BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Välkommen och stort grattis :) Vi har också gjort ivf (första graviditeten) har bf 23 maj <3
Ja det är helt otroligt vad de kan göra!
För oss tog det sig på andra försöket med sonen & det var ett frysförsök. Den här gången fick vi 2 missfall innan det fungerade på det 3:e försöket, även det frys.
Jag är oxå orolig för mf. Har sett den lilla varelsen med bultande hjärta 2 ggr men jag är fortfarande inte övertygad att den finns därinne - knäppt va.
Längtar tills man kan känna rörelser!
Hej. Jag är ny här i tråden, är gravid i vecka 11+4 BF 18 maj. Undrar om det verkligen är möjligt att känna rörelser från bebisen så här tidigt, har någon varit med om det? Det är min andra graviditet, var gravid 2014. Har hört att man kan känna rörelser tidigare andra gången, men tycker det verkar lite väl tidigt!
Låter tidigt med v 12 men går säkert.. Är ganska säker jag kände min i går kv. Är i v 15 idag.
Hej. Jag är ny här i tråden, är gravid i vecka 11+4 BF 18 maj. Undrar om det verkligen är möjligt att känna rörelser från bebisen så här tidigt, har någon varit med om det? Det är min andra graviditet, var gravid 2014. Har hört att man kan känna rörelser tidigare andra gången, men tycker det verkar lite väl tidigt!
Hej alla! Jag är i v 11+5 har bf 18 maj eventuellt har skrivit tidigare i tråden om en omplicerad start men allt verkar vara ok fortfarande. Men kan inte släppa oron om att bebis inte ska leva, fick en MA för 4 år sedan i v 13-14... hoppas verkligen att detta går vägen, känns som en evighet till rul ju!
Har också äldre barn ser att det är fler som har det en flicka född 2005 pojke 2007 och en till pojke som ibte är så stor född 2014...
Jag blev med överstimulerad. Vad sängliggande i 2 veckor o full av vätska i buken o äggstockarna. De trodde inte mig först när jag sa hur ont jag hade för jag hade bara 8 blåsor o då brukar man oftast inte bli överstimulerad. Men jodå. De hade haft mig o en till någonsin som blivit så med så få ägg. Så första 9 veckorna var jobbiga med överstimuleringen o tar fortf blodförtunnande sprutor varje dag. Vad fick du för direktiv?