart stegring än innan :) när får du bf? Jag har enligt data från min Natural Cykles fått 24 maj :)

• Tussilago6
    LillaPyret skrev 2016-09-12 05:52:17 följande:

Typ sådär såg mitt test ut på BIM-5. Två dagar senare fick jag plus med PE och testlagret. :)

Det låter ju lovande! Tack!
Svar på tråden Bim september