BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hoppas ni alla mår bra =) Har det börjat synas på er att ni är gravida än?
Hoppas ni alla mår bra =) Har det börjat synas på er att ni är gravida än?
Här syns det galet mkt. Känns som v 20 med första fast är i v 15 :O
Här syns det galet mkt. Känns som v 20 med första fast är i v 15 :O
Här syns inget mer än att jag gått upp haha. Ush vägen redan 5 kg mer än innan. Går in i v 13 imorgon. Hårdbantade innan och slutade, då kom kg som en smack /:
Då var kuben avklarad, underbar BM som förklarade allt noga och ingående tog sig verkligen tid och fyllde i "formuläret" tillsammans med oss, svarade på alla våra frågor med vad som kändes som stor kunskap. Hon fick mig lugn till skillnad från förra gången då vi hade en ren skräckupplevelse.
Den här gången hamnade vårt resultat på 1 på 2373 och med tanke på min ålder (37) så får jag anse mig vara nöjd! :) Alla organ såg så fina ut, hjärtat slog och allt var precis som det skulle!!
Nu ska jag bara njuta och tillåta mig vara gravid!
Det var flera som skulle ha sin kub den veckan, önskar alla ett stort lycka till!
Här syns inget mer än att jag gått upp haha. Ush vägen redan 5 kg mer än innan. Går in i v 13 imorgon. Hårdbantade innan och slutade, då kom kg som en smack /:
6 dagar kvar till Kub. Så nervös! Förstod dock att landstinget gör NIPT om man får hög sannolikhet innan fostervattensprov. De känns skönt! Har någon mer KUB nästa vecka?
Syns mycket på mig, fast det är mest svullna tarmar såklart. V 13. Har KUB imorgon bitti, väldigt nervös.