• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • ika_109
    Stina91 skrev 2016-11-07 12:51:35 följande:

Hoppas ni alla mår bra =) Har det börjat synas på er att ni är gravida än?

Är i vecka 13, man ser om man vet, inte annars.
  • Anotherone
    Stina91 skrev 2016-11-07 12:51:35 följande:

Hoppas ni alla mår bra =) Har det börjat synas på er att ni är gravida än?

Samma här, jag är i 15+0 imorgon och de som vet kan nog se men de som inte vet tänker nog inte på det.

• Emaria
    Paincake skrev 2016-11-05 22:31:33 följande:
    Järndepåerna var bra, s-ferritinvärde på 45 och hb 120 enligt barnmorskan så det är inte det som spökar. Är trött och hjärtat rusar idag också trots att jag mestadels har vilat så jag får väl tassa in på vc och ta lite prover i veckan.

Men tack för att du tänkte på det. Det är ju därför man är med i en familjelivsgrupp. <3
    Skönt det ändå!
  • Stina91
    Teresiat skrev 2016-11-07 14:39:56 följande:

Här syns det galet mkt. Känns som v 20 med första fast är i v 15 :O

Men mysigt! Är det första barnet? Jag längtar så mycket tills det syns.
  • jooo

Här syns inget mer än att jag gått upp haha. Ush vägen redan 5 kg mer än innan. Går in i v 13 imorgon. Hårdbantade innan och slutade, då kom kg som en smack /:

• jooo
    ika_109 skrev 2016-11-07 10:48:00 följande:

Då var kuben avklarad, underbar BM som förklarade allt noga och ingående tog sig verkligen tid och fyllde i "formuläret" tillsammans med oss, svarade på alla våra frågor med vad som kändes som stor kunskap. Hon fick mig lugn till skillnad från förra gången då vi hade en ren skräckupplevelse.

Den här gången hamnade vårt resultat på 1 på 2373 och med tanke på min ålder (37) så får jag anse mig vara nöjd! :) Alla organ såg så fina ut, hjärtat slog och allt var precis som det skulle!!

Nu ska jag bara njuta och tillåta mig vara gravid!

Det var flera som skulle ha sin kub den veckan, önskar alla ett stort lycka till!

Åh va skönt! Grattis till både bra siffror och fint i övrigt :)
  • Stina91
    jooo skrev 2016-11-07 15:23:40 följande:

Här syns inget mer än att jag gått upp haha. Ush vägen redan 5 kg mer än innan. Går in i v 13 imorgon. Hårdbantade innan och slutade, då kom kg som en smack /:

Samma här! Dock var jag väldigt smal innan, hade gått upp fem kilo när jag var i vecka 11. Nu har det stått still sen dess :) Är i vecka 15 nu.
  • annadenise
    jooo skrev 2016-11-04 13:58:08 följande:

6 dagar kvar till Kub. Så nervös! Förstod dock att landstinget gör NIPT om man får hög sannolikhet innan fostervattensprov. De känns skönt! Har någon mer KUB nästa vecka?

Jag har kub nu på onsdag