• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Dockan123
    Karin Marie skrev 2016-09-05 14:45:12 följande:

Stort varmt grattis till er alla som har plussat!! Vilken lycka ! :D väntar fortfarande.. BIM+3.. har fortfarande lite smått molande i tjejmagen, drar lite och spänner.. men ingenting! Man är såå otålig!!

Förstår du är otålig, hoppas du får se ett stort fint plus snart, när ska du testa igen?
  • stellanocte
    columbus skrev 2016-09-05 06:34:55 följande:
    Spännande, håller tummarna! Jag tog precis ett Lloyds nu på morgonen på ÄL+10 och nog fan ser jag ett extremt svagt streck. Dock bara när jag brutit upp hylsan. Vågar absolut inte hoppas på någonting så kommer ta ett nytt test imorgon på BIM. Hoppas för allt i världen att det inte är spökstreck!

Har lite sjukdomdskänsla, typ hängig och ont i halsen. Brösten känns lite tunga men tränade dem på gymmet i fredags så kan lika gärna vara det, haha. I övrigt bara den märkliga flytningen och blödningen i fredags och igår. Är på helspänn nu!
    Ser onekligen ut som ett plus. Hoppas, hoppas
  • Karin Marie
    Dockan123 skrev 2016-09-05 18:54:06 följande:

Förstår du är otålig, hoppas du får se ett stort fint plus snart, när ska du testa igen?

Tack så mycket!! Det hoppas verkligen jag med! Man blir så trött av att bara gå och vänta.. jag tror jag testar till helgen igen, om den inte har kommit innan dess!
  • Cfmilla
    Karin Marie skrev 2016-09-05 14:45:12 följande:

Stort varmt grattis till er alla som har plussat!! Vilken lycka ! :D väntar fortfarande.. BIM+3.. har fortfarande lite smått molande i tjejmagen, drar lite och spänner.. men ingenting! Man är såå otålig!!

Samma här, så supersvagt att det knappt gick att se. Bim idag... Liiiiite Ljustrosa och massa värk... Får vänta tills fredag iaf suck
  • Anonym (Fyra 17)

Negativt test idag. Molvärk i tjejmagen, ömma bröst. Bim mellan 1-15 september, så det kanske är ägglossning? Ingen aning, men haft ont sedan i fredags.

• Karin Marie
    Cfmilla skrev 2016-09-05 19:18:26 följande:

Samma här, så supersvagt att det knappt gick att se. Bim idag... Liiiiite Ljustrosa och massa värk... Får vänta tills fredag iaf suck

Åh kram på dig! Det är denna väntan som är jobbigast! Men håller mina tummar att du får ett plus!!!
  • MadeleineD
    Whudup skrev 2016-09-05 13:54:29 följande:

Som mig :)

Kul, håller tummarna för oss då :)
  • mosterJenny

Hej!

Ansluter mig här. Trolig ÄL på onsdag och BIM 21 september. Detta är försök nr 2 på barn nr 1. Prickade inte jättebra förra månaden så jag hoppas på bättre lycka denna gång. Ska bli kul att läsa lite här under min väntan fram till BIM! Håller tummarna för oss alla som inte plussat ännu (:

• Whudup

Ja, det gör vi!! :) jobbig väntan bara :)

MadeleineD skrev 2016-09-05 20:22:23 följande:

Kul, håller tummarna för oss då :)

• Cfmilla
    Karin Marie skrev 2016-09-05 19:55:39 följande:

Åh kram på dig! Det är denna väntan som är jobbigast! Men håller mina tummar att du får ett plus!!!

Det samma!! Ja denna väntan är inte rolig! Men snart vet vi! :)
Svar på tråden Bim september