• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • pimpim78

Känner mig rådvill, hade positivt äl test i går på em kl 16. Mös i dag på morgonen vid 10 tiden. Har under hela dagen känt molvärk kring äggstockar. Var vi för sent ute eller tror ni det kan funka ?

En till fråga, jag har normalt en cykel på 27 dagar, brukar vara punktlig men igår när det var positivt på äl sticka var det dag 9 ?? Första gången jag testar med sticka så kanske är det så att jag bara har lång lutealfas eller tror ni jag okmmer ha en mycket längre cykel just den här månaden, har typ aldrig hänt förut ?

Jag räknar i alla fall bim som vanlig cykel den 24 sep......

Hoppas så att det kan ha lyckats !! och stort grattis till alla er som plussat

• Julm

Hej!

Skulle någon tolka detta som ett positivt äl-test? Eller är det bättre att vänta till imorgon? Kommer ha möjlighet att mäta först på kvällen imorgon.

• happylife
    Julm skrev 2016-09-05 22:30:18 följande:

Hej!

Skulle någon tolka detta som ett positivt äl-test? Eller är det bättre att vänta till imorgon? Kommer ha möjlighet att mäta först på kvällen imorgon.

Inte positivt, men närmar sig!

Lila bra att ligga om du har möjlighet flera dagar i rad
  • FyrAAAA

Då var mensen över för den här gången och nedräkningen till äl påbörjas! Under tiden läser jag o följer er som redan är där, eller redan vid bim! Spännande!

• Karin Marie
    Cfmilla skrev 2016-09-05 21:52:17 följande:

Det samma!! Ja denna väntan är inte rolig! Men snart vet vi! :)

Nej fy, Jaa hoppas verkligen vi får veta snart!! :)
  • Cfmilla
    Karin Marie skrev 2016-09-06 06:57:23 följande:

Nej fy, Jaa hoppas verkligen vi får veta snart!! :)

Det svaga positiva ville inte stanna kvar. Mens inatt lycka till!
  • Tiiffany

Hade ägglossning igår. Kunde knappt gå haha! Vi har mysit lördag, söndag och igår. Hoppas det tar sig, annars påbörjas sprutor för IVF om mensen kommer

• Cfmilla

Ett år av försök och två tidiga mf... Dags att inse att vi behöver nog hjälp!

Tackar för mig!

Lycka till alla

• Polly1

Stort grattis till er som plussat!!

Jag hade bim igår, ännu ingen tant röd... Ett negativt test på bim-2, men hoppet är det sista som försvinner!

Svar på tråden Bim september